Citat:
Det enda du har bevisat är att du är manisk och det är ingen idé att argumentera med narcissister.
Du verkar heller inte vara läskunnig eller så har du i ditt sjukdomstillstånd glömt det du har skrivit i samma sekund du har gjort det. Samt att du inte går tillbaka och läser det du skriver.
Det enda du gör i dina inlägg är att racka ner på småföretag.
Bara bland dom senare inläggen säger du ca 700 klappmongoföretag.
Så är din röda tråd.
Du verkar bara se klappmongon överallt och jag skulle nog säga att är du så omgiven av klappmongon är du förmodligen ett själv. Sen vet jag inte om det är positivt eller negativt då jag inte vet vad ett klappmongo är.
Det låter som något negativ då du har den framtoning du har gentemot det.
Bara att se alla trådar du maniskt skriver i visar bara ditt tillstånd.
Det är fullständigt ofattbart att man kan lägga så mycket tid och energi på skriverier och research som du gör utan att överhuvudtaget vilja förstå utan enbart hitta det negativa.
Det visar bara hue desperat du börjar bli då du vet vart Lyoness är på väg, du har följt det maniskt i sex år och kan allt om det och därför känner du hotet mot din verksamhet.
Jag tycker uppriktigt sagt synd om dig Pellets.
Du verkar heller inte vara läskunnig eller så har du i ditt sjukdomstillstånd glömt det du har skrivit i samma sekund du har gjort det. Samt att du inte går tillbaka och läser det du skriver.
Det enda du gör i dina inlägg är att racka ner på småföretag.
Bara bland dom senare inläggen säger du ca 700 klappmongoföretag.
Så är din röda tråd.
Du verkar bara se klappmongon överallt och jag skulle nog säga att är du så omgiven av klappmongon är du förmodligen ett själv. Sen vet jag inte om det är positivt eller negativt då jag inte vet vad ett klappmongo är.
Det låter som något negativ då du har den framtoning du har gentemot det.
Bara att se alla trådar du maniskt skriver i visar bara ditt tillstånd.
Det är fullständigt ofattbart att man kan lägga så mycket tid och energi på skriverier och research som du gör utan att överhuvudtaget vilja förstå utan enbart hitta det negativa.
Det visar bara hue desperat du börjar bli då du vet vart Lyoness är på väg, du har följt det maniskt i sex år och kan allt om det och därför känner du hotet mot din verksamhet.
Jag tycker uppriktigt sagt synd om dig Pellets.
Stackars klappmongo - det enda du kan nu är att skriva att "Pellets har fel"
Du kan inte besvara den enklaste frågan av dom alla
Fråga 1 = "Visa mig i vilket av mina inlägg där jag rackar ner på småföretag".
Jag har nämligen aldrig rackat ner på småföretag - jag har däremot rackat ner på Lyoness och kommer att fortsätta göra det - eftersom det är skit för företag att ansluta sig till Lyoness.
Det finns ingen som helst anledning att göra det , och jag tycker synd om dom företag som bundit upp sig .
Fråga 2 = Du har även hävdat att jag "lovordat Coops lojalitetsprogram." - eftersom jag bara drog det som ett exempel så kan du länka till det inlägg där jag gjort det också
Fråga 3 = Du hävdar att jag sagt att småföretag skall ge bort 10% av sin omsättning - det har jag heller aldrig skrivit - länka till det inlägget också tack
Fråga 4 = Förklara vad vinningen är i att ansluta sin lokalbutik till Lyoness
Att lägga ut 4690-12200 kronor + Månadsavgiften till Lyoness är helt värdelöst när en närbutik kan sköta det själv. Det finns ingen kostnad i att skapa rabattkort - det behövs ingen "Systemutveckling" - det behövs heller ingen "driftskostnad"
Se de två exempel jag givit.
Om jag med en Frisörsalong skall ha ett lojalitetprogram och skall välja mellan...
* Eget medlemskort där man får 2% rabatt
* Lyoness till en engångskostnad av 4690 och 2% per kostnad
Vips har jag sparat MINST 4690:- och har ett lojalitetsprogram till min salong och har inget samarbete med ett företag som är polisanmält och omskrivet i negativa bemärkelser på nätet.
Fråga 5 = Hur kommer det sig att antalet anslutna företag aldrig ökar? Dom är hela tiden på konstant c:a 400/500 anslutna butiker som tar emot kortet...
5a - följdfråga = Hur kommer det sig att det inte finns en enda butikskedja där en svensson gör sitt dagliga handlande ansluten?
Du kan ju läsa igenom inlägget igen som var det sista innan du (tacksamt) försvann från tråden.
(FB) Lyoness - Scam och pyramidspel?