2004-10-25, 10:05
Medlem
lonbas avatar
En liten fråga om vilket Thai ställe ni tycker är godast i GBG. Jag tycker helt klart saltholmen och i stället som ligger i Lerum

/tjing
Citera
2004-10-27, 20:40
Medlem
Jag har inte haft tillfälle att testa Saltholmen än. Men det måste jag göra.

Det bästa jag ätit hittils är på en lunch restaurang
http://www.kvartersmenyn.com/index/s...aurang_ID=1718

Ligger vid högsbo
Citera
2004-10-27, 21:12
Medlem
ahlmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lonba
En liten fråga om vilket Thai ställe ni tycker är godast i GBG. Jag tycker helt klart saltholmen och i stället som ligger i Lerum

/tjing
Var ligger thai-restaurangen i Saltholmen??

Kan annars rekommendera ett ställe vid Stigbergstorget. Kalahali, eller nått sånt hette det. Mycket gott.
Citera
2004-10-27, 21:17
Medlem
lonbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ahlman
Var ligger thai-restaurangen i Saltholmen??

Kan annars rekommendera ett ställe vid Stigbergstorget. Kalahali, eller nått sånt hette det. Mycket gott.

där färjorna går ut till öarna sista hållplatsen med vagnen. den är riktigt go faktiskt men den i lerum är nog bäst jag tar thai lektioner där (språk) i utbyte mot lite svenska lektioner.
Citera
2004-10-28, 16:57
Medlem
ahlmans avatar
Citat:
där färjorna går ut till öarna sista hållplatsen med vagnen. den är riktigt go faktiskt men den i lerum är nog bäst jag tar thai lektioner där (språk) i utbyte mot lite svenska lektioner.
Aha.
Det hade jag ingen aning om, även fast jag bor i närheten. Trodde att det bara var en glasskiosk där...

Är det någon som testat den vid Frölunda Torg? Ganska ny är den.
Citera
2004-10-30, 16:29
Medlem
just a girls avatar
det ligger en thai resturang i sävedalen, där har dom jätte god mat. om nån har vägarna förbi, så rekomenderar jag att testa deras käk.
Citera
2004-10-31, 00:04
Medlem
Namblas avatar
Finns en relativt nystartad på Gamla Riksvägen ute i Kållered. Riktigt gott käk har dem.
Citera
2004-10-31, 01:04
Medlem
ellroys avatar
Är det ingen som vet någon bra Thaiställe i centrum, Linné eller Långgatorna?
Citera
2004-11-13, 17:06
Bannlyst
Citat:

/tjing
MIsstänker att du redan hunnit inhandla din thai-middag. Annars ligger Göteborgs bästa thai-ställe i Mölndal.... vid Krokslätts torg.
Citera
2004-11-13, 17:11
Awaiting Email Confirmation
Rock Strongos avatar
WokHouse i Johanneberg är djävligt schyst. Grymt bra lunchrestaurang oxå.
Citera
2004-11-13, 17:29
Moderator
Evil Eds avatar
Krokslätt är inget vidare, har inte vågat testa Wok House då den tidigare var riktigt äcklig, men jag har hört fler som gillar Wok House.

Min absoluta favorit är den i källaren vid Sankt Sigfridsplan, de har den starkaste och godaste maten, lite mer äkta vara där än på många andra ställen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in