2011-06-20, 16:28
Bannlyst
Nyss hemkommen efter några dagars vistelse i London, man visste ju att London har problem med invandring men jag var ändå helt oförbered på det jag skulle få se i London.

Om vi tror att vi har problem i Sverige med icke vita horder är det ingenting mot situationen i London, jag skulle säga att icke vita snart är i majoritet i hela staden, i alla fall bland stadens yngre invånare är de icke vita redan i stor majoritet.

Negrer och svartskallar överallt i staden, affärer som ägs av pakistanier och indier vart man än gick, om jag inte visste att jag befann mig i Englands huvudstad London så skulle jag trott att jag befann mig i en muslimsk/afrikansk stad.

Ytterst få engelsmän såg man när man gick runt. De få engelsmän som lever i staden verkar alla degenerade, man ser fler engelska kvinnor med negrer än med engelska män nästan. Bruna mulatt-barn är en större del av Londons befolkning än rödhåriga fräkninga engelska småbarn.

Vill man se Sveriges framtid ska man åka till London, det var skrämmande. Negrerna blänger naturligtvis hatiskt mot alla vita de ser, och gäng av pakistanier står och ser hotfulla ut med hat i blicken, England är förstört av massinvandringen.

Jag råder ingen att besöka denna tredje världens soptipp, London är INTE en engelsk stad på något sätt längre. Vill se ni England och engelsmän så ska ni inte åka till London. Om ni vill se detta snart utrotade folkslag så ska ni nog bege er till de få engelska enklaver på landsbygden som fortfarande finns kvar, resten är smutsigt och förstört sedan länge.

Man kan fråga sig om det ens finns hopp kvar för England? Den bruna sörjan är inte mer utbredd i något annat land i Europa förutom Frankrike.

Jag upplevde det nästan som ett hån, detta är alltså Englands huvudstad men befolkad till ungefär hälften av de mest mörka och kriminella folk som existerar på denna planet...

Har ni själv besökt London? Fick ni en chock över hur få engelsmän man ser på gatan? Man kan nästan tro att huckle är den nya engelska folkdräkten om man ser till vad Londons invånare bär på.

Naturligtvis visar också all statistik att negrerna och övriga svartskallar dominerar brottsligheten i staden totalt, spelar ingen roll vilket land man besöker eller vilket system landet använder sig av, dessa primitiva folkslag kommer dominera all kriminell verksamhet medan de lyser med sin frånvaro när det gäller intelligenta och positiva områden, parasitfolken existerar inte för något sådant.
Senast redigerad av Stolt-Arier 2011-06-20 kl. 16:31.
Citera
2011-06-20, 16:38
Bannlyst
Om du är runt Whitechapel så ser du inte en vit människa förutom om du kollar dig själv i spegeln. Men bara ett kvarter där ifrån runt Cannon street är det bara vita kostymer var du än kollar.

Bayswater, Paddington, Kensington och Marylebone är relativt vitt.

Håll dig till de gamla rustika pubarna, vitt. Alla skitklubbar svart!

Pakistanierna är värst, tycker svarta i London är ganska OK faktiskt. Många är väldigt assimilerade.
Citera
2011-06-20, 16:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ZachNukeEm
Om du är runt Whitechapel så ser du inte en vit människa förutom om du kollar dig själv i spegeln. Men bara ett kvarter där ifrån runt Cannon street är det bara vita kostymer var du än kollar.

Bayswater, Paddington, Kensington och Marylebone är relativt vitt.

Håll dig till de gamla rustika pubarna, vitt. Alla skitklubbar svart!

Pakistanierna är värst, tycker svarta i London är ganska OK faktiskt. Många är väldigt assimilerade.
Kanske vänjer man sig när man bott i staden ett tag själv, men man förväntar sig liksom att se små rödhåriga engelska barn vid namn som Steven och John när man besöker England, inte negrer och pakistanier och andra liknande folk.

Måhända sköter sig negrerna där bättre än pakisarna men jag skulle tro att negrerna i många områden i London dominerar gängen totalt.
Citera
2011-06-20, 16:55
Medlem
Oboros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stolt-Arier
Har ni själv besökt London? Fick ni en chock över hur få engelsmän man ser på gatan? Man kan nästan tro att huckle är den nya engelska folkdräkten om man ser till vad Londons invånare bär på.

Stolt-arier, jag har typ längtat efter dig

Jag har själv besökt London, och som svartskalle själv måste jag säga... wow. Terminalen var ganska nice, med olika kulturer som utförde jobb. Ute i London var det sisådär.

Vita chavs och Pakistanier var riktigt vidriga. Vi kollade på två filmer. Den ena dagen satt det vita rika skitungar som kastade popcorn på publiken och buade/härmade filmen. Den andra dagen satt det ett par muslimska Pakistanska unga män som skrek att dom skulle döda den som käftade emot, smaskade så man inte hörde filmen och taffsade på kvinnorna.

Dom svarta var helt lugna, trevliga och gjorde sitt jobb, så dom hade jag inget emot.

Men jag säger, kasta ut chavs och Pakistanier ut ur England så blir det bättre. Jag vet inte vilken grupp jag hatar mest, lika förfärliga apbeteende.
Citera
2011-06-20, 17:01
Medlem
hippiehatarns avatar
Blev väldigt chockad när jag var i London för första gången, det var ett par år sen. Det kändes som man var i typ Asien med Indier så långt man kunde se. Jag har dock inget emot detta men det kom bara lite som en ckock
Citera
2011-06-20, 17:31
Medlem
HemligaSallskapets avatar
Jag är i London någon gång per år och kommer åka dit inom kort igen. Rör mig möjligen i något mer välmående områden men även där finns en påtaglig utom-europeisk prägel. Grupperingar med burkaklädda varelser med väskor för tiotusentals kronor på axeln är ingen ovanlig syn. Varken på bättre varuhus eller i de sk. rika arabkvarteren. I nattlivet tycker jag mig urskilja en distinkt överrepresentation av medelålders utomeuropéer, detta gäller bättre klubbar. Man kanske bör söka sig till pubar för att möta britter och andra européer snarare än något som känns som ett diskotek i Libanon (även om det marknadsförs som något annat)...
Citera
2011-06-20, 19:30
Medlem
tryffs avatar
Inget hopp kvar för england? Om du tror att det finns hopp kvar för sverige är du naivare än Alf Svensson.
Citera
2011-06-20, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tryff
Inget hopp kvar för england? Om du tror att det finns hopp kvar för sverige är du naivare än Alf Svensson.
Vi kan vinna ett inbördeskrig även om de icke-vita är tio gånger fler. Det finns hopp.
Citera
2011-06-20, 19:50
Medlem
antligen tillbaka! far se hur lange det haller den har gangen...

vart var du ngnstans i london? tycker att det kanns sa konstigt att en rasist-svenne valjer att aka till london nga dagar och hanger i whitechapel, hackney och brixton... vad gjorde du dar liksom? hur kommer det sig? vem var du dar med? vem sa at dig att aka till dessa omraden? vanligtvis brukar nga dgr-turister se big ben, houses of parliament, hyde park, oxford street, soho, kanske aka lite dubbelbuss eller en bat pa themsen - men du, som hatar svartskallar, akte till dalston och stannade dar? jatteunderligt...
Citera
2011-06-20, 19:59
Bannlyst
Men nu blir jag förvirrad. Enligt den här tråden beror ju rasism på att man reser för lite, då kan du väl inte komma hem med en dylik attityd efter en utlandsresa Stolt-Arier!?
Citera
2011-06-20, 20:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av yoogi
antligen tillbaka! far se hur lange det haller den har gangen...

vart var du ngnstans i london? tycker att det kanns sa konstigt att en rasist-svenne valjer att aka till london nga dagar och hanger i whitechapel, hackney och brixton... vad gjorde du dar liksom? hur kommer det sig? vem var du dar med? vem sa at dig att aka till dessa omraden? vanligtvis brukar nga dgr-turister se big ben, houses of parliament, hyde park, oxford street, soho, kanske aka lite dubbelbuss eller en bat pa themsen - men du, som hatar svartskallar, akte till dalston och stannade dar? jatteunderligt...
Vad jag såg var andelen negrer och svartskallar stor i nästan alla områden i London, du är säkert för van för att märka att man är minoritet som vit nästan överallt i hela huvudstaden.

Du ser fler svarta/pakisar än rödhåriga engelska barn i London, visar vilken skitig utveckling staden haft de senaste decennierna.

Inom 30 år är blonda svenska barn utdöda också så ni kosmopoliter kommer få som ni vill, du behöver inte vara orolig. Vi europeiska folk måste ju dö ut genom att importera miljoner negrer och andra icke vita till våra länder. Parasiterna behöver alltid någon att parasitera på, de icke vita med deras underlägsna intelligens behöver oss européer för att klara av att leva.
Citera
2011-06-20, 20:14
Medlem
for att vara arlig sa tror jag inte pa att du var har, sorry!

pa helgerna ser man inte sa mkt barn ute alls, barn ser man pa vardagar pa vag till och fran skolan. och som turist sa hanger du ju pa turiststallen - sa da ar det ju inte sa konstigt om du ser fler fran andra nationaliteter heller om du tanker efter.

idag var jag ganska centralt (euston) - och var inte i minoritet alls.

men hur som helst, det ar klart att jag vet att vi vinner, sa jag behover inte bry mig sa mkt om sant har. det ar skont.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in