2011-06-16, 16:48
Bannlyst
Jag undrar om min tjej kan bli gravid som det är i nuläget.
Det var ett år sedan vi fick barn tillsammans och säger att hon inte fått sin menstruation, kan det stämma? Jag är inte 100 på att jag kan lita på henne när det gäller barn och jag vill inte få några "oönskade" barn i nuläget.
Tacksam för svar
Citera
2011-06-16, 16:52
Bannlyst
Ledsen att säga det men det är jag som har gjort henne gravid med min stora svarta kuk. Ta väl hand om mitt negerbarn din bög.
Citera
2011-06-16, 16:52
Medlem
Ackis avatar
Det är bara att trä på gummit. Ägglossningen kommer ju innan mensen, så att hon inte fått mens än är ingen garanti. Jag skulle nog rekommendera att hon uppsöker läkare om hon inte fått igång mensen än.
Citera
2011-06-16, 16:56
Medlem
paulsharks avatar
Fler barn med en tjej som man inte litar på är, precis som du insett, en dålig idé. Att vara ihop med någon man inte litar på är även det en tveksam idé. Men se till att ta kontrollen över barnaskapandet, använd kondomer varje gång.
Citera
2011-06-16, 17:56
Medlem
Molson Canadians avatar
Visst kan det stämma. Både att hon inte har fått tillbaka mensen och att hon är gravid. Som nämnts, så kommer ägglossningen tillbaka före mensen.
Citera
2011-06-16, 17:57
Medlem
Flashbackhorans avatar
Om hon ammar så är det ganska vanligt att man inte får mens men man kan lätt bli gravid ändå när barnet är så stort pga att man ofta drar ner på amningen och då kickar mensen igång och man blir gravid innan man ens har fattat att mensen är igång
Citera
2011-06-16, 18:43
Medlem
fueones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JackHerUp
Ledsen att säga det men det är jag som har gjort henne gravid med min stora svarta kuk. Ta väl hand om mitt negerbarn din bög.

Hahah, småttingar brukar inte skriva roliga inlägg men det här var faktiskt rätt kul.
Ont: Om hon vill så kan hon bli gravid
Citera
2011-06-16, 23:59
Medlem
Barn och familj-> Medicin
//Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem