Jag har haft planer en längre tid på att köra lågdos testo (250-300 mg e5d/e7d) resten av livet.
Ålder: 22 år
Vikt: 80 kg
Längd: 185 cm
Aktivitet: Styrketränar 5 dagar i veckan och har som mål att vara i hyffsad form och må BRA
Har haft ganska låga testo-värden ändå sedan jag var 16, och då har jag ändå skött kosten samt styrketränat hyffsat regelbundet, så har väl fått en dålig lottning i testo-lotteriet antar jag..
Iallafall så kör jag hellre detta och blir 60 år än att fortsätta som det är nu och bli 80 år men må kasst. Har varit deprimerad många perioder i mitt liv, även fast jag utåt har mycket kompisar, har lätt för tjejer, osv osv. Är jävligt säker på att detta har och göra med lågt testo!
Var hos läkaren och tog såna prover för något år sedan när jag tränade som mest, och då låg jag typ på 14-15 nmol (heter det så?) på den skalan där 11-30 är normalt.
Har väldigt lätt(lite) gyno sen tonåren, men inget som syns speciellt mycket.
Hur skulle ni lägga upp detta om ni var mig? Om ni behöver mer information om mig så får ni gärna ställa frågor för att lättare kunna komma med givande tips!
Jag funderar på:
250mg TestoE 5/d ---> tills jag dör

Behöver jag nå arimidex elr liknande tror ni?
Kommer sköta kosten exemplariskt och träna regelbundet, har lagt ner festandet, kommer ej ta några droger, ska lägga ner snusandet for life, och leva allmänt sunt.
Krymper bollarna eller? Kommer säkert vilja ha barn i framtiden, ska man frysa in lite småkrigare, eller kan man gå på testo t.ex 8 år nu, sen köra nåt som kickar igång kulorna och skaffa nån unge, sen fortsätta med enbart testo efter det igen?
Vet ej om ni fått informationen som behövs, men vore jävligt tacksam för många svar, helst lite uppmuntrande peppningar också haha!!
Glömde: Vilket märke ska man köra på testot? Är sharklab bra? Funderar på Galenika annars!