Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2011-06-19, 22:37
Medlem
Jag älskar när min pojkvän kommer på mina bröst när vi har sex i duschen. Problemet är att sperman snabbt rinner längs hela magen och klistras fast ordentligt, hur mycket jag än tvålar går det aldrig bort helt. Någon som har nåt tips på hur man får bort den?
Senast redigerad av fmea 2011-06-19 kl. 22:38. Anledning: förtydliga rubrik
Citera
2011-06-19, 22:38
Medlem
varmt vatten och diskmedel!
Citera
2011-06-19, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barrelajt
varmt vatten och diskmedel!

tackar, ska testas!
Citera
2011-06-19, 22:42
Medlem
EnGalenToks avatar
Skit i det låt det torka in sen dra bort det sen nr det torkat! Det där är vidrigt får alltid sperma i håret på benet.
Citera
2011-06-19, 22:43
Medlem
archeons avatar
Varmt vatten gör att det kletas, kallt vatten gör att det åker ner snabbare.
Citera
2011-06-19, 22:43
Medlem
fritzfreelings avatar
Svalt vatten fungerar annars bättre än varmt.
Citera
2011-06-19, 22:51
Medlem
Spår av nötters avatar
Kallt vatten sköljer bort.
Varmt vatten gör att äggviteämnen klibbar fast, sa en mattant till mig när jag var liten. Såg sambanden mellan äggvita och sperma rätt snabbt därefter.
Citera
2011-06-19, 23:54
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spår av nötter
Kallt vatten sköljer bort.
Varmt vatten gör att äggviteämnen klibbar fast, sa en mattant till mig när jag var liten. Såg sambanden mellan äggvita och sperma rätt snabbt därefter.

Inte bara lika till utseendet. Äggviteämne är ett äldre ord för protein. Sperma innehåller protein.
Citera
2011-06-20, 15:31
Medlem
d03ahs avatar
Torka bort så mycket som möjligt med toapapper innan du ställer dig i duschen. Resten försvinner rätt lätt med vatten och tvål.
Citera
2011-06-20, 17:26
Medlem
annanmedlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fmea
Jag älskar när min pojkvän kommer på mina bröst när vi har sex i duschen. Problemet är att sperman snabbt rinner längs hela magen och klistras fast ordentligt, hur mycket jag än tvålar går det aldrig bort helt. Någon som har nåt tips på hur man får bort den?
Vanligt schampoo fungerar för mig, skulle det vara så att det inte gör det får man väl köra två gånger. Tvål kanske är sämre?

Kan inte påstå att det är ett riktigt problem iaf.
Citera
2011-06-20, 17:28
Medlem
annanmedlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnGalenTok
Skit i det låt det torka in sen dra bort det sen nr det torkat! Det där är vidrigt får alltid sperma i håret på benet.
Är väl ändå vidrigare / jobbigare att sitta och skrapa bort torr sperma? Eller ha hår som har klibbat ihop som man måste slita bort?

Schampoo fungerar. Typ syossgrejen på willys lär funka ..
Citera
2011-06-20, 17:41
Medlem
shitmagnets avatar
Va i hela... ? Svårt att få bort med tvål? Tycker inte det är nåt problem, efter man dragit morgonrunken i sängen och lagt en fet pöl på sig själv! Använda rotborste då kanske?

Mycket protein i sperma annars, som sagt, så svälj det istället!
Påminner mig om en fråga på nåt träningsforum där någon undrade om det var en god idé att svälja sin egen sperma (som proteintillskott)
Off, ja vet! Men fan vilken skittråd!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in