2011-06-21, 00:05
Medlem
Dum som man är somnade man kl 20 idag. Jag var HUR trött som helst efter jobbet idag när jag kom hem och jag försökte verkligen hålla ut med att somna så länge det gick. Jag klarade mig till 20, nu är man uppe och ugglar igen! Så vad i helvete ska man göra nu då? Jag ska upp klockan fem imorgon bitit och har redan fått fyra timmars sömn. Har ni några tips inför natten?

1. Hur ska man göra för att somna om?
2. Är det ens möjligt om kroppen är utvilad?
3. Tror ni att jag kommer orka med ett 6 timmars pass imorgon om jag inte lyckas somna?
Citera
2011-06-21, 00:08
Medlem
chrilLs avatar
Dra en ronk. Fungerar oftast alldeles lysande. Är inte heller det minsta trött. Ska upp om 6h och ser fram emot 12-13h kneg.
Citera
2011-06-21, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrilL
Dra en ronk. Fungerar oftast alldeles lysande. Är inte heller det minsta trött. Ska upp om 6h och ser fram emot 12-13h kneg.
Jag runkade två gånger tidigare idag. Jag vet inte hur det är med dig men jag får fan ont i kuken om jag sliter i den mer för idag. .
Citera
2011-06-21, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thecookie85
Dum som man är somnade man kl 20 idag. Jag var HUR trött som helst efter jobbet idag när jag kom hem och jag försökte verkligen hålla ut med att somna så länge det gick. Jag klarade mig till 20, nu är man uppe och ugglar igen! Så vad i helvete ska man göra nu då? Jag ska upp klockan fem imorgon bitit och har redan fått fyra timmars sömn. Har ni några tips inför natten?

3. Tror ni att jag kommer orka med ett 6 timmars pass imorgon om jag inte lyckas somna?

Som längst har jag arbetat 40 timmar i sträck utan sömn och 24-timmarspass är mer eller mindre vardag, så det ska nog gå bra.
Citera
2011-06-21, 00:15
Medlem
ChilleDillas avatar
haha jag gjorde exakt samma;D.. men är inte så orolig.. snart helg ffs
Citera
2011-06-21, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChilleDilla
haha jag gjorde exakt samma;D.. men är inte så orolig.. snart helg ffs
Snart helg? Det är för fan bara Måndag! Hahaha! . Själv är man ledig på Ondsdag och jobbar sen torsdag, fre, lör, söndag. Fy fan!
Citera
2011-06-21, 00:20
Medlem
Zycorezs avatar
Försöka att slappna av så mycket de går, drick något varmt och titta inte på tv eller sitt verkligen inte framför datorn och uggla, det hjälper inte hjärnan det minsta att slappna av. Sen är det inte hela världen om du inte skulle kunna somna, du klarar nog av morgondagen ändå ska du se.
Citera
2011-06-21, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thecookie85

1. blunda, är nog svårt att somna nu.

2. ja du är tillräckligt utvilad.

3. haha ja det lär inte vara några problem för dig att orka med de passet, möjligtvis att du kommer vara lite trött men inga större bekymmer.
Citera
2011-06-21, 00:48
Medlem
SmileuronTVs avatar
ett förslag är att inte hålla på på "teh internetz" då kommer du garanterat inte somna. So much pr0n to see etc. Nej du det är lugnt, du somnar nog om nån timme igen. God Natt Broder!
Citera
2011-06-21, 00:55
Medlem
Sponnes avatar
Hm, sov till klockan 2 idag.. Ska också upp och jobba imorrn, men nu sitter man här och ser på film vrålpigg
Citera
2011-06-21, 02:20
Medlem
Fridaynights avatar
6 timmars knegande är väl ingenting?
Jag har ångest om jag somnar vid ~1 och ska upp halv 5, men fan, snart helg!
Citera
2011-06-21, 20:49
Medlem
Det gick bra fan! Somnade vid 03.00. Gick upp 05.00. Jobbade utan problem

TACK SKA NI HA I ALLA FALL!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in