2011-06-21, 13:58
Medlem
addehds avatar
Blev fan mörkrädd när jag var där i januari. Ännu en anledning till att jag försöker föra kampen mot att bevara vårat svenska vita etniska samhälle. Den dagen det ser ut så i Stockholm (redan så att det ser liknande ut i städer i södra Sverige) så vet jag inte vad jag gör.

revolution.
Citera
2011-06-21, 14:00
Medlem
olof-palmes avatar
Om det nu är så mycket indier i london ( i hela storbrittanien) så beror det på att indien har varit en brittisk koloni och så....

Många länder i afrika har också varit kolonier...

Men kan hålla med om att det bor mycket invandrare i london...
Citera
2011-06-21, 14:04
Medlem
psaks avatar
Sicka suckers, så går det när man skaffar en jävla massa kolonier va...
Citera
2011-06-21, 14:24
Medlem
bfilms avatar
Tips på en dokumentär

http://documentaryheaven.com/rivers-of-blood/
Citera
2011-06-21, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oasislfc
Desto mer väst du kommer i london desto vitare är det
Just det, i Wembley bor det i princip bara vita personer: http://www.youtube.com/watch?v=-1b9J8D3tOg

London är ganska blandat mellan rika/fattige områden, det är inte som i Sthlm där det finns få invandrare iinnerstaden.
Citera
2011-06-21, 14:35
Medlem
Kesslers avatar
Har varit i London en gång och då var de svarta personerna jag stötte på väldigt trevliga. Såg dessutom betydligt mer vita människor än svarta. Vart i London var du?

Att England har problem med invandring precis som resten av Europa känner jag såklart till. Ville bara påpeka att min erfarenhet skiljde sig från din.
Citera
2011-06-21, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oboro
Stolt-arier, jag har typ längtat efter dig

Jag har själv besökt London, och som svartskalle själv måste jag säga... wow. Terminalen var ganska nice, med olika kulturer som utförde jobb. Ute i London var det sisådär.

Vita chavs och Pakistanier var riktigt vidriga. Vi kollade på två filmer. Den ena dagen satt det vita rika skitungar som kastade popcorn på publiken och buade/härmade filmen. Den andra dagen satt det ett par muslimska Pakistanska unga män som skrek att dom skulle döda den som käftade emot, smaskade så man inte hörde filmen och taffsade på kvinnorna.

Dom svarta var helt lugna, trevliga och gjorde sitt jobb, så dom hade jag inget emot.

Men jag säger, kasta ut chavs och Pakistanier ut ur England så blir det bättre. Jag vet inte vilken grupp jag hatar mest, lika förfärliga apbeteende.

Ser vi en viss skillnad i "kultur" här? Vita ungar skriker och är allmänt störiga, pakistanska ungar tafsar på kvinnorna medans dom utropar dödshot. Du avgör vad som är allvarligast.

Jag försöker inte måla upp nån svartvit världsbild här, klart som fan jag hade hatat dom störiga WT horungarna också, men det verkar som det alltid är allvarligare med svartmuskiga (syftar på pakistanier och araber nu) barn.

Edit: Förstår nu att mitt inlägg var redudant, du hade redan tydligen fattat vinken.
Citera
2011-06-21, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yoogi
for att vara arlig sa tror jag inte pa att du var har, sorry!

pa helgerna ser man inte sa mkt barn ute alls, barn ser man pa vardagar pa vag till och fran skolan. och som turist sa hanger du ju pa turiststallen - sa da ar det ju inte sa konstigt om du ser fler fran andra nationaliteter heller om du tanker efter.

idag var jag ganska centralt (euston) - och var inte i minoritet alls.

men hur som helst, det ar klart att jag vet att vi vinner, sa jag behover inte bry mig sa mkt om sant har. det ar skont.

Du var inte i minoritet, och du är neger/arab? Vad var din poäng?
Citera
2011-06-21, 14:57
Medlem
Maeglins avatar
Jag förstår överhuvudtaget ingenting av TS reflektioner.

Jag har bott i London under en längre period och upplevde det som att svarta människor i många fall var ännu mer brittiska än "urinvånarna".

Det är först i Sverige när jag är ute i mindre orter som jag känner mig otrygg.

Jag är så pass mycket anglofil att jag sätter London och Storbritannien som ett föredöme framför Sverige.
Citera
2011-06-21, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tekanna
Ingen vill döda era barn... vafan jag lovar, jag är en läskig invandrare direkt från irak och jag har aldrig känt någon som helst vilja att göra blonda barn illa. Nu är du bara paranoid som fan.

Det är inte det, det är befolkningsmord. Vi kommer till slut försvinna i mängden om man fortsätter importera andra folkslag som man gör nu.
Citera
2011-06-21, 15:03
Medlem
Mannuss avatar
Vad som har hänt med London? Tja, samma sak som har hänt med Berlin, Paris, Rom, Stockholm och andra f d europeiska huvudstäder.
Citera
2011-06-21, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tekanna
Det kan stämma. Folk flyttar hit för att få bättre levnadsstandard.

Har dock lite svårt för hur du uttrycker dig då jag själv tillhör detta "svartfolk" men visst, kan man inte längre höga sin levnadstandard genom arbete (de flesta vill arbeta, faktiskt) eller på annat sätt så kommer folk inte att komma hit.

Finns ju massa vita länder i östereuropa som ingen flyttar till, till exempel.

För att det finns ingen välfärd eller hög levnads standard där, precis.

Sen så är det väll inte så att invandrarna "kommer hit" iaf inte i Sverige, det är mer att vi ordnar hit dom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in