2011-06-21, 12:42
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stolt-Arier
Nyss hemkommen efter några dagars vistelse i London, man visste ju att London har problem med invandring men jag var ändå helt oförbered på det jag skulle få se i London.

Om vi tror att vi har problem i Sverige med icke vita horder är det ingenting mot situationen i London, jag skulle säga att icke vita snart är i majoritet i hela staden, i alla fall bland stadens yngre invånare är de icke vita redan i stor majoritet.

Negrer och svartskallar överallt i staden, affärer som ägs av pakistanier och indier vart man än gick, om jag inte visste att jag befann mig i Englands huvudstad London så skulle jag trott att jag befann mig i en muslimsk/afrikansk stad.

Ytterst få engelsmän såg man när man gick runt. De få engelsmän som lever i staden verkar alla degenerade, man ser fler engelska kvinnor med negrer än med engelska män nästan. Bruna mulatt-barn är en större del av Londons befolkning än rödhåriga fräkninga engelska småbarn.

Vill man se Sveriges framtid ska man åka till London, det var skrämmande. Negrerna blänger naturligtvis hatiskt mot alla vita de ser, och gäng av pakistanier står och ser hotfulla ut med hat i blicken, England är förstört av massinvandringen.

Jag råder ingen att besöka denna tredje världens soptipp, London är INTE en engelsk stad på något sätt längre. Vill se ni England och engelsmän så ska ni inte åka till London. Om ni vill se detta snart utrotade folkslag så ska ni nog bege er till de få engelska enklaver på landsbygden som fortfarande finns kvar, resten är smutsigt och förstört sedan länge.

Man kan fråga sig om det ens finns hopp kvar för England? Den bruna sörjan är inte mer utbredd i något annat land i Europa förutom Frankrike.

Jag upplevde det nästan som ett hån, detta är alltså Englands huvudstad men befolkad till ungefär hälften av de mest mörka och kriminella folk som existerar på denna planet...

Har ni själv besökt London? Fick ni en chock över hur få engelsmän man ser på gatan? Man kan nästan tro att huckle är den nya engelska folkdräkten om man ser till vad Londons invånare bär på.

Naturligtvis visar också all statistik att negrerna och övriga svartskallar dominerar brottsligheten i staden totalt, spelar ingen roll vilket land man besöker eller vilket system landet använder sig av, dessa primitiva folkslag kommer dominera all kriminell verksamhet medan de lyser med sin frånvaro när det gäller intelligenta och positiva områden, parasitfolken existerar inte för något sådant.

Du får ju London att låta riktigt lockande! Får se om jag tar en minisemester där senare i sommar!
Citera
2011-06-21, 12:44
Medlem
en-vilsen-pojkes avatar
Jag var i London runt, låt mig se, 2005, och då upplevde jag inte alls det TS skriver. Jag hade en väldigt trevlig vistelse. Om London har degenererat så pass mycket under sex år, om det var jag som var ouppmärksam när jag var där eller om TS ölverdriver vet jag inte - förmodligen en blandning av alla tre.
Citera
2011-06-21, 12:47
Medlem
DirtyFranks avatar
Bor just nu i östra London. Det hela är väldigt enkelt men tydligen inte alls begripet av många i tråden trots allt. Går du runt i London en vardag så JOBBAR de flesta engelsmän. Det klart att det syns så mycket av den invandrade populationen eftersom de har en aning svårare att få jobb. Väldigt många av engelsmännen jobbar på kontor och dyker därför upp runt 5-6 under eftermiddagens rusningstid på väg hem. Rör du dig i turistområden är det ju klart att du också stöter på väldigt många andra turister som förvränger synen på det hela.
Visst är det mycket kulturkrock här i London, men det är fan så mycket vidrigare när Västländare åker till U-länder och börjar styra och ställa och behandlar den inhemska befolkningen som mindre värda. Vi är minst lika sviniga som dem om man ska uttrycka sig på ett lågt sätt.
Min hyresvärd är en muslimsk pakistanier, och han är utan tvivel den snällaste personen jag har träffat här i London hittills.
Citera
2011-06-21, 13:06
Medlem
Jag och flickvännen åker till london i slutet av juli och vi kommer bo nära Hyde park. Jag har aldrig varit där tidigare, men om det är så illa som det verkar så kommer jag inte våga gå ut. Är området vi uppehåller oss vid i riskzonen? Kommer jag bli rånad? Kommer min flickvän bli våldtagen? Bör jag beväpna mig?

mvh jhfncrew
Citera
2011-06-21, 13:23
Medlem
Tekannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dodemom
Haha du idiotförklarade precis dig själv, käre Irakie. Han menade att inga blonda kommer, om 30 år, få barn med varandra och den blonda rasen kommer dö ut.

Ok, jag missförstod.

Men jag tycker ändå det låter helt galet, av många anledningar men en av dem är att européer finns utpridda över hela jordklotet, ni finns ju i mångmilontal över hela amerika, Europa, norra asien (ryssland), Australien, Nya Zealand.

Det finns ju många folkslag som bara levar som minoritet på ett ställe och fortfarande finns kvar, tänk på aborginerna i Australien, de finns ju bara där och är en pyteliten minoritet men det är inget snack om att de skulle vara på väg att dö ut.
Citera
2011-06-21, 13:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JHFNcrew
Jag och flickvännen åker till london i slutet av juli och vi kommer bo nära Hyde park. Jag har aldrig varit där tidigare, men om det är så illa som det verkar så kommer jag inte våga gå ut. Är området vi uppehåller oss vid i riskzonen? Kommer jag bli rånad? Kommer min flickvän bli våldtagen? Bör jag beväpna mig?

mvh jhfncrew

Det tror jag inte, men jag skulle nog inte gå i parken på natten!
Citera
2011-06-21, 13:30
Medlem
Sillstryparens avatar
Citat:

mvh jhfncrew

De flesta områdena kring Hyde Park är ganska välmående, och du behöver inte oroa dig. Sen är det förstås klart att du kan bli rånad var som helst om oturen är framme. Antar att ni ska bo i typ Bayswater, som 75% av resten av Svenskarna som bor här. Aptråkigt område.
Citera
2011-06-21, 13:46
Medlem
IQzeagulls avatar
Den tidigare stormakten är nu en soptipp för världens medeltida avskräde, fy fan..

Har själv varit i London för ett par år sedan och kan bara bekräfta TS uppgifter.
Citera
2011-06-21, 13:50
Medlem
Hatsepsuts avatar
Log lite för mig själv när jag såg att det står avstängd under pucko-TS nick.
Citera
2011-06-21, 13:57
Medlem
Tony.Bazookatones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hatsepsut
Log lite för mig själv när jag såg att det står avstängd under pucko-TS nick.
Jag tyckte att Flashbock stod för yttrandefrihet.
Citera
Medlem
apintofstellas avatar
Citat:

mvh jhfncrew

Om du vågar gå ut i Sthlm så kommer du våga gå ut i London.
Citat:
Ursprungligen postat av ZachNukeEm
Det tror jag inte, men jag skulle nog inte gå i parken på natten!
Londons alla parker är stängda om natten. Så där har man ingenting att göra om man inte letar efter trubbel.

I övrigt är TS en idiot.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glaaden
Jag har ju en liten teori om england:
Antal invånare 2009 var 51 miljoner.
Med lite snabb huvudräkning så kan man lätt räkna ut att (enligt wikipedia 87.5% White, 6.0% South Asian, 2.9% Black, 1.9% Mixed race, 0.8% Chinese, 0.8% Other) de 87,5% som du kallar dem "rödhåriga engelskmännen" i själva verket helt omöjligt inte kan ha funnits om inte inavel framkommit.

Och det kan kanske vara svårt för en trångsynt människa inse att England var det största imperiet någonsin och genom att ta över länder för många år sen så blev det helt plötsligt ett naturligt ställe att flytta till.
här är londonstatistiken:
SIFFROR

Nej, det är inte särskilt hög inavelskoefficient.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in