2011-06-15, 03:04
Medlem
Tuvtramps avatar
Nu till helgen är det dags för den lilla men ack så charmiga Maglehemsfestivalen jag tror det är fjärde året de kör men är inte riktigt säker.

Iofs så tror jag inte det finns så många "flashbackare" i det direkta närområdet men festivalen börjar ju växa till sig lite så kanske är det någon som ska dit? ja kanske tom någon intern kändis? jag kommer i vanlig ordning cykla dit iaf.

Festivalen är gratis men man kan bidra till eventet vid funktionärerna om man känner sig givmild eller uppskattade tillställning.
Senast redigerad av Tuvtramp 2011-06-15 kl. 03:09.
Citera
2011-06-17, 07:38
Medlem
Tuvtramps avatar
Som jag misstänkte så verkar jag vara den enda flashbackaren i närområdet men om nu någon tänkt dra dit och kolla läget så är det nog bara idag/ikväll som vädret kommer vara någorlunda.
Citera
2011-06-18, 14:36
Medlem
Tuvtramps avatar
Det var inte så mycket folk där igår (kom iofs rätt sent) vilket är lite synd för det är en schysst tillställning, trevlig folk och stämningen är verkligen på topp.
Ordningsvakterna (2st) hade nog ett av sina lättaste nattpass någonsin trots kombinationen alkohol, ungdomar & musik.

Förstår inte varför matförsäljningen va så invecklad för bara? beställa där, gå dit, vandra vidare.
Senast redigerad av Tuvtramp 2011-06-18 kl. 14:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in