• 9
  • 10
2011-06-19, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Windandi
Ledsen att du är gammal och oattraktiv men kvinnor har också smak för det som är estetiskt. Tonårsbrudarna suktar inte efter gamlingar utan sin kära Bieber. Låt dem!

Avskyr är att ta i, men jag gillar inte skägg och breda käkar. Jag gillar mjukare drag helt enkelt.

Dock är jag knappt äldre än Bieber.

Breda käkar är inte manligt utan kantiga käkben.
Citera
2011-06-19, 19:51
Medlem
Ninaberijas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billigtprotein.se
Jag blir varenda dag störd av dessa ectomorphiser de är 190cm långa med 145cm långa ben och ser ut exakt som en kvinna alternativt liten pojke i ansiktet. Dessa jävla ectomorphister springer i den jävla trappan i huset och för ett helvetes jävla oljud. De är såklart sinnessjuka eftersom de springer i trappan de har även ryggsäck och cykelhjälm och cyklar på damcyklar.

Dessa sjukt onaturliga individer är som jag kan se det resultatet av extremt stark feminism som gjort att de inte utvecklats till män utan istället till något konstigt mellanting med extremt långa ben och kort överkropp.

Tror inte att det finns någon annan feministregim i världen än just Sverige så min förhoppning är ju att slippa ectomorphisterna och deras jävla flickbeteende som dock ger ifrån sig satans mycket mer oljud pga det är någon med skostorlek onaturligt smala långa fötter 50 som springer och klampar med de plattfotade genetiskt defekta hälarna i trapphuset istället för en liten flicka..

Kan jag slippa ectomorphisterna som är en produkt av feministregimen sverige genom att t.ex flytta till norge, eller har de spridit sig dit och det kräver en längre flytt ??

Jag tror att den här tråden borde flyttas till socialantropologi ämnet.
Citera
2011-06-19, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DarthAkesson
Dock är jag knappt äldre än Bieber.

Breda käkar är inte manligt utan kantiga käkben.

vad är då problemet med att föredra någon jämnårig framför gammal?
Citera
2011-06-19, 20:23
Medlem
RosaRutigPennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Windandi
vad är då problemet med att föredra någon jämnårig framför gammal?
Han kanske fördrar 50 åriga tanter framför jämnåriga tjejer och anser att alla andra också borde göra det?
Citera
2011-06-19, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RosaRutigPenna
Han kanske fördrar 50 åriga tanter framför jämnåriga tjejer och anser att alla andra också borde göra det?
Haha. Ja man får ju den bilden när han promt ska vilja att andra ska ha hans preferens
Eller så är han bög.
Citera
2011-06-20, 18:44
Medlem
Pwndcak3s avatar
Lugn en av de bästa trådarna på fb sällan man skrattat så mycket!
har dock inte riktigt förstått vad det är som ts stör sig så förbannat på, är det oljudet i trapphuset eller faktumet att dessa "ectomorphister" existerar? skulle gärna vilja veta
Killen måste ju också vara rejält sur om han överväger att flytta utomlands för att slippa kvinnliga män!?
Min gissning är att han (som någon sagt innan) är en "bitter dvärg", en arg pensionär som inte längre finner nöje i något annat i livet än att klaga på allt, eller bara en typ som helt enkelt har för mycket fritid och för lite att oroa sig över Tacksam för svar
Citera
2011-07-01, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RosaRutigPenna
För att inte tala om Justin Bieber
Nej. Gör inte det.
Citera
2011-07-01, 20:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pwndcak3
Lugn en av de bästa trådarna på fb sällan man skrattat så mycket!
har dock inte riktigt förstått vad det är som ts stör sig så förbannat på, är det oljudet i trapphuset eller faktumet att dessa "ectomorphister" existerar? skulle gärna vilja veta
Killen måste ju också vara rejält sur om han överväger att flytta utomlands för att slippa kvinnliga män!?
Min gissning är att han (som någon sagt innan) är en "bitter dvärg", en arg pensionär som inte längre finner nöje i något annat i livet än att klaga på allt, eller bara en typ som helt enkelt har för mycket fritid och för lite att oroa sig över Tacksam för svar

Jag tror att TS störs av att de har så långa fötter som låter i trappan. Och frågan om inte vederbörande redan är i Norge och undersöker om det finns en fristad där.
Citera
2011-07-04, 12:42
Medlem
Pwndcak3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yori

Jag tror att TS störs av att de har så långa fötter som låter i trappan. Och frågan om inte vederbörande redan är i Norge och undersöker om det finns en fristad där.

Vem vet jag har dock svårt att fatta att ts hellre flyttar till norge än att ta sig tid att knacka på hos ectomorphisten next door och ben honom ta det lite lugnare i trappan
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in