2011-06-19, 22:15
Medlem
daspimps avatar
Idag märkte jag att det började ploppa upp massa olika statusar från olika sidor, som jag aldrig har gillat på Facebook. Några av dom var "Recruitment Genius - A New Way Of Recruiting, WorldInLive Store, Bruno Ierullo, GlamoRose.com". Dessa sidor hade även väldigt många likes utan att vara nåt speciellt.

Någon annan som råkat ut för detta? Kan det vara jag som har en trojan eller något på datan?
Citera
2011-06-19, 22:24
Medlem
Wazupfbs avatar
Nja facebook har ju nu så när man skapar en grupp så kan man bjuda in folk och så är man helt plötsligt i den gruppen utan att ha godkänt något.

Men har för mig att det bara gäller "grupper" inte gilla sidor osv
Citera
2011-06-19, 22:27
Medlem
daspimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wazupfb
Nja facebook har ju nu så när man skapar en grupp så kan man bjuda in folk och så är man helt plötsligt i den gruppen utan att ha godkänt något.

Men har för mig att det bara gäller "grupper" inte gilla sidor osv

Nej precis, de har jag förstått med. Men detta gäller sidor
Citera
2011-06-19, 22:35
Medlem
Yoobas avatar
Så blev det för mig förut också, det verkar ha försvunnit nu men jag hade så jävligt länge. Är fortfarande nojig att det ska dyka upp sånadär så jag kollar min profil - grupper jag gillat väldigt ofta. Så fort det dyker upp någon sån grupp så går jag inte på den och klickar "sluta gilla" plus att jag anmäler sidan bara för jag blir så jävla lack! haha.

Jag tror jag fick det viruset eller vad det nu är p.g.a. att jag hade installerat ett tillägg på tumblr som jag är medlem på. Så om du är medlem där är det förmodligen det som orsakat problemet, annars vet jag inte. Har du börjat hänga på någon ny sida senaste tiden, installerat något? Tänk efter, kan ju vara något sådant.
Citera
2011-06-23, 11:50
Medlem
Yoobas avatar
Fan då upptäckte att viruset eller vad det är inte alls är borta! Min facebook har gillat massa sidor på egen hand igen. Är det ingen som har något svar på hur man får bort det?
Citera
2011-06-26, 18:11
Medlem
daspimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yooba
Fan då upptäckte att viruset eller vad det är inte alls är borta! Min facebook har gillat massa sidor på egen hand igen. Är det ingen som har något svar på hur man får bort det?

Det överger inte mig heller. Märkte att de har varit inne och gillat igen. Riktigt skumt..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in