• 1
  • 2
2011-06-16, 01:03
Medlem
Lestat-s avatar
Har tnkt lite om hur det skulle knnas att spnna upp en kvinna fr att sedan prygla henne, igen och igen, och igen, med en grov lderpiska. Nr jag tnker p det knner jag att jag vill testa det.. Blir nstan hrd av tanken. Vet inte om det r rent sexuellt eller andra alternativ inblandade. Skulle efter pryglingen stta p henne, hrt. Sedan lmna henne dr.

r det normalt?
Senast redigerad av Lestat- 2011-06-16 kl. 01:07.
Citera
2011-06-16, 01:07
Bannlyst
Att vilja dominera en kvinna sexuellt r normalt, men att prygla med grov piska r lite mer sjukt... Fast om ni bda njuter av det s r det okej.
Citera
2011-06-16, 01:35
Medlem
Lestat-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerschlarFundron
Att vilja dominera en kvinna sexuellt r normalt, men att prygla med grov piska r lite mer sjukt... Fast om ni bda njuter av det s r det okej.

Hon
ska inte njuta av det. Det r det som r grejen..
Citera
2011-06-16, 01:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lestat-

Hon
ska inte njuta av det. Det r det som r grejen..
D r det rent vld, bdsm-lekar dr bda parter njuter av det hela r okej, men din fantasi r som sagt rent vld.

Du r en kta sadist om du vill att hon enbart ska knna smrta, maktlshet och frnedring... Inte bra.
Citera
2011-06-16, 01:50
Medlem
Lestat-s avatar
Citat:
D r det rent vld, bdsm-lekar dr bda parter njuter av det hela r okej, men din fantasi r som sagt rent vld.

Du r en kta sadist om du vill att hon enbart ska knna smrta, maktlshet och frnedring... Inte bra.

Att hon njuter av det i sig r vl bra, men hon fr inte visa det isfall.
Citera
2011-06-16, 01:57
Bannlyst
Citat:
Att hon njuter av det i sig r vl bra, men hon fr inte visa det isfall.
Det gr nog inte att bli grovt piskad utan att tydligt visa sin smrta; om hon njuter s lr hon inte visa det p samma stt som om du kysser, smeker, pullar eller slickar henne... Det blir vl nn slags vldsam masochistisk exstas snarare n sm sta gnyende ljud tror jag...
Citera
2011-06-16, 02:06
Medlem
Lestat-s avatar
Citat:
Det gr nog inte att bli grovt piskad utan att tydligt visa sin smrta; om hon njuter s lr hon inte visa det p samma stt som om du kysser, smeker, pullar eller slickar henne... Det blir vl nn slags vldsam masochistisk exstas snarare n sm sta gnyende ljud tror jag...

Det lter mycket trevligt...
Citera
2011-06-16, 20:59
Medlem
MLP5s avatar
Normalt r det knappast. Knns som ett dligt sjlvfrtroende ligger bakom?
Citera
2011-06-16, 22:15
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Har tnkt lite om hur det skulle knnas att spnna upp en kvinna fr att sedan prygla henne, igen och igen, och igen, med en grov lderpiska. Nr jag tnker p det knner jag att jag vill testa det.. Blir nstan hrd av tanken. Vet inte om det r rent sexuellt eller andra alternativ inblandade. Skulle efter pryglingen stta p henne, hrt. Sedan lmna henne dr.

r det normalt?

En lderpiska r markant bttre n hrdare tillhyggen. Men att dma av intensiteten du beskriver s kommer nog huden att ge sig efter ett tag. D rinner det blod. Du skadar henne p riktigt allts, inte bara smrta. Hur skulle du knna nr blodet brjar rinna?
Citera
2011-06-16, 23:05
Medlem
Vinets avatar
Jo, det r det vl. jag skulle kunna tnka mig samma, fast med en man. Srskilt om han har ganska grov rygg. Det vore sexigt att piska honom tills det rinner blod.
Citera
2011-06-17, 11:19
Medlem
Lestat-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MLP5
Normalt r det knappast. Knns som ett dligt sjlvfrtroende ligger bakom?

Hur tnker du nu?

Citat:
Ursprungligen postat av HappyHarry
En lderpiska r markant bttre n hrdare tillhyggen. Men att dma av intensiteten du beskriver s kommer nog huden att ge sig efter ett tag. D rinner det blod. Du skadar henne p riktigt allts, inte bara smrta. Hur skulle du knna nr blodet brjar rinna?

D har det sprat ur.

Citat:
Ursprungligen postat av Vinet
Jo, det r det vl. jag skulle kunna tnka mig samma, fast med en man. Srskilt om han har ganska grov rygg. Det vore sexigt att piska honom tills det rinner blod.

Du r allt en sn dr militant feministflata som gillar att se mn frnedras och lida va?
Citera
2011-06-17, 12:46
Medlem
Vinets avatar
Citat:

Du r allt en sn dr militant feministflata som gillar att se mn frnedras och lida va?

Nja, min politiska uppfattning och sexuella lggning knns vl inte riktigt relevant. . S anledningen till att du vill gra det samma p kvinnor r att du r en militant macho-bg?

Frgan var vl om vad jag tnkte angende att prygla ngon med piska. Svaret r att jag anser att det r hett. Varfr? Ja, kanske har min herre rtt, kanske r det sexigt att frnedra mn och f dem att lida.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in