2021-09-17, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sculley
Han kanske inte vill outa sin pojkvän.

Det är faktiskt lite kul du nämner det, för du kan ju tänka dig reaktionerna från de som nu försvarar Hanif Bali på Flashback och andra sociala medier, om det istället hade varit en minderårig pojke som han hade blivit påkommen med att ha försökt kladda på.

Det hade garanterat gett helt annat ljud i skällan runtom här, då hade nog inte ens Hanif Bali haft knappt en enda försvarare,
i synnerhet inte här på Flashback.
Senast redigerad av 12-12 2021-09-17 kl. 20:51.
Citera
2021-09-17, 20:55
Medlem
Flickan påstår att Bali "superlikeat" henne på Tinder när hon var 16. För mig som aldrig varit på appen, är detta uppgifter som sparas? Om ja vore det en enkel sak för henne att bevisa.
Citera
2021-09-17, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrDagSedel
Flickan påstår att Bali "superlikeat" henne på Tinder när hon var 16. För mig som aldrig varit på appen, är detta uppgifter som sparas? Om ja vore det en enkel sak för henne att bevisa.
Måste ju va möjligt annars om grisen ber om uppgifterna från Tinder
Citera
2021-09-17, 22:27
Medlem
Fethetens avatar
Citat:

Hon måste tagit en printscreen när hon fick upp superliken.
Ytterst olämpligt att lägga en superlike på en 16 åring när man är 30+ och ännu värre om han kände till henne från MUF eller t.o.m. hade börjar snacka med henne vid den tidpunkten.
Desperat att lägga en superlike öht tycker jag…

Stämmer detta med superliken så är han FFL.
Citera
2021-09-17, 22:56
Medlem
ChipChipChips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Lyckades du inte få till något sammanhang? testa och fråga dina vänsterpolare en gång till så kanske vi slipper ditt lågbegåvade sossetjat om grooming, nej det är inte grooming om man i en tråd om anständig klädsel provocerar och frågar om nakenbilder.
Vi har redan rett ut det där. Det spelar ingen roll om det var grooming eller inte, och ingen bryr sig vad det hycklande trashet Therese tycker om en 17-årings klädsel. Poängen är att Therese ljög om att hon blivit polisanmäld, vilket gör hennes inspel om tjejens psykiska hälsa helt irrelevant.

Citat:
Frågan gällande svenska högskoleutbildade kvinnor, inte Bali.
Ok. Du skrev "svensk högskoleutbildad medelklass" som att det vore självklart vem som åsyftades, men du menade alltså Therese? Jag var inte medveten om att man var tvungen att hålla en God Ton™ mot den (påstått) utbildade medelklassen. Jag ska omedelbart kontakta min alma mater så att de kan vidta lämpliga åtgärder.

Citat:
Rätt stor skillnad på om anklagelserna stämmer eller om det är grundlöst förtal.
Japp! Det är ungefär det jag menar.
Citera
2021-09-17, 23:02
Medlem
Hanif Bali är så skyldig. Avgår idag efter polisanmälan och tjejens intervju. En familjefar, riksdagsman, som altruististiskt finner tid att hjälpa en 17-årig tjej med läxorna? Yeaaah right. Där anden är svag är köttet starkt.
Citera
2021-09-17, 23:03
Medlem
Någon påstår att Hanif hänger med skägggänget runt barberarsalongen på Östermalm. Vilka ingår i gänget? J-E Johansson, Paolo, vilka fler?
Citera
2021-09-17, 23:40
Medlem
ChipChipChips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Om nu Hanif Bali har bevis på att han är oskyldig varför inte lägga dem på bordet direkt?
P.g.a. att han "värnar om hennes integritet", som han uttryckte det i Expressens intervju. För det går absolut inte att pixla någons namn och bild, eller exkludera detaljer som kan röja personens identitet. 🤷
Citera
2021-09-17, 23:45
Medlem
Warmanes avatar
Citat:
Enligt denna artikel har hon bevisat det för en reporter och förmodligen för polisen då också.

https://www.expressen.se/nyheter/flickans-egna-ord-om-hanif-bali-markte-att-han-ville-ha-sex-med-mig/
Citera
2021-09-17, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Warmane
Enligt denna artikel har hon bevisat det för en reporter och förmodligen för polisen då också.

https://www.expressen.se/nyheter/flickans-egna-ord-om-hanif-bali-markte-att-han-ville-ha-sex-med-mig/

Vad skulle polisen ha för intresse av det? Inte olagligt att lajka på tinder
Citera
2021-09-18, 00:46
Bannlyst
Svartmuskiga män med rötter i Kurdistan är hedervärda och utan skuld.

Liksom i fallet Zoran Ismail är Hanif Bali förmodligen utsatt för en noga iscensatt konspiration för att sabotera hans kandidatur inför nästa års riksdagsval.

En djävulsk plan helt enkelt!
Citera
2021-09-18, 01:00
Medlem
Thelonegunmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Hanif Bali är så skyldig. Avgår idag efter polisanmälan och tjejens intervju. En familjefar, riksdagsman, som altruististiskt finner tid att hjälpa en 17-årig tjej med läxorna? Yeaaah right. Där anden är svag är köttet starkt.
Va, har han avgått!? Jag kan inte hitta den infon någonstans i våra medier.

Är det på riktigt eller en del av viskningsleken?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in