2011-06-14, 23:34
Medlem
Gantss avatar
Tjejer varför ser man er med gummistövlar under sommaren? Det är det fulaste man kan se er ha på sig under den bästa årstiden på året. Det är 25 grader varmt ni ser tighta ut från huvud till lår men sen ser men ett par jävla gummistövlar och det förstör allt!

Denna fenomenet med gummistövlar såg jag på ganska många tighta brudar förra året, har även sett på vissa i år med.

Fråga till tjejer:
Om du har på dig gummistövlar, varför har du det? Om du inte har på dig gummistövlar, vad tycker du själv när du ser andra tjejer med gummistövlar?

Hur fan kan ni tycka att det är "mode"?

Till oss killar:
Vad är eran åsikter när snygga brudar har gummistövlar?

Cheers!
Citera
2011-06-14, 23:36
Medlem
Heinrichhimmlers avatar
Jag har då aldrig sett en tjej gå omkring med gummistövlar. Och om dom mot förmodan gör det så är det ju väldigt tragiskt.. då det förstör allting.
Citera
2011-06-14, 23:38
Medlem
swebarbs avatar
lol var fan bor du högst upp i lappland eller? kan aldrig påstå jag sett det.
Citera
2011-06-14, 23:39
Medlem
Shineondudes avatar
Jag är tjej, och bär bara gummistövlar när;

1. Det regnar. Och då menar jag spöregn, annars går jag hellre i Converse.

2. På festival.

Och jag har fan inte stövlar för att det är snyggt (fult som fan) utan bara när det behövs.
Citera
2011-06-14, 23:44
Medlem
didierdrogbas avatar
Skojar du eller!!!

Gummistövlar är det porrigaste som finns. Det är samma sak här i Oslo. Massa brudar springer runt i dem långt ut på sommaren. Det är så jävla härligt. Du kan inte mena att dessa inte är jävligt fräscha

http://www.ilsejacobsen.dk/?pid=3&sub=7&art=Rub1_01_Black

Och du ska va CFC fan?
Citera
2011-06-14, 23:45
Medlem
Gantss avatar
Jag är från västra götaland...

Jag kan förstå om ni har på er gummistövlar när det regnar och när ni är på festivaler. Men att gå runt i stan med dessa stövlar är inte fint, särskilt en varm dag!

Edit: DidierDrogba
Ja men brudarna här har ju stövlar från Coop typ...Sen gillar jag när man kan se hela benen!
Senast redigerad av Gants 2011-06-14 kl. 23:48.
Citera
2011-06-14, 23:49
Medlem
didierdrogbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gants
Jag är från västra götaland...

Jag kan förstå om ni har på er gummistövlar när det regnar och när ni är på festivaler. Men att gå runt i stan med dessa stövlar är inte fint, särskilt en varm dag!

Edit: DidierDrogba
Ja men brudarna här har jag stövlar från Coop typ...Sen gillar jag när man kan se hela benen!

Ok,förstår. Det går fetbort. Endast Ilse Jacobssen är gott nog,möjligtvis ett par Hunters.
Citera
2011-06-15, 00:40
Medlem
hippiehatarns avatar
Eller hur, vi killar vill se ben! Det är dock mest alternativa kvinnor som bär gummistövlar och de "måste" sticka ut".
Citera
2011-06-15, 00:47
Medlem
knullklassons avatar
Nästan lite sexigt skulle jag vilja påstå! Har ni inte sett Linda Isaksson i Bonde söker fru när hon besöker gårdarna i kort-kort kjol och gummistövlar? Grrrr...
Citera
2011-06-15, 01:57
Medlem
dag-ottos avatar
i Stockholm för två-tre år sedan kryllade det utav tjejer med gummistövlar mitt i soliga sommaren. Tyckte att det såg för jävligt ut, samt yänkte att de tjejerna borde ha massvis utav fotsvamp!
Citera
2011-06-15, 03:03
Medlem
kringlarn87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av didierdrogba
Skojar du eller!!!

Gummistövlar är det porrigaste som finns. Det är samma sak här i Oslo. Massa brudar springer runt i dem långt ut på sommaren. Det är så jävla härligt. Du kan inte mena att dessa inte är jävligt fräscha

http://www.ilsejacobsen.dk/?pid=3&sub=7&art=Rub1_01_Black

Och du ska va CFC fan?
Bor en bit utanför Oslo och samma sak här, ser ofta folk gå runt i just sådana gummistövlar.
Dock tycker jag det är förbannat fult och undrar vad dom tänker med

Att det är vanligare här i Norge än i Sverige förstår jag då dom klär sig sämre här och har allmänt osmakligt mode.
Folk klär sig helt enkelt som idioter här..
Citera
2011-06-15, 09:12
Medlem
Queen-Obscences avatar
Mode antagar jag? Har kändisar det så är det folk som hakar på trenden. Har för mig att Kate Moss var en av dem som började..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in