Citat:
Ursprungligen postat av lousy
Det är en fiktiv kamp som du och dina ignoranta gelikar i SD hittat på för att framhäva er själva och trycka ner andra människor.
Jag tvivlar att jag har särskilt mycket gemensamt med SD-sympatisörer i stort.
Citat:
Den "vita rasen" är faktiskt inte särskilt vit och många kulturer och subkulturer inom den är värre än de svarta. Skillnaden mellan oss är snarare att du lägger ner en ofantlig mängd tid och energi till att hata folk som du förmodligen aldrig kommer att träffa, bara för att du sett en liten bråkdel av dem där du själv bor.
Jag är fullt medveten om att majoriteten av vita människor, likt resten av jordens befolkning, är smått efterblivna och är i behov av stark ledning för att få fram sin egentliga potential. Detta är allt som oftast dock ett resultat av den motsägelsefulla och orealistiska världsbild politiker och media tutar i sin befolkning på daglig basis.
http://www.youtube.com/watch?v=eVSFpHm2D2Q
Du får gärna utveckla det fetmarkerade.
Citat:
Jag tycker det är slöseri med min tid att gå runt och hata folk med en viss hudfärg bara för att jag träffat nån som inte sköter sig. Jag har träffat tillräckligt många vita som inte sköter sig för att det ska finnas en balans. Du klär däremot på dig skygglapparna och bortförklarar det med en arrogant attityd.
Även om jag emellanåt kan låta hård hatar jag inte negrer och blattar. De är som de är och varför ska jag egentligen bry mig om det. Det som dock stör mig ordentligt är människor som vägrar inse kontentan av deras natur och förnekar att människor skulle vara olika. "Vi är alla likadana!" är rent nonsens.
http://www.youtube.com/watch?v=vUVQRe_dBtc
Vad du har träffat och inte träffas spelar ingen roll. Du är mycket väl medveten om att icke-vita i en mycket större utsträckning än vita begår brott och belastar samhället, undantaget östasiater som har högre självkontroll med som å andra sidan genom historien visat sig vara mångdubbelt mer hänsynslösa än vita. Det resonerar och tänker ofta med större kyla och "mindre bullshit" vilken vi stundom skulle kunna behöva göra.
Citat:
Att börja prata om att den "vita rasen" är högstående själsligt är ren humor. Hur menar du där egentligen? Att den gud vita tror på är bättre än den gud en eventuell arabisk muslim skulle tro på? Religion är inte baserad på hudfärg eller nationalitet, vilket bråket på Nordirland tydligt visat, men du är väl såpass påläst och allmänbildad så du vet väl redan det.
Jag har inte pratat om några gudar eller liknande om du läser mitt inlägg en gång till.
Citat:
Det är bra att du vet vad du vill, men såvida du inte kan bevisa att du kan läsa andra folks tankar så ber jag dig ge fan i att tala om vad jag vill.
Jaja, du verkar dock vara pigg på att analysera oss hemska nazister.
Citat:
Västvärlden är på väg att gå åt helvete därför att vi har skapat en kapitalism med vita män i mörka kostymer som inte vet hur man hanterar pengar, som har en övertro på sig själva och som är så fantastiskt korrupta och giriga att de skiter i om länder går i konkurs och får massarbetslöshet. Bara de själva kan bli förmögna. Jag betackar mig för den "vita rasen" om det är det det handlar om.
Jag är mycket väl medveten om den här typen av människor och har full insikt i varför de agerar som de gör. Du har rätt i att de skiter i sitt folk och att allt de ser är "profit". De är också medvetna om
varför de kör sina länder i botten, de är inte dumma. De ser att mångkulturen är den utstyrsel den nakna kejsaren valt att låta folket tro att han bär och spelar sina kort därefter. Dessa människor kommer svänga över på vår sida så fort de ser att det är lönsamt och man får då hantera dem på lämpligt sätt.
Citat:
Galna, vita, politiker som lurar och bedrar sitt folk (oavsett vilken hudfärg de har) till både höger o vänster så att de också kan bli förmögna. Om du inte insett detta så är det nog dags för dig att ta dig ur den fuktiga grottan du är bosatt i. Du kan bry dig om din vita ras så mycket du vill, dina politiker skiter i vilken hudfärg du har, så länge de kan bli förmögna på att få folk att hata andra.
Korrekt, därför är det dags för icke-vita att flytta härifrån så att vi slipper hata varandra och kan ta itu med vår egen befolking istället.