2011-06-16, 00:08
Medlem
var på en fest för några veckor sen där jag började snacka med en 19 årig afrikska .. vi bytte nr och det va inget mer förrän några dagar senare då hon smsa och sa att hon kände sig ensam och ville att jag skulle göra henne sällskap. hon verkar vara väldigt ensam tjej ... hennes morsa liggerpå sjukan och har legat där ett tag efter något som gått fel... ok tänkte jag då jag ville testa på lite svart kött och begav mig till henne. När jag väl var där så efter lite film tittande så började vi köra igång... men nu till problemet mina kondomer var för små så från ingenstans öppnar hon en låda fylld med profilkondomer och ger mig en.. sen så gled den av så jag fick panik och tog henne till apoteket mitt i natten för och fixa akut piller.. jag glömde tvätta mina jävla händer så jag gick runt med fittsaft över hela stan o åt en jävla chesseburgare också. . när vi kommer hem till henne igen har ja sån ångest att ja går in på toa för att lugna mig där jag råkar komma i kontakt med blod som var på ett toa papper i papperskorgen som jag efter några dagar misstänker är från något sår eller liknande då det stank otroligt mkt och ja minns att ja tvätta händerna men att jag sen gnugga ögonen eftersom ja var så trött.

nu är jag rädd att hon e gravid och att hon eller morsan har hiv så vet inte vad jag ska göra... om de nu har det kan ja ha smittats?!! jag åt burgaren med fittsaft så jag har säkert fått det i min mun ..min mobil hade också fittsaft på sig så jag har gått runt och min familj och vänner har rört den så är det risk att de smittas också??? Tvättade den med tvål igår dock.. Läste att det kan smittas genom slemhinnor därför jag är nojig!! Men jag tänkte inte på det förräns några dagar sen.. hur länge överlever hiv virus utanför kroppen?? Och vafan gör en tjej med så mkt kondomer första gången jag ser detta.. har försökt få ur henne om de har viruset men hon nekar...

Ska göra ett gravtest också, funkar det 3v efter samlag och kan kan man göra det utomhus? kan man köra 2 tester i samma urin om hon kissar i en mugg eller nåt?
Citera
2011-06-16, 01:07
Medlem
Polarlights avatar
Ja nu är det tvärkört för dig... bara att skriva testamente!

Nej men seriöst... tror att alla från Afrika har HIV?
Citera
2011-06-16, 01:21
Medlem
BlueMountainStates avatar
Troll...... Och för att hålla mig till ämnet.... sååå... jag vet inte, det är inte lönt du är självklart inte seriöst. Och nej du kan inte få hiv för att du har fittsläm på mobilen. XD Seen du är ju inget vidare bra på att trolla
Citera
2011-06-16, 02:19
Medlem
Grattis! Du är världsmästare i att oroa sig i onödan!

ont: du har inget o nojja för.
Citera
2011-06-16, 17:00
Medlem
har läst att det går via ögat.. hade du hiv smittat blod på fingrarna och sen rört ögat så kanske
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in