2011-06-23, 10:55
Medlem
lousys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vredny
Åk till Malmö så skall du få se.

För många äckliga skåningar där.

Du jämför alltså London med Malmö? Det visar bara vilken inskränkt jävla dåre du o dina gelikar är. Skulle SD få sköta historielektionerna så skulle det definitivt gå åt helvete med Sverige.
Citera
2011-06-23, 10:58
Medlem
Tony.Bazookatones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vredny
Det ser redan ut så på flera håll ditt kål. Åk till Malmö så skall du få se. Jag var där nu i för några veckor sedan och det är värre än för 5 år sedan. Överallt dominerar inslag av muslimer/negrer.
I Vivalla, Örebro, ser vi som tydligast den pågående koloniseringen av Europa.

http://politisktinkorrekt.info/2010/08/08/vivalla-langt-fran-tv-seriens-idyll/

(Det är jag som tog bilden förresten. Hör av er om ni vill ha originalet.)

Denna massinvandrings sanna ansikte ska avslöjas. I verkligheten är det en masskolonisering av våra länder.
Citera
2011-06-23, 11:09
Medlem
lousys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony.Bazookatone
I verkligheten är det en masskolonisering av våra länder.

Glöm inte att ta på dig foliehatten och den ludna rösten nästa gång du säger det högt. Kanske folk faktiskt tar dig seriöst.
Citera
2011-06-23, 11:31
Medlem
Tidsgests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lousy
Det är en mångkulturell stad och den största andelen är folk från Nya Zeeland/Australien/Afrika därför att de är Common Wealth-länder. Ett begrepp som är okänt för den gemene svensken.

Du verkar ha glömt bort alla sydasiater, pakistanier och kineser. Om man lägger till alla blandbarn utgör alla dessa grupper över 20% av Londons befolkning.

Citat:
Sluta fåna dig. Om du är i London på besök så är det väl skit samma om du ser vitt folk vandrandes på gatan? Och om det nu är så förbannat viktigt för dig att se vita människor kan du väl antingen åka till den västra delen av London eller stänga ögonen så fort du ser en "elak svarting". Det är bara naiva idioter som du som inte förstår att London inte varit helengelskt sen början på 1900-talet.

Här ser man tydligt hur olika du och jag tänker. Jag tycker om mitt eget folk och den vita rasen rent generellt. Jag vill och är beredd att kämpa för att den ska fortsätta vara dominant och högstående, både fysiskt och själsligt.
Det vill inte du. Du vill att den ska förstöras och blandas ut med alla dessa trevliga festprissar från de mörka delarna av världen. Även om du möjligen kanske inte går och aktivt önskar det bryr du dig inte om det händer.
Att jag tycker det är fullt naturligt att vita städer också borde vara just vita kanske ter sig märkligt för dig. Jag å andra sidan tycker ditt resonemang att man ska "åka till den västra delen av London eller stänga ögonen så fort du ser en "elak svarting" är märkligt, se förklaring ovan. Jag ville inte se svarta och blattar i vita länder och städer då de för det första inte är särskilt vackra, för det andra för att de frodas i kaos och smuts och därmed kommer försöka "forma staden i deras avbild" vilket man tydligt kan se i t.ex. London och Paris. Eller Berlin. Eller Rom. Eller Dublin.

Citat:
London har varit en mångkulturell stad i årtionden med en stor in- och utflyttning av alla möjliga människor; svarta som vita. Om du är här en dag på året och råkar bara se en fraktion av det så tycker jag nog det är bäst du kniper igen istället för att ge uttryck för din ignorans.

Som sagt, huruvida London varit mångkulturellt i ett, tio eller hundra år spelar ingen roll alls. Det är fortfarande lika onaturligt, ej tilltalande och farligt. För övrigt går det inte att kontrollera alla dessa kulturer och etniciteter på ett fullgott sätt vilket slutligen kommer leda till en kollaps.

Jag är, tyvärr, i London långt oftare än en gång per år.

Citat:
Finns väldigt många anledningar till varför London ser ut som det gör. Betyder inte att det kommer hända i Sverige. Definitivt inte inom en snar framtid heller. Räcker att du läser lite geografi och historia så förstår du varför.

Om du själv inte ser att hela västvärlden håller på att bli som London och Paris går du antagligen inte ut särskilt ofta eller så tar du på dig skygglapparna och de av staten utgiva PK-brillorna med regnbågsfärgade fjädrar hängandes utmed sidorna. Det eller så bor du under en stubbe. Om du inte märker att situationen bara blir värre och värre är det kanske lika bra att du ger upp på en gång då du med största säkerhet kommer bli förföljd och mördad av dessa människor då de är i majoritet, förutsatt att du själv är vit. Så funkar människor rent generellt och dessa människor är inga undantag, det är snarare vi som är det. Vi har fram till denna tidpunkt varit alldeles för snälla.
Citera
2011-06-23, 12:10
Medlem
lousys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tidsgest
Du verkar ha glömt bort alla sydasiater, pakistanier och kineser. Om man lägger till alla blandbarn utgör alla dessa grupper över 20% av Londons befolkning.

Nej, jag har absolut inte glömt bort någon av de nationaliteterna. Men faktum är att det folkslag jag stör mig mest på är australiensare och nya zeeländare. Inte så mycket så att jag hatar, men det ligger nära till hands många gånger. Asiater är generellt trevliga människor som sköter sitt, lite väl spelgalna kanske, men det hör till.

Citat:
Jag tycker om mitt eget folk och den vita rasen rent generellt. Jag vill och är beredd att kämpa för att den ska fortsätta vara dominant och högstående, både fysiskt och själsligt.

Det är en fiktiv kamp som du och dina ignoranta gelikar i SD hittat på för att framhäva er själva och trycka ner andra människor. Den "vita rasen" är faktiskt inte särskilt vit och många kulturer och subkulturer inom den är värre än de svarta. Skillnaden mellan oss är snarare att du lägger ner en ofantlig mängd tid och energi till att hata folk som du förmodligen aldrig kommer att träffa, bara för att du sett en liten bråkdel av dem där du själv bor.

Jag tycker det är slöseri med min tid att gå runt och hata folk med en viss hudfärg bara för att jag träffat nån som inte sköter sig. Jag har träffat tillräckligt många vita som inte sköter sig för att det ska finnas en balans. Du klär däremot på dig skygglapparna och bortförklarar det med en arrogant attityd.

Att börja prata om att den "vita rasen" är högstående själsligt är ren humor. Hur menar du där egentligen? Att den gud vita tror på är bättre än den gud en eventuell arabisk muslim skulle tro på? Religion är inte baserad på hudfärg eller nationalitet, vilket bråket på Nordirland tydligt visat, men du är väl såpass påläst och allmänbildad så du vet väl redan det.

Citat:
Du vill att den ska förstöras och blandas ut med alla dessa trevliga festprissar från de mörka delarna av världen.

Det är bra att du vet vad du vill, men såvida du inte kan bevisa att du kan läsa andra folks tankar så ber jag dig ge fan i att tala om vad jag vill.

Citat:
Om du själv inte ser att hela västvärlden håller på att bli som London och Paris går du antagligen inte ut särskilt ofta eller så tar du på dig skygglapparna och de av staten utgiva PK-brillorna med

Västvärlden är på väg att gå åt helvete därför att vi har skapat en kapitalism med vita män i mörka kostymer som inte vet hur man hanterar pengar, som har en övertro på sig själva och som är så fantastiskt korrupta och giriga att de skiter i om länder går i konkurs och får massarbetslöshet. Bara de själva kan bli förmögna. Jag betackar mig för den "vita rasen" om det är det det handlar om.

Galna, vita, politiker som lurar och bedrar sitt folk (oavsett vilken hudfärg de har) till både höger o vänster så att de också kan bli förmögna. Om du inte insett detta så är det nog dags för dig att ta dig ur den fuktiga grottan du är bosatt i. Du kan bry dig om din vita ras så mycket du vill, dina politiker skiter i vilken hudfärg du har, så länge de kan bli förmögna på att få folk att hata andra.

Citat:
du med största säkerhet kommer bli förföljd och mördad av dessa människor då de är i majoritet, förutsatt att du själv är vit.

Ha ha, ja du, jag tror jag kan ta den risken faktiskt. Faktum är att risken är större att en vit politiker hittar på nåt jävelskap som ger mig huvudvärk än att en svarting skulle sticka kniven i mig på gatan.
Citera
2011-06-23, 12:31
Bannlyst
Citat:
För många äckliga skåningar där.

Du jämför alltså London med Malmö? Det visar bara vilken inskränkt jävla dåre du o dina gelikar är. Skulle SD få sköta historielektionerna så skulle det definitivt gå åt helvete med Sverige.
Men ditt pucko, han jämförde inte Malmö i termer av storlek med London utan i termer som andel invandrare. Andelen invandrare i Malmö är ungefär 50 % av stadens befolkning, så man ser bara svartskallar på gatan där. Precis som i London.

Sedan är London enormt mycket större så det går naturligtvis inte att jämföra städerna på så sätt.

Men att förneka att mörka folkslag dominerar London totalt idag är omöjligt, en majoritet av barnen som föds i London är inte engelska barn idag, utan svarta, pakistanska barn mm.

Ungen på din bild ser förresten ut att vara en mulatt? Kan det förklara ditt försvar av London och dess majoritet icke vita befolkning? Gängat dig med en neger där såklart.
Citera
2011-06-23, 12:54
Medlem
Tidsgests avatar
Citat:
Det är en fiktiv kamp som du och dina ignoranta gelikar i SD hittat på för att framhäva er själva och trycka ner andra människor.

Jag tvivlar att jag har särskilt mycket gemensamt med SD-sympatisörer i stort.

Citat:
Den "vita rasen" är faktiskt inte särskilt vit och många kulturer och subkulturer inom den är värre än de svarta. Skillnaden mellan oss är snarare att du lägger ner en ofantlig mängd tid och energi till att hata folk som du förmodligen aldrig kommer att träffa, bara för att du sett en liten bråkdel av dem där du själv bor.

Jag är fullt medveten om att majoriteten av vita människor, likt resten av jordens befolkning, är smått efterblivna och är i behov av stark ledning för att få fram sin egentliga potential. Detta är allt som oftast dock ett resultat av den motsägelsefulla och orealistiska världsbild politiker och media tutar i sin befolkning på daglig basis.

http://www.youtube.com/watch?v=eVSFpHm2D2Q

Du får gärna utveckla det fetmarkerade.

Citat:
Jag tycker det är slöseri med min tid att gå runt och hata folk med en viss hudfärg bara för att jag träffat nån som inte sköter sig. Jag har träffat tillräckligt många vita som inte sköter sig för att det ska finnas en balans. Du klär däremot på dig skygglapparna och bortförklarar det med en arrogant attityd.

Även om jag emellanåt kan låta hård hatar jag inte negrer och blattar. De är som de är och varför ska jag egentligen bry mig om det. Det som dock stör mig ordentligt är människor som vägrar inse kontentan av deras natur och förnekar att människor skulle vara olika. "Vi är alla likadana!" är rent nonsens.

http://www.youtube.com/watch?v=vUVQRe_dBtc

Vad du har träffat och inte träffas spelar ingen roll. Du är mycket väl medveten om att icke-vita i en mycket större utsträckning än vita begår brott och belastar samhället, undantaget östasiater som har högre självkontroll med som å andra sidan genom historien visat sig vara mångdubbelt mer hänsynslösa än vita. Det resonerar och tänker ofta med större kyla och "mindre bullshit" vilken vi stundom skulle kunna behöva göra.

Citat:
Att börja prata om att den "vita rasen" är högstående själsligt är ren humor. Hur menar du där egentligen? Att den gud vita tror på är bättre än den gud en eventuell arabisk muslim skulle tro på? Religion är inte baserad på hudfärg eller nationalitet, vilket bråket på Nordirland tydligt visat, men du är väl såpass påläst och allmänbildad så du vet väl redan det.

Jag har inte pratat om några gudar eller liknande om du läser mitt inlägg en gång till.

Citat:
Det är bra att du vet vad du vill, men såvida du inte kan bevisa att du kan läsa andra folks tankar så ber jag dig ge fan i att tala om vad jag vill.

Jaja, du verkar dock vara pigg på att analysera oss hemska nazister.

Citat:
Västvärlden är på väg att gå åt helvete därför att vi har skapat en kapitalism med vita män i mörka kostymer som inte vet hur man hanterar pengar, som har en övertro på sig själva och som är så fantastiskt korrupta och giriga att de skiter i om länder går i konkurs och får massarbetslöshet. Bara de själva kan bli förmögna. Jag betackar mig för den "vita rasen" om det är det det handlar om.

Jag är mycket väl medveten om den här typen av människor och har full insikt i varför de agerar som de gör. Du har rätt i att de skiter i sitt folk och att allt de ser är "profit". De är också medvetna om varför de kör sina länder i botten, de är inte dumma. De ser att mångkulturen är den utstyrsel den nakna kejsaren valt att låta folket tro att han bär och spelar sina kort därefter. Dessa människor kommer svänga över på vår sida så fort de ser att det är lönsamt och man får då hantera dem på lämpligt sätt.

Citat:
Galna, vita, politiker som lurar och bedrar sitt folk (oavsett vilken hudfärg de har) till både höger o vänster så att de också kan bli förmögna. Om du inte insett detta så är det nog dags för dig att ta dig ur den fuktiga grottan du är bosatt i. Du kan bry dig om din vita ras så mycket du vill, dina politiker skiter i vilken hudfärg du har, så länge de kan bli förmögna på att få folk att hata andra.

Korrekt, därför är det dags för icke-vita att flytta härifrån så att vi slipper hata varandra och kan ta itu med vår egen befolking istället.
Citera
2011-06-23, 12:58
Medlem
lousys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdamGeller
Sedan är London enormt mycket större så det går naturligtvis inte att jämföra städerna på så sätt.

Som jag sa tidigare så finns det historiska och geografiska anledningar till varför London ser ut som det gör, och det var väl London tråden handlade om, inte Malmö? Dessutom är det humoristiskt att läsa alla rasisters förvåning över att det finns "mörka inslag" i London, precis som om det inte gjort det väldigt väldigt länge.

Citat:
Ungen på din bild ser förresten ut att vara en mulatt? Kan det förklara ditt försvar av London och dess majoritet icke vita befolkning? Gängat dig med en neger där såklart.

Ja jävlar. Du är inte bara en idiot, du är en paranoid idiot också. Jag har gängat mig med en renrasig, vit, sydeuropé om du nu nödvändigtvis vill veta. Vad jag försvarar är sunt förnuft, och det har inte med hudfärg eller ras att göra.
Citera
2011-06-23, 13:02
Bannlyst
Citat:
Men ditt pucko, han jämförde inte Malmö i termer av storlek med London utan i termer som andel invandrare. Andelen invandrare i Malmö är ungefär 50 % av stadens befolkning, så man ser bara svartskallar på gatan där. Precis som i London.

Men att förneka att mörka folkslag dominerar London totalt idag är omöjligt, en majoritet av barnen som föds i London är inte engelska barn idag, utan svarta, pakistanska barn mm.

Som Varnagel skrev tidigare; vad har hänt med "sionisten" AdamGeller? Dina tidigare trådar vittnar om ett helt annat tänk.
Citera
2011-06-23, 13:38
Bannlyst
Citat:
Som jag sa tidigare så finns det historiska och geografiska anledningar till varför London ser ut som det gör, och det var väl London tråden handlade om, inte Malmö? Dessutom är det humoristiskt att läsa alla rasisters förvåning över att det finns "mörka inslag" i London, precis som om det inte gjort det väldigt väldigt länge.

Ja jävlar. Du är inte bara en idiot, du är en paranoid idiot också. Jag har gängat mig med en renrasig, vit, sydeuropé om du nu nödvändigtvis vill veta. Vad jag försvarar är sunt förnuft, och det har inte med hudfärg eller ras att göra.
''Renrasig sydeuropé''

Jag visste inte att svenskar gillar när svenska tjejer gängar sig med svartskalle blattar från sydeuropa...

Sydeuropéer ser ut som turkar liksom...

Om svenska tjejer beter sig likadant i London som i Sverige så lär troligen en majoritet av er vara tillsammans med negrer och blattar så varför bli förvånad?

Svenska män i London är däremot som alltid trogna mot det svenska folket och inte ihop med utlänningar, det är enbart ni svenska kvinnor som är det, såväl utomlands som i Sverige. Visar på att det finns en enorm skillnad mellan svenska män och kvinnor när det gäller mentalitet, svenska kvinnor skiter i Sverige totalt medan ingen svenska man vill vara med utlänningar.
Citera
2011-06-23, 13:59
Medlem
Caine.Atrebatums avatar
Citat:
''Renrasig sydeuropé''

Jag visste inte att svenskar gillar när svenska tjejer gängar sig med svartskalle blattar från sydeuropa...

Sydeuropéer ser ut som turkar liksom...

Om svenska tjejer beter sig likadant i London som i Sverige så lär troligen en majoritet av er vara tillsammans med negrer och blattar så varför bli förvånad?

Svenska män i London är däremot som alltid trogna mot det svenska folket och inte ihop med utlänningar, det är enbart ni svenska kvinnor som är det, såväl utomlands som i Sverige. Visar på att det finns en enorm skillnad mellan svenska män och kvinnor när det gäller mentalitet, svenska kvinnor skiter i Sverige totalt medan ingen svenska man vill vara med utlänningar.

K'a'ften. Vet du ens vad "renrasighet" inneb'a'r? Det svart att ta illa vid sig n'a'r en JUDE kommer in och sprider l'o'gner om oss. Du 'a'r ju f'o'r helvete inte ens riktig europé i grunden! Sydeuropéer ser inte ut som "svartskallar" och turkar (du vet forstas ingenting om rasgenetik, fenotyp och saknar uppenbarligen grundl'a'ggande kunskap i 'a'mnet, f'o'rmodligen f'o'r att du "f'o'rsvenskats") — genuina judar d'a'remot, ni g'o'r det. Eller ni ser ut som semitiska latsasaraber, "same shit".

Vidare ar WT-britterna (fr'a'mst tjejer) r'a'tt inne pa att h'a'nga med pakistanier och araber. Det kanske dem beh'o'ver, och fragan 'a'r vilken skillnad det blir i slut'a'ndan da dessa m'a'nniskor oftast ar gravt degenererade. Det kan knappast bli en allt f'o'r negativ eugenik menar jag, f'o'r dessa m'a'nniskor. Manga vita britter 'a'r dr'a'gg dem med.
Senast redigerad av Caine.Atrebatum 2011-06-23 kl. 14:06.
Citera
2011-06-23, 14:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Caine.Atrebatum
K'a'ften. Vet du ens vad "renrasighet" inneb'a'r? Det svart att ta illa vid sig n'a'r en JUDE kommer in och sprider l'o'gner om oss. Du 'a'r ju f'o'r helvete inte ens riktig europé i grunden! Sydeuropéer ser inte ut som "svartskallar" och turkar (du vet forstas ingenting om rasgenetik, fenotyp och saknar uppenbarligen grundl'a'ggande kunskap i 'a'mnet, f'o'rmodligen f'o'r att du "f'o'rsvenskats") — genuina judar d'a'remot, ni g'o'r det. Eller ni ser ut som semitiska latsasaraber, "same shit".
Lägg ner för fan, spanjorer och greker ser exakt likadana ut som turkar, enda sättet att se skillnad på dem är genom att veta vad de heter. Heter de Mahmoud är det en turk, heter de Fernando eller Kostas är det en spanjor/grek.

Inte konstigt att det ligger till på detta sätt, spanjorer och andra folk i söder har blandats med nordafrikaner och liknande i åratal, därför är det svårt att se skillnad på dem. Sedan finns det ett fåtal oblandade folk i sydeuropa kvar som inte är helt svartmuskiga, men det är knappast dessa som gängar med WT svenskor..

De ljusa i syd är ofta de som är rikast och kontrollerar dessa samhällen, de är samhällets elit kan man säga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in