2011-06-22, 08:03
Medlem
Tjaba.

En polare på jobbet behöver en videokamera till sommarn då han och tjejen blivit föräldrar till tvillingar, och nu vill de få med deras första utlandsresa på film.
Saken är den att han frågade mig först om en ren videokamera, men jag vänder mig till er och frågar vad det finns för alternativ annars.

Bör han satsa på en videokamera, eller kanske på en digitalkamera med bra videofunktion?
De vill inte punga ut alltför mkt pengar just nu, för dopet och hela partajet ska ske utomlands, så de har inte alltför mkt pengar som sagt, att lägga ut på en kamera.

Vänder mig till er och frågar då efter tips, vad tycker ni?
Fotokamera har de redan, både systemkamera samt en digitalkamera som tar bra bilder, men som har en helt värdelös fuktion när det kommer till film.

Budget: 2000:-

Tack på förhand.
Citera
2011-06-22, 08:15
Bannlyst
ofta det är en "polare" som inte finns...men gå in på www.pricerunner.se
tycker din "polare" ska satsa på en digitalkamera, camon bra märke...har eden sjlv och tar utmärkta bilder
Citera
2011-06-22, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kamoy
ofta det är en "polare" som inte finns...men gå in på www.pricerunner.se
tycker din "polare" ska satsa på en digitalkamera, camon bra märke...har eden sjlv och tar utmärkta bilder

Det ÄR en polare ditt ägg, jag själv äger en Nikon D80 och fotar enbart, film är inte mitt shit.
Men tack för tipset än så länge. Även om det han är ute efter först och främst, är videofunktionen..
Ps: Vad är Camon för märke?..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in