2014-06-09, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kloxie
Det händer när man har ett företagskonto. Har du ett sådant ska du maila eller ringa Trustbuddy för att få hjälp!

Jag har inget företagskonto. Jag har mejlat supporten och fått ett nytt lösen. Jag kan fortfarande inte logga in, jag blir ombedd att regga om mig och det går inte!

Väntar på svar från TB, har även satt in pengar idag och har inte fått någon bekräftelse på det.

Man kunde gissa med sin mindre ädla del att det skulle strula till sig med nya sajten!
Citera
2014-06-09, 23:07
Medlem
mina insatta belopp stämmer inte med vad de anger att jag investerat, enligt nya sidan fattas det lite pengar...
Citera
2014-06-09, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiteShadow
mina insatta belopp stämmer inte med vad de anger att jag investerat, enligt nya sidan fattas det lite pengar...
Samma här, fattas ett par tusen..
Citera
2014-06-09, 23:34
Medlem
Fick byta lösen, fungerade direkt...

Har mer i balans idag än jag hade i förrgår då jag noterade senast, konstigt att vissa får ALLA problem och jag inte råkat ut för ett enda sedan jag började för snart ett år sen.

Mindre bra med nya sajten:
- "Årliga ökning" verkar dock rent åt skogen.
- Behovet för de olika marknaderna saknas.
- Som någon redan nämnt, 90%-uttag verkar inte gå just nu.
Citera
2014-06-10, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Capri79
Har lyckas logga in, men kommer inte vidare till mitt konto, utan kommer till "återuppta din registrering", där jag ska skriva in hur mycket jag vill investera, händer det samma sak för nån annan eller?

Jag har samma problem, har försökt få ta på trustbuddy för lösning men inte fått svar än
Citera
2014-06-10, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av filip00
Jag har samma problem, har försökt få ta på trustbuddy för lösning men inte fått svar än
Har samma problem!
Citera
2014-06-10, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Oktor
Samma här, fattas ett par tusen..

Jag saknar nästan 3% av mitt insatt belopp. Många fel kan man ta men detta med siffror måste stämma.
Citera
2014-06-10, 19:34
Medlem
Hos mig ser allt förvånade nog rätt ut. Skall kolla alla detaljer i helgen mot skärmdumpar för säkerhetsskull.

Gillar dock inte alls den nya saiten om det är detta vi har väntat på i 6 månader så vill jag ha tillbaka den gamla.
Citera
2014-06-11, 09:35
Medlem
deBKatzenbachs avatar
Är det nån som lyckas se transaktioner på nya siten? Jag lyckas inte. Man vill ju gärna kunna kontrollräkna.
Citera
2014-06-11, 09:39
Medlem
Apportezs avatar
Vid en första anblick verkar beloppen stämma. Men ska ta och dubbelkolla jag också. Skulle ju va själva fan om man tappar stålar pga att dom klantat sig!

I övrigt tycker jag sidan känns betydligt mycket fräschare.
Citera
2014-06-11, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deBKatzenbach
Är det nån som lyckas se transaktioner på nya siten? Jag lyckas inte. Man vill ju gärna kunna kontrollräkna.

Ja det finns en liten flik som heter Kontohistorik som visar alla transaktioner varje månad. Sen verkar den visa -10 t.ex när ett lån återbetalas i Finland så det är ju lite förvirrande, plus att den listar transaktioner från början av månaden först (smaksak men jag vill helst se nyaste transaktioner överst), men det är ju trevligt att det är uppdelat per månad åtminstone!

Har begärt några uttag i Torsdags som inte har hunnit behandlas än, men ränta etc verkar komma in korrekt iallafall, är det likadant för någon annan?
Citera
2014-06-11, 11:51
Medlem
deBKatzenbachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Girasoul
Ja det finns en liten flik som heter Kontohistorik som visar alla transaktioner varje månad. Sen verkar den visa -10 t.ex när ett lån återbetalas i Finland så det är ju lite förvirrande, plus att den listar transaktioner från början av månaden först (smaksak men jag vill helst se nyaste transaktioner överst), men det är ju trevligt att det är uppdelat per månad åtminstone!

Har begärt några uttag i Torsdags som inte har hunnit behandlas än, men ränta etc verkar komma in korrekt iallafall, är det likadant för någon annan?

Va??? Finns det - på nya siten - en flik som heter "Kontohistorik"??? Var då? Jag får bara upp "Overview". :-(

En aktör som TB borde förstå att de verkar i en förtroendebransch. Ett teknikskifte kan alltid innebära krångel, men att slarva med kommunikatinen är INTE bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in