Citat:
Ursprungligen postat av Kurvajego
Mr Lyoness.
Kontakta den som har rekommenderat dig och be honom klargöra för dig vad du har gjort.
Personligen kommer jag fortsätta att handla hos våra anslutna företag tills det jag ser vad som händer på mitt back office slutar att hända.
Österrike har ca 500 000 medlemmar, det kommer förmodligen ske i Sverige också, trots det fåtal negativa personer som sitter här och kritiserar något dom inte begriper.
Finns det någon saklig information där Lyoness har gjort fel, fine fram med det.
Tills dess kan jag inte ta er kritiker på allvar, det är ert val, jag har gjort mitt och känner mig trygg i det.
Att skrika ut pyramidspel är inte saklig information, lyft nivån lite
Jag har inga problem att satsa "mörkt" - i detta "projekt. Jag tror oxå på idén. Men det gör inte riktig alla. Jag efterlyser oxå saklighet och relevanta frågor/svar om Lyoness.
Men kan du inte kort beskriva hur ASIEN fungerar - för du delade inte min uppfattning - för alla andra nyfikna? Personligen skiter jag i det, bara det funkar.
Vidare så undrar jag varför Lyoness drar upp sin certificering som man påstår är slags garanti på att man är seriös. Det gör mig lite nervös - för den säger egentligen ingenting.
Men jag är hitills nöjd med Lyoness och kommer fortsätta att jobba med det, men jag skulle uppskatta svar på mina frågor