Citat:
Ursprungligen postat av MrLyoness
Tyvärr får du behålla dårstämpeln eftersom DU inte förstod det jag skrev. Jag skrev att IFALL du hade (mellan raderna - gäller alla) köpt saker som är dyrare så är du väldigt lågintelligent. Vem fan köoer något som är dyrare?? Idiotiskt kommenatar av dig. Innan du hoppar på min läsförståelse, gå igenom din egna först! Dåre.
Okej med andra ord så kallar du mig för en dåre, för att jag INTE använde Lyoness när det INTE var någon ide att använda det...att jag är lågintelligent IFALL jag hade gjort nåt som jag inte gjort osv, förstår du hur rörigt ditt svamlande börjar bli?
Dessutom avser du saker som du skriver "mellan raderna" i efterhand ?
Det enda jag försökt få fram är att det är väldigt, väldigt svårt att använda Lyoness i dagsläget och få ut nåt av det. Jag försökte verkligen ge det en chans när jag skulle handla några dyrare saker.
Sen tog jag upp några exempel på när det inte fungerat därför att det hade blivit mycket dyrare. Varför gör det dig så upprörd? Jag har gett det en chans men inte använt det för att det inte var lönsamt, och du svamlar ihop en efterhandskonstruktion om att jag är en dåre IFALL jag HADE köpt något som är dyrt.