• 1
  • 2
2011-06-23, 00:03
Medlem
Jag träffade en kille som var hemma hos mig med sin kompis för att de funderade på att köpa iller och ville hälsa på några innan de bestämde sig. Vi fick bra kontakt, och jag gav honom mitt namn så han skulle kunna följa illerkullarna på facebook. Han la till mig som vän, och vi döchattade bara lite allmänt tills han efter några dagar frågade om jag ville ta en fika någon dag? Jag svarade ja, gick ut med honom, och vi började umgås. Tillslut blev vi ett par, och han var gullig i början, men sen när jag märkte att han slutade krama mig, pussas osv så pratade jag med honom och vi bestämde oss för att vara vänner. Detta höll inte, han kom efter två veckor och sa att han förstått vad han "missat" och vi blev ett par igen. Denna gången tog det längre tid innan han slutade pussas, kela och kramas, men tillslut tog jag upp det igen för han verkade inte våga? Han tyckte vi skulle göra slut igen, som jag trott. Jag blev sur såklart. Och nu när vi är vänner, är han intresserad igen!! Vad är det för fel på denna människa?! Jag förstår ingenting! Hur ska jag bete mig? Kan ju tillägga att jag har fler på kö, men jag vill ju ha just detta svinet :-( vad göra?
Citera
2011-06-23, 00:06
Medlem
BlueMountainStates avatar
Han verkar skum.... Be honom att bestämma sig?
Citera
2011-06-23, 00:12
Medlem
Leaf.s avatar
Nu vill jag verkligen inte vara taskig. Men sanningen är att du har tyvärr gjort bort dig, och han utnyttjar dig tyvärr. Han verkar leka med dig, totalt.

Mitt tips : Få honom att lyssna på dig, om du så gärna vill ha honom.
Citera
2011-06-23, 00:14
Medlem
perseveres avatar
Det skulle kunna vara så att han var desperat och var kåt och fejkade ett förhållande för att få doppa. Sen när han hade tillgång till sex så tappade han intresset, orkade inte med att gulla med någon han inte var intresserad av och ville vara "vänner" (killars kodord för "tjej som är för ful för att knulla" alternativt "tjej man vill knulla men inte får knulla".). När han återigen blev kåt och inte fick komma till så blev han tillsammans igen. Sen upprepade det sig.

Är du ful?
Citera
2011-06-23, 00:15
Medlem
runktittares avatar
Ni är tillsammans: han får fitta. Efter ett tag tröttnar han på att knulla samma fitta hela tiden: ni gör slut. Han inser att det är svårare att få ligg som singel och vill bli tillsammans igen, för att garanterat få fitta regelbundet. Repeat.
Citera
2011-06-23, 00:20
Medlem
Ful?? Det är jag på bilden 'capullo'. Om jag vore ful, tror du killar hade stått i kö då ? =/ kan ju tillägga att jag hade sex med honom igår natt, och Ändå, vill han ha mig nu. Trots att vi INTE är ett par..
Citera
2011-06-23, 00:25
Medlem
shitmagnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.way
Jag träffade en kille som var hemma hos mig med sin kompis för att de funderade på att köpa iller och ville hälsa på några innan de bestämde sig. Vi fick bra kontakt, och jag gav honom mitt namn så han skulle kunna följa illerkullarna på facebook. Han la till mig som vän, och vi döchattade bara lite allmänt tills han efter några dagar frågade om jag ville ta en fika någon dag? Jag svarade ja, gick ut med honom, och vi började umgås. Tillslut blev vi ett par, och han var gullig i början, men sen när jag märkte att han slutade krama mig, pussas osv så pratade jag med honom och vi bestämde oss för att vara vänner. Detta höll inte, han kom efter två veckor och sa att han förstått vad han "missat" och vi blev ett par igen. Denna gången tog det längre tid innan han slutade pussas, kela och kramas, men tillslut tog jag upp det igen för han verkade inte våga? Han tyckte vi skulle göra slut igen, som jag trott. Jag blev sur såklart. Och nu när vi är vänner, är han intresserad igen!! Vad är det för fel på denna människa?! Jag förstår ingenting! Hur ska jag bete mig? Kan ju tillägga att jag har fler på kö, men jag vill ju ha just detta svinet :-( vad göra?

Varför vill du ha svinet då? Någon av de i kön kanske är mer stabil, så du kanske ska ge de en chans?
Citera
2011-06-23, 00:25
Medlem
perseveres avatar
Citat:
Ful?? Det är jag på bilden 'capullo'. Om jag vore ful, tror du killar hade stått i kö då ? =/ kan ju tillägga att jag hade sex med honom igår natt, och Ändå, vill han ha mig nu. Trots att vi INTE är ett par..

Okej, då är du en medelmåtta iaf. Det kanske har att göra med att du har för höga tankar om dig själv och att han gillar sexet men blir avtänd av din personlighet? Eller också blir han avtänd av att du har sex för fort. Det kan vara en stor turnoff att tjejer särar på benen för snabbt.
Citera
2011-06-23, 00:32
Medlem
Kanske helt enkelt är dags för dig att inse att det som han vill, inte kompletterar det du vill. Leave it.
Citera
2011-06-23, 00:41
Medlem
Särar? Nja. Jag träffade honom i februari. Tog lång tid innan vi hade sex. Han har alltså velat från och tillbaka med mig i ett halvår.. Javisst kan jag överväga de andra, men en är pundare, en har redan tjej, en vill att jag ska gifta mig med honom, en är mitt ex, en annan är förlovad. Så vem är bäst av dem? Jo, svinet som leker med mig.
Citera
2011-06-23, 00:55
Medlem
shitmagnets avatar
Citat:
Särar? Nja. Jag träffade honom i februari. Tog lång tid innan vi hade sex. Han har alltså velat från och tillbaka med mig i ett halvår.. Javisst kan jag överväga de andra, men en är pundare, en har redan tjej, en vill att jag ska gifta mig med honom, en är mitt ex, en annan är förlovad. Så vem är bäst av dem? Jo, svinet som leker med mig.

Är det dina andra alternativ!
Och vem är då du, som drar till dig sådant skit (obs: retorisk fråga)?!

Varför inte be dem allihop dra åt pepparn, skaffa dig lite självrespekt, och sedan hitta någon som faktiskt kan vara värd din tid?
Citera
2011-06-23, 00:56
Medlem
Citat:

Sluta dalta med honom och börja söka annat istället. Han ser dig förmodligen som ett säkert kort att ha som reserv. Det är ju tydligt att han inte vill ha ett förhållande med dig utan bara ligga lite när han inte fått något annat på ett tag. Du som ser bra ut lär ju hitta andra som kommer hugga på kroken! Du behöver ju inte ta de glma prövade rävarna redan som du redan skrotat. Det går ju trots allt att leva ensam ett tag^^
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in