2018-01-21, 18:27
Medlem
Celticos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pille.de.Snopp
Tillhör du den stora skaran av västerländska människor som applåderar västerlandets förfall?

Då anglosaxarna har varit de ledande och drivande i förfallet av vita, så kan man inget annat än jubla.
Citera
2018-01-21, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stolt-Arier
Nyss hemkommen efter några dagars vistelse i London, man visste ju att London har problem med invandring men jag var ändå helt oförbered på det jag skulle få se i London.

Om vi tror att vi har problem i Sverige med icke vita horder är det ingenting mot situationen i London, jag skulle säga att icke vita snart är i majoritet i hela staden, i alla fall bland stadens yngre invånare är de icke vita redan i stor majoritet.

Negrer och svartskallar överallt i staden, affärer som ägs av pakistanier och indier vart man än gick, om jag inte visste att jag befann mig i Englands huvudstad London så skulle jag trott att jag befann mig i en muslimsk/afrikansk stad.

Ytterst få engelsmän såg man när man gick runt. De få engelsmän som lever i staden verkar alla degenerade, man ser fler engelska kvinnor med negrer än med engelska män nästan. Bruna mulatt-barn är en större del av Londons befolkning än rödhåriga fräkninga engelska småbarn.

Vill man se Sveriges framtid ska man åka till London, det var skrämmande. Negrerna blänger naturligtvis hatiskt mot alla vita de ser, och gäng av pakistanier står och ser hotfulla ut med hat i blicken, England är förstört av massinvandringen.

Jag råder ingen att besöka denna tredje världens soptipp, London är INTE en engelsk stad på något sätt längre. Vill se ni England och engelsmän så ska ni inte åka till London. Om ni vill se detta snart utrotade folkslag så ska ni nog bege er till de få engelska enklaver på landsbygden som fortfarande finns kvar, resten är smutsigt och förstört sedan länge.

Man kan fråga sig om det ens finns hopp kvar för England? Den bruna sörjan är inte mer utbredd i något annat land i Europa förutom Frankrike.

Jag upplevde det nästan som ett hån, detta är alltså Englands huvudstad men befolkad till ungefär hälften av de mest mörka och kriminella folk som existerar på denna planet...

Har ni själv besökt London? Fick ni en chock över hur få engelsmän man ser på gatan? Man kan nästan tro att huckle är den nya engelska folkdräkten om man ser till vad Londons invånare bär på.

Naturligtvis visar också all statistik att negrerna och övriga svartskallar dominerar brottsligheten i staden totalt, spelar ingen roll vilket land man besöker eller vilket system landet använder sig av, dessa primitiva folkslag kommer dominera all kriminell verksamhet medan de lyser med sin frånvaro när det gäller intelligenta och positiva områden, parasitfolken existerar inte för något sådant.

Då har vi olika uppfattning. Jag rekommenderar verkligen London. London är en brusande storstad som känns vänlig och trygg, och som bjuder (nåja) på massor av (för all del dyra) upplevelser.
Citera
2018-01-21, 21:17
Medlem
Celticos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egnatankar
Då har vi olika uppfattning. Jag rekommenderar verkligen London. London är en brusande storstad som känns vänlig och trygg, och som bjuder (nåja) på massor av (för all del dyra) upplevelser.

Där finns mycket att hitta på, London som kultur- och nöjesstad skapades långt innan invasionen och har levt kvar. De få vita, europeisk arbetskraft och turister gör så att staden fortfarande har ett liv. Tänk om man tog bort detta, med Brexit kommer det se annorlunda ut, och om inga turister skulle besöka, då hade det varit en annan stämning. Men tänk också London utan en utomeuropeisk invasion, staden hade varit fantastisk.
Citera
2018-01-21, 21:25
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celtico
Där finns mycket att hitta på, London som kultur- och nöjesstad skapades långt innan invasionen och har levt kvar. De få vita, europeisk arbetskraft och turister gör så att staden fortfarande har ett liv. Tänk om man tog bort detta, med Brexit kommer det se annorlunda ut, och om inga turister skulle besöka, då hade det varit en annan stämning. Men tänk också London utan en utomeuropeisk invasion, staden hade varit fantastisk.

Bra att du nämner Brexit. Det kommer att leda till att inga vita alls kommer att finnas kvar i London. Öst- och sydeuropeerna ska ersättas av indier/pakis och negrer. Det har Farage varit tydlig med. Commonwealth är britterna förtjusta i så då blir det så här.
Citera
2018-01-21, 21:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av realist1
Men känslan är ändå att Sveriges blattar verkligen föraktar svenskar. Så kändes det inte där.

Det har de rätt att göra fast av helt fel anledningar.

Utan väst har de bara sina egna skitländer att häcka i, sina efterblivna, fattiga, skräpiga och korrumperade skitländer utan större utsikter till möjligheter för gemene man. Därför är de här så egentligen har de inget att förakta oss för annat än att den stora andelen västerlänningar själva applåderat dårskapen med massinvandring.

Har besökt London två gånger och har ingen anledning att återvända dit. Åkte givetvis aldrig dit för att träffa MENA-folk. London, en trång djävla stad dessutom.
Citera
2018-01-21, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wied
vite kom i minoritet i London i 2011

http://www.bbc.com/news/uk-england-london-20680565

Läsförståelse? “White British” betyder “vita britter”. Det betyder att alla jävla finansnissar från alla Europas hörn inte räknas. Inte heller alla östeuropéer som lever fem man i en etta tills de har knegat ihop pengar till familjen hemma.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2950401/How-one-three-Londoners-born-abroad-areas-live-in.html

Citat:
Of the total three million non-British residents 40 per cent were from Europe.

Ska man tala om en dominerande utveckling i London så är det “social utrensning”. Alla som inte är övre medelklass eller rikare ska ut ur stan - oavsett nationalitet eller hudfärg - medan allt bjuds ut till de som kan betala för sig. Ja, det betyder att man inte prioriterar de egna medborgarna ett skit, men något fokus på hudfärg finns inte. Är du fattig, knegare eller lägre medelklass - sorry, vi säljer hellre av hela jävla bostadsbeståndet till någon investeringsfond från Hong Kong än säkrar bostäder åt den egna befolkningen.
Senast redigerad av Gorm Den Gamle 2018-01-21 kl. 22:14.
Citera
2018-01-21, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Celtico
Då anglosaxarna har varit de ledande och drivande i förfallet av vita, så kan man inget annat än jubla.

Kan du utveckla det?
Citera
2018-01-21, 23:29
Medlem
Celticos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pille.de.Snopp
Kan du utveckla det?

Vad kan man tycka om om britterna. De har gjort sig herrar över hela världen, åkt till vartenda håla i världen och tvingat på djungelmänniskor civilisation, trots att de inte klarar av det. I och med detta har dom tagit avstamp från nationalism och spridit liberalismens idéer och ser alla som jämlika för deras fixering av kapitalism. I samma veva har dom tagit emot dessa barbarer och tvingat alla vita länder att göra samma sak.

De var så stolta över sig själva att de högg tyskarna i två världskrig för ett folk som parasiterar på dom, judarna...

Det finns så mycket, att jag inte orkar fokusera på dom. De lägger sin näsa i andra länders politik, drar gränser, startar krig. Tänk ett Europa utan anglosaxare, vi hade blomstrat. Visst de är väldigt innovativa, men till vilken nytta? "Vad fan har hänt med London?", som tråden heter.

Så ja, vi behöver inte deras uppfinningar, språk eller idéer. USA och Storbritannien är bortom all räddning, lägg till Sydafrika, Australien, Nya Zeeland, Canada... de kan gott försvinna med lämna oss andra ifred så att vi kan ta upp kampen.
Citera
2018-01-21, 23:42
Medlem
Sperssons avatar
.
Hela Storbritannien var liksom Norden fram till 1960-talet endast befolkat av den vita rasen.
Det handlar om de keltiska folkslag som bebott de brittiska öarna sedan Kristi födelse.
Britannernas arvtagare i Storbritannien återfinns idag hos den keltiska befolkningen i Wales.
Britannerna talade brittiska, som senare kom att utvecklas till de moderna brittiska språken.
Citera
2018-01-22, 01:20
Medlem
hazenectars avatar
Var i London i Maj och Juni 2017. Ville nästan spy när jag såg alla vidriga muslimkräk som sprang runt i sina hijabs. När börjar vi rensa ut svartskallarna och sandnegrerna ur norden? Är så jävla less på det här. Vi kunde ha fortsatt att vara några av världens bästa länder. Nu skymtar vi istället undergången vid horisonten.
Citera
2018-01-22, 01:35
Bannlyst
De har sig själva att skylla. Den dagen de förklarade krig mot den vita rasen så signerade de även sin nations dödsdom.
Citera
2018-01-22, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
.
Hela Storbritannien var liksom Norden fram till 1960-talet endast befolkat av den vita rasen.
Det handlar om de keltiska folkslag som bebott de brittiska öarna sedan Kristi födelse.
Britannernas arvtagare i Storbritannien återfinns idag hos den keltiska befolkningen i Wales.
Britannerna talade brittiska, som senare kom att utvecklas till de moderna brittiska språken.

Nej, du kan ingenting om historia verkar det. Eller språkhistoria.

Engelskan som språk härstammar från frisiska dialekter samt anglernas och saxarnas språk, alla dessa är alltså västgermanska dialekter under 3-500-talen. En stor del av de typiska "engelsmännen" som folk härstammar också från dessa inflyttade stammar, ett annat tungt inslag är vikingarna (normanderna) under 900-1000-talet. Numerärt var de kanske inte så många men de stöpte om landet kulturellt och politiskt för århundraden framåt.

I brittiska skolböcker har det oftast varit självklart att landets kontinuerliga historia, vägen mot en "engelsk kultur" och ett engelskt folk börhar med de germanska landningarna på 400-talet. Varken romarna eller de gamla kelterna (britanniska stammar, kymrer, walesare osv) är grundläggande på det sättet.

Resterna av de keltiska folkstammarna har varit grundligt undanträngda sedan åtminstone slutet av medeltiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in