2011-06-26, 14:24
Medlem
pellegrinis avatar
Tjena boys and kvinnor.
Jag gör min festivaldebut imorgon. Hemma har jag ibland ganska lätt att få ligga, det varierar något oerhört. Jag har en tävling med mig polare om vem som ligger med mest.
När jag tar hem en tjej från krogen så brukar jag oftast ta på mig ett par timmar för att ragga.
Nu har jag inte ett par timmar...

Vad är era tips hur man ska göra för att få chorra enkelt på en festival?

Helt seriös tråd. Skriver från Iphone, ursäkta eventuella stavfel eller dåligt formaterade meningar. Ha't bra!
Citera
2011-06-26, 14:28
Medlem
trulyawesomes avatar
Om en tjej ligger på en festival så är det oftast en slampa,räcker med att du säger

"Tja vill du hänga med till mitt tält och knulla lite ? "
Citera
2011-06-26, 14:28
Medlem
Gå rakt på sak. "Tar du den i tvåan?" alternativt "Ligga?" Du har ju ett antal försök på dig. Sen beror det väl på hur kräsen du är, ta med dig gummi, för vissa är ju ena riktiga ruggugglor.
Dom festivalerna jag har varit på har jag dragit mig ifrån att få ligga, inte speciellt fräsht. Dom flesta är ju oduschade, orakade etc,etc,osv!

Knulla lugnt och hoppas din festivaldebut blir lika bra som min va.
Citera
2011-06-26, 14:29
Medlem
fueones avatar
Gör likadant som hemma, fast fortare.
Citera
2011-06-26, 14:30
Medlem
SpaCCs avatar
Köp med dig en extra platta Cider 7.0or och bjud dem på 1 eller 2. Då faller dom som flugor och du kommer få kunna doppa något otroligt!
Citera
2011-06-26, 14:35
Medlem
Ferromans avatar
Lägg i ett par roofisar i hennes öl så kommer du vinna. Om det inte är tillåtet enligt era regler/din egen moral. ( Vilket jag hoppas. ) Så kan du ju alltid bara gå rakt på sak och fråga alla. Ta lite dricka innan så ska du se att det går bra. Om du nu får ligg rätt lätt som du säger så är det nog inga problem
Citera
2011-06-26, 14:44
Medlem
Whafrockings avatar
Lösheten hos kvinnor ökar markant under festivaler, så du kommer absolut inte ha några problem att få ligga om du har lätt att få ligg på krogen. Det kan jämföras med kvinnor som åker till något exotiskt land med massa svettiga hunkar, där finns det fan inga gränser och på festival är det likadant men med svettiga svennar med bonnbränna.
Citera
2011-06-26, 14:54
Medlem
shoot4us avatar
https://www.flashback.org/t1365162
Där har du en bra guide.
Citera
2011-06-26, 17:37
Medlem
Wololoos avatar
Har ni satt någon lägsta gräns på utseende osv? annars kan det bli riktigt jobbigt med eventuella flashbacks

för övrigt verkar ni vara riktigt fräscha grabbar...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in