Citat:
Ursprungligen postat av jblaze
Om nu jag vet att jag har klamydia pga att jag har haft det tidigare och känner igen symptomen... jag vet också hur mycket Doxyferm kur innehåller...
Våran ungdomsmottagning har sällan öppet och när den har öppet jobbar man... så antingen får man ta ledigt från jobbet och förlora en massa pengar när man ändå vet att man har klamydia eller så skulle man ju kunna beställa från internet om det fanns nån sån sida att beställa från...??? Ingen som vet???
jag tycker fortf att du är mindre vetande iom detta, det är folk som leker doktorer som gör skada, du kan dessutom ha fått vad som helst när du doppade i oskyddad brunn och allt märks inte.
Är man dum så svider det, i plånboken och urinröret, det rä bara att acceptera och ringa ungdomsmottagningen eller till husläkaren/urologen
tänk om alla gjorde osm du?
"jag ahr onti halsen, det känns inte osm en vanlig förkylning, det känns osm jag har en infektion, som den jag hade förra året, då fick jag juh penicilin som hetet si och så, så det beställer jag på internet igen, så slipper jag gå till doktorn"
= resistena bakterier, medicin i onödan, fejkmedicin eller fel medicin i förpackningen, fel penicilin för infektionen