Citat:
Ursprungligen postat av thestalkerdude
Vad de nå mera du märkte på han förutom ett överskott av saliv som verkar skumt?
Det var under planerade omständigheter som jag träffade honom så han vad ju inte påverkad vid tillfället.
Vad han sa så hade han inte så många vänner kvar överhuvudtaget och kände sig ganska ensam. Den enda han hade kontakt med då och då ifrån den gamla klassen var en kille som också hoppade av. Om honom drog han några drogskämt (exakt vad var ospecificerat). I övrigt så pratade han om hur tid inte existerar och andliga saker. I umgänget som vi var i så var han den som pratade mest men samtidigt så var han den mest distanserade. Med det menar jag att han pratade om saker som de övriga i gruppen inte var intresserade av utan att märka att de andra inte gav någon respons och brydde sig. Han var i sin egna lilla bubbla så att säga utan att för den skull vara borta. Det var mest som ett tunt lager som hindrade honom från att läsa de andra människorna. Jag har inte märkt av det här beteendet tidigare.
Tidigare har han berättat att han har självmordstankar då och då samt mycket ångest. Han känner sig misslyckad då han inte har klarat av skolan och inte har något jobb osv. Nu sa han att han mådde bra och ser livet i ett nytt ljus, även fast han ofta är ensam.