2011-06-24, 04:07
Bannlyst
Hur ställer jag in, i Windows 7, att VLC ska starta vid en viss tid och spela upp en viss låt?

Jag känner att jag måste vakna till en specill låt denna midsommarafton, då jag ska gå och lägga mig strax och vill få en riktigt bra start på dagen.

Snabb hjälp uppskattas!
Citera
2011-06-24, 04:13
Medlem
viZionx2s avatar
I detta program kan du lägga till valfri ljudfil som ringsignal.

http://bluefive.pair.com/alarm.htm
Citera
2011-06-24, 04:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av viZionx2
I detta program kan du lägga till valfri ljudfil som ringsignal.

http://bluefive.pair.com/alarm.htm

Det jag minns av när jag använde det programmet var att det inte bara såg förjävla fult ut utan även var riktigt dåligt funktionellt - speciellt när det kom till att spela upp mp3-låtar. Bara ett fåtal fungerade, av någon anledning.
Citera
2011-06-24, 04:19
Medlem
PostWhores avatar
Är google nere eller vad?
Citera
2011-06-24, 04:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PostWhore
Är google nere eller vad?

Har googlat lite snabbt utan resultat, hur så? Hittar du något eller ska du mest leka tuff och slänga in en typisk google-kommentar i stället för att hjälpa någon som uppenbarligen har misslyckats med att söka på Google?
Citera
2011-06-24, 04:31
Medlem
viZionx2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NightCoki
Det jag minns av när jag använde det programmet var att det inte bara såg förjävla fult ut utan även var riktigt dåligt funktionellt - speciellt när det kom till att spela upp mp3-låtar. Bara ett fåtal fungerade, av någon anledning.

Utseendet är väl ändå skitsamma? Vad beträffar ditt andra problem låter det helskumt. Ge det en chans till! Jag har aldrig haft några problem med det.
Citera
2011-06-24, 04:38
Bannlyst
Citat:
Utseendet är väl ändå skitsamma?

Inte i mina ögon. Visst, funktion går först men ett vackert gränssnitt är alltid mycket uppskattat.

Citat:
Vad beträffar ditt andra problem låter det helskumt. Ge det en chans till! Jag har aldrig haft några problem med det.

Jag ska ge det en andra chans under de kommande dagarna då! Tills dess får jag köra med schemaläggaren i Windows 7, som jag till slut hittade, och starta låtarna med min standardmediaspelare.
Citera
2011-06-24, 04:44
Medlem
Aberaths avatar
Ett vackert gränssnitt måste betyda oerhört mycket. Du kommer ju ha programmet uppe medan du sover.
Citera
2011-06-24, 04:52
Medlem
PostWhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NightCoki
Har googlat lite snabbt utan resultat, hur så? Hittar du något eller ska du mest leka tuff och slänga in en typisk google-kommentar i stället för att hjälpa någon som uppenbarligen har misslyckats med att söka på Google?

Google dork: Windows 7 Alarm Clock

Snälla hur svårt ska det vara, tror fan inte att Google inte kan hitta en bra alarm clocka till dig..

Mycket finnt också: http://thepiratebay.org/search/Alarm%20Clock/0/99/0
Citera
2011-06-24, 07:08
Bannlyst
svårt att ställa in väckarklocka på mobilen? sover du vid datorn?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in