2021-03-04, 17:15
Medlem
https://www.facebook.com/watch/?v=3544748762317985

Den "gode" Hubert är i farten igen.
Börjar bli tröttsamt, hur många gånger ska karln kunna lova lammen guld och gröna skogar innan dom vaknar?
Citera
2021-03-31, 17:16
Medlem
Det nordiska molnets utbetalning i mars uppgick till hisnande 1,5 euro. Jag är lite besviken att jag inte hoppade på detta fantastiska erbjudande.
Ibland är man lite korkad som inte hoppar på när sukksessen lixom var given från start!!! 😎
Citera
2021-03-31, 17:23
Medlem
'myworld reserves the right to change the requirements for participation in the myworld share program or to withdraw this additional benefit in the future at any time and without stating a reason'
Citera
2021-04-27, 08:27
Medlem
Duktig trollkarl den där Hubbe som lyckats med att trolla bort så mycket pengar och presidenterna med sina spralledockor sitter och gapar och applåderar åt hans trolleri trix.Vips så var dom borta.
Nu har han lärt sig ett nytt trix igen. Kul med underhållning.
Citat:
Ursprungligen postat av Littleolle
https://www.facebook.com/watch/?v=3544748762317985

Den "gode" Hubert är i farten igen.
Börjar bli tröttsamt, hur många gånger ska karln kunna lova lammen guld och gröna skogar innan dom vaknar?
Citera
2021-04-27, 08:28
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeLa884
Duktig trollkarl den där Hubbe som lyckats med att trolla bort så mycket pengar och presidenterna med sina spralledockor sitter och gapar och applåderar åt hans trolleri trix.Vips så var dom borta.
Nu har han lärt sig ett nytt trix igen. Kul med underhållning.
Berätta gärna lite mer om vad det nya trolleriet handlar om.
Citera
2021-04-27, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Littleolle
'myworld reserves the right to change the requirements for participation in the myworld share program or to withdraw this additional benefit in the future at any time and without stating a reason'
Then it should appear at the sect meetings. A so-called fake contract exists that does not match a dip.
Citera
2021-04-27, 09:08
Medlem
Aktier som kommer att trollas bort igen när det blir aktuellt för sälj/utdelning.
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Berätta gärna lite mer om vad det nya trolleriet handlar om.
Citera
2021-04-27, 09:10
Medlem
constants avatar
Citat:
Aktier som kommer att trollas bort igen när det blir aktuellt för sälj/utdelning.
Aktier i vad? På vilken börs kan man handla dem? Vad heter aktien?
Citera
2021-04-28, 07:24
Medlem
Citat:
Läs längre ner vad viruZHUN skriver som säkert har rätt.
Citerar:En av dem nyaste nyheterna är att alla marketers/investerare kommer få möjligheten att konvertera 50% av sina investerade pengar år 2023 till företagets aktier, MEN kommer inte kunna sälja till 2025. Troligen kommer man inte kunna sälja eftersom då hade troligen en väldigt stor del av innehavarna sålt sina aktier för att desperat få tillbaka sina pengar, detta hade sänkt aktie-priset till inget🤣🤣

Mina egna spekulationer är, man kommer troligen kunna köpa fler aktier, men inte sälja, detta kommer nog öka kursen. Det jag själv tänker, som kanske är lite extremt är att Hubert (foundern) och hans company ser slutet på det hela företaget, och kommer själv sälja massor av aktier innan alla andra kan till köpare, dvs "casha ut innan skitet rasar"
Citera
2021-05-02, 22:11
Medlem
Citat:
Lyconet är inget du ska satsa dina pengar på. Det där med Nasdaq och Lyconet kommer att floppa ingen kommer att köpa aktier där mer än Hubbe själv som räknat ut att han säljer av så fort han kan för att sen gå ur och hitta på något nytt att lura av er pengar på igen. Tack och lov så fick dom inte in mig i detta pyramid spel men tyvärr så hjärntvätta dom några av mina polare som är grisigt lurade. Be on your gard!
Citera
2021-05-04, 03:46
Medlem
dumbaZs avatar
Citat:
Lyconet är inget du ska satsa dina pengar på. Det där med Nasdaq och Lyconet kommer att floppa ingen kommer att köpa aktier där mer än Hubbe själv som räknat ut att han säljer av så fort han kan för att sen gå ur och hitta på något nytt att lura av er pengar på igen. Tack och lov så fick dom inte in mig i detta pyramid spel men tyvärr så hjärntvätta dom några av mina polare som är grisigt lurade. Be on your gard!
Hur mycket pengar har de gått miste om?
Citera
2021-05-04, 15:58
Medlem
Inte helt hundra men skulle tippa på strax över millen
Citat:
Ursprungligen postat av dumbaZ
Hur mycket pengar har de gått miste om?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto