• 1
  • 2
2011-06-15, 18:57
Medlem
Jag blir varenda dag störd av dessa ectomorphiser de är 190cm långa med 145cm långa ben och ser ut exakt som en kvinna alternativt liten pojke i ansiktet. Dessa jävla ectomorphister springer i den jävla trappan i huset och för ett helvetes jävla oljud. De är såklart sinnessjuka eftersom de springer i trappan de har även ryggsäck och cykelhjälm och cyklar på damcyklar.

Dessa sjukt onaturliga individer är som jag kan se det resultatet av extremt stark feminism som gjort att de inte utvecklats till män utan istället till något konstigt mellanting med extremt långa ben och kort överkropp.

Tror inte att det finns någon annan feministregim i världen än just Sverige så min förhoppning är ju att slippa ectomorphisterna och deras jävla flickbeteende som dock ger ifrån sig satans mycket mer oljud pga det är någon med skostorlek onaturligt smala långa fötter 50 som springer och klampar med de plattfotade genetiskt defekta hälarna i trapphuset istället för en liten flicka..

Kan jag slippa ectomorphisterna som är en produkt av feministregimen sverige genom att t.ex flytta till norge, eller har de spridit sig dit och det kräver en längre flytt ??
Senast redigerad av billigtprotein.se 2011-06-15 kl. 19:26.
Citera
2011-06-15, 19:01
Bannlyst
Så du är en bitter dvärg med drömmar om att flytta till Norge? Intressant.
Citera
2011-06-15, 19:04
Medlem
Okey, men kolla på flickidolerna Johan Palm och grabbarna i Tokio Hotel, dom får fler brudar än du får.
Citera
2011-06-15, 19:06
Medlem
TS stör sig på personer som befinner sig 30 cm från hans dörr. TS går in på Flashback och tar ut sina aggressioner. Fyfan vad patetiskt.
Citera
2011-06-15, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wallah
Så du är en bitter dvärg med drömmar om att flytta till Norge? Intressant.

Vet inte alls om detta stämmer in på dig, men är du själv över 185cm ? Om inte så ignorera bara mitt exempel..

Har du jämfört dig med andra personer som kanske är runt 175 cm, om du gör detta märker du nog att det ändå som skiljer er åt är att den ena av er har mycket längre ben. Oproportionerligt långa ben beror på feminism. Det gör att man såklart får väldigt mycket sämre koordination och att man t.ex inte kan sitta ordentligt på golvet eftersom de långa benen hamnar i vägen, man blir också sämre på idrott såklart och trillar ofta och slår sig samt som man får en stapplande gång och underutvecklad ben då framförallt vadmuskulatur då ma stapplar fram på skelettet istället för att gå i normalt rörlsemönster. Det är detta som skapar sån jävla irritation för när en sån här person får för sig att springa?! i trappen kan du ju fatta hur det klampar av hälarna som dundras i och inte dämpas smällen av skelettet utan det blir som hårt mot hårt.
Citera
2011-06-15, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Riorio
Okey, men kolla på flickidolerna Johan Palm och grabbarna i Tokio Hotel, dom får fler brudar än du får.

Googlade dina exempel. Trodde inte att sådan extrem ectomorphism existerade i större utsträckning men du har just motbevisat mig. Ser du inte att det är något fel på dem? , slå upp en anatomi karta det hä är ju inte ens likt dessa personer har en sjukdom
Citera
2011-06-15, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billigtprotein.se
Oproportionerligt långa ben beror på feminism.

Var god utveckla.
Citera
2011-06-15, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DarthAkesson
Var god utveckla.

Feministiska föräldrar lär barnet att bli flickaktigt. En pojke som inte får bete sig manligt utvecklar inget testosteron och därför kommer de inte in i puberteten förrän väldigt sent. Det som händer är på grund av avsaknat testosteron sluter sig inte tillväxtzonerna i benen och ryggraden växer inte därav får man oproportionerligt långa ben och kort överkropp.
Citera
2011-06-15, 19:38
Medlem
RosaRutigPennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riorio
För att inte tala om Justin Bieber
Citera
2011-06-15, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RosaRutigPenna
För att inte tala om Justin Bieber

Men det har inget annat än med indoktrinering att göra. Judemedia väljer systematiskt ut dem mest ectomorpha och mest feminina "männen" för att skapa en bild av idealmannen som en ectomorphist för att försvaga andra raser än judaismen.
Citera
2011-06-15, 19:43
Medlem
Inget mer OT nu tack vill inte ha en PK svärm av feminister som vurmar för dessa ectomorphister.

Vill bara veta hur långt bort jag ska flytta för att slippa dem?
Citera
2011-06-15, 19:45
Medlem
RosaRutigPennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billigtprotein.se
Men det har inget annat än med indoktrinering att göra. Judemedia väljer systematiskt ut dem mest ectomorpha och mest feminina "männen" för att skapa en bild av idealmannen som en ectomorphist för att försvaga andra raser än judaismen.
Tja, jag är glad så länge man får se de snygga killarna och slipper se de fula männen när man slår upp en tidning.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in