2011-06-22, 15:03
Medlem
Då jag själv inte har någon speciell information om ämnet så låter jag diskussionen flöda med hjälp av dessa.

Kort sagt så varnade Angela Merkel, tysk Kristdemokrat, om en "False-flag nuclear attack" som tydligen skulle lägga mot Berlin, den 26 Juni 2011, då "Womans World Soccer Championship" Invigs. Detta har startat en hel del diskussioner på internet angående detta uttalande. Hon vart i och med detta stämd på grund av att hon tydligen inte gav ut rätt information för att göra sitt jobb, att skydda dom tyska invånarna.

Det sägs även att detta isåfall ska vara en liknande Mega-Ritual, likt 9/11, NYC.

Näst intill alla videos på youtube och all information på alla forum är på Tyska, så det är därför rätt svårt att hitta information angående ämnet.

Detta är allt jag kan ge er, tyvärr. Så SNÄLLA, ifall ni hittar fler videos eller fler diskussioner på forum, bloggar, etcetera, posta detta här, då jag själv inte är fullärd jag heller, än.

http://www.youtube.com/watch?v=oZI5sXSGPmQ "Berlin 26.6.2011 - Das Mega Ritual Reloaded"

http://ronabbass.wordpress.com/2011/...-championship/

Jag själv är rätt skeptiskt till detta, men det är ju intressant, så varför inte!
Citera
2011-06-22, 15:54
Medlem
Något som skulle vara ytterst trevligt att få ta del av men som det verkar vara orimligt dåligt länkat till är det tal där Merkel enligt uppgift skulle ha varnat för den här false flag operationen.
Citera
2011-06-22, 17:11
Medlem
KimNeilJungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av discord
Något som skulle vara ytterst trevligt att få ta del av men som det verkar vara orimligt dåligt länkat till är det tal där Merkel enligt uppgift skulle ha varnat för den här false flag operationen.
Anmälaren Torsten van gees har en alldeles egen hemsida där underlaget för hans åtal står att finna http://van-geest.de/index.php?option...d=13&Itemid=27
Jag har ögnat igenom men inte funnit något som säger när Angela Merkel skall ha sagt detta. Av det jag kan uttyda så verkar det mest vara ett hopkok av sedvanliga konspirationsfantasier, Bilderberg, Roosevelt osv osv.
Citera
2011-06-22, 17:57
Medlem
Hade varit taktiskt att göra en false flag vid denna tidpunkt. Ett effektivt sätt att skynda på WW3.
Jag tror dock inte det kommer hända något under damvm.
Citera
2011-06-22, 18:42
Medlem
KimNeilJungs avatar
Hela anmälan finns att hämta ned här.http://chaukeedaar.wordpress.com/201...e-flag-attack/
400 sidor, eat your heart out. På sidan 392 anges filmen The Priest som någon sorts bevis sammankopplat med Tron samt Fifas logotype.
Citera
2011-06-27, 21:05
Medlem
First we take Manhattan Then We Take Berlin http://www.youtube.com/watch?v=cnCR8kSSmqw

Leonard Cohen låt som känns passande, lite väl passande...

Edit: 3:36 in i videon gör han "all seeing eye" tecknet ganska snyggt haha
Senast redigerad av Carl Racki 2011-06-27 kl. 21:21.
Citera
2011-06-27, 21:24
Medlem
Leaf.s avatar
Det gick inte så bra förmodar jag?
Citera
2011-06-27, 22:28
Medlem
Det är uppskjutet några dagar bara...
Citera
2011-06-27, 22:34
Medlem
Feedback66s avatar
Nähä, blev det inget?
Citera
2011-07-08, 20:15
Medlem
Nej, var ingenting jag själv trodde speciellt mycket på, men ville se ifall det fanns mer att höra från ämnet.
Citera
2011-07-08, 20:34
Medlem
Satan’s Skulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgeCarlin
Nej, var ingenting jag själv trodde speciellt mycket på
Eller hur
Citera
2011-07-16, 21:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgeCarlin
Nej, var ingenting jag själv trodde speciellt mycket på, men ville se ifall det fanns mer att höra från ämnet.

Nukleära events är planerade, men då folk blir mer och mer medvetna och planerna hela tiden avslöjas så vete fan om det ens blir av.. Jag personligen räknar ut eventets possibilitet 8-11 november i år. Har ingenting skett by them, så är det inte troligt att det blir ett nukleärt event över huvud taget.

Nästa paradigmskifte sker 28'e oktober och därefter kommer paradigmerna skifta varannan vecka (maya-kalenderns pyramidala struktur). Vi får helt enkelt vänta och se om Illuminati väljer att genomföra en kul "false flag" eller ej under denna tid.

Efter 28'e oktober kan det bli rörigt i världen, men så jävla uttråkad jag har varit den senaste tiden så ser jag kommande events som ett nice och trevligt avbrott i en jordhistorisk följetong som blivit bra mycket tråkigare att observera än TV3's ständiga repriser av "Nanny" till och med..

Själv vet jag att jag är död inom 4 år och har haft 7 år för att förbereda mig för det så jag har mitt på det torra, men för er andra så kan jag bara säga: tänk kritiskt, ta ingenting för givet och lita för i helvete inte på mainstream media i höst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in