Citat:
Ursprungligen postat av Oboro
Stolt-arier, jag har typ längtat efter dig
Jag har själv besökt London, och som svartskalle själv måste jag säga... wow. Terminalen var ganska nice, med olika kulturer som utförde jobb. Ute i London var det sisådär.
Vita chavs och Pakistanier var riktigt vidriga. Vi kollade på två filmer. Den ena dagen satt det vita rika skitungar som kastade popcorn på publiken och buade/härmade filmen. Den andra dagen satt det ett par muslimska Pakistanska unga män som skrek att dom skulle döda den som käftade emot, smaskade så man inte hörde filmen och taffsade på kvinnorna.
Dom svarta var helt lugna, trevliga och gjorde sitt jobb, så dom hade jag inget emot.
Men jag säger, kasta ut chavs och Pakistanier ut ur England så blir det bättre. Jag vet inte vilken grupp jag hatar mest, lika förfärliga apbeteende.
Ser vi en viss skillnad i "kultur" här? Vita ungar skriker och är allmänt störiga, pakistanska ungar tafsar på kvinnorna medans dom utropar dödshot. Du avgör vad som är allvarligast.
Jag försöker inte måla upp nån svartvit världsbild här, klart som fan jag hade hatat dom störiga WT horungarna också, men det verkar som det alltid är allvarligare med svartmuskiga (syftar på pakistanier och araber nu) barn.
Edit: Förstår nu att mitt inlägg var redudant, du hade redan tydligen fattat vinken.