Resultat: Bör vi behålla de nya smiliesarna?
Jaa, de nya är mycket bättre!
38,90%
240 röster
Nej, trams, tillbaka med de gamla smiliesarna
43,11%
266 röster
Ingen åsikt, mig spelar det ingen roll
17,99%
111 röster
2004-11-08, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perris
Liksom allt ont som drabbar mänskligheten så har också vi drabbats av nya smileys. Men människan är en förunderlig varelse, vi anpassar oss och glömmer så lätt våra referenser. Därav tycker inte jag längre att de nya är så farliga, eftersom jag är anpassad. Men jag skola icke låta mig bedras av denna oäckta lycka, ty jag minns en tid då jag slogs för de gamla i främsta ledet på de blodiga barrikaderna och någonstans inne i min späda manskropp finns fortfarande ett hopp som spirar, en liten önskan om tillbakagång till de gamla mysiga. Så, hur tusan blir det!?

/perris
Se så tråkigt och dystert ditt inlägg blev till skillnad mot samma med smilies.
Citat:
Liksom allt ont som drabbar mänskligheten så har också vi drabbats av nya smileys . Men människan är en förunderlig varelse, vi anpassar oss och glömmer så lätt våra referenser . Därav tycker inte jag längre att de nya är så farliga, eftersom jag är anpassad . Men jag skola icke låta mig bedras av denna oäckta lycka, ty jag minns en tid då jag slogs för de gamla i främsta ledet på de blodiga barrikaderna och någonstans inne i min späda manskropp finns fortfarande ett hopp som spirar, en liten önskan om tillbakagång till de gamla mysiga. Så, hur tusan blir det!?

/
2004-11-08, 12:29
Medlem
Perriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .LA.
Se så tråkigt och dystert ditt inlägg blev till skillnad mot samma med smilies.
Gaah! Du svärtar ner den heliga skrift din kanalj, du mormors skäggväxt till kladdiga liggsår! ;-) Nåja.

Hoppas det blir bestämt snart så jag kan börja använda smileys igen, kapa ner till hälften så blr det ganska stiligt. Dock vill jag fortfarande ha tillbaka de flesta från den gamla skolan.

Din Perris
2004-11-08, 12:48
Medlem
Citat:
Gaah! Du svärtar ner den heliga skrift din kanalj, du mormors skäggväxt till kladdiga liggsår! ;-) Nåja.

Din Perris
2004-11-08, 15:14
insomnias avatar
Dom nya smileysarna är snyggare, större och mer uttrycksfulla.

Usch för dom gamla, har säkert bara ett nostalgiskt eller känsomässigt värde för alla veteraner i FB, men dom här är praktiskt mkt bättre och väldigt snygga.
2004-11-08, 19:46
Medlem
alter egos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insomnia

Det är just för att de är större som de ska bort! Titta bara på .LA.s våldtäckt av Perris text! Titta hur textraderna ser ut! Man mår ju illa!
2004-11-08, 23:04
Medlem
sysops avatar
Jaha, så vad händer på den här fronten ? Noterar tacksamt att majoriteten håller de gamla flinisarna högre i kurs än de nuvarande fikusgubbarna. Admin, dags att stoppa i backupbandet ? " gammal "
2004-11-09, 01:13
insomnias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alter ego
Det är just för att de är större som de ska bort! Titta bara på .LA.s våldtäckt av Perris text! Titta hur textraderna ser ut! Man mår ju illa!

Större är väl bättre? Fråga Amerikanarna.
2004-11-09, 01:21
Medlem
Citat:

Usch för dom gamla, har säkert bara ett nostalgiskt eller känsomässigt värde för alla veteraner i FB, men dom här är praktiskt mkt bättre och väldigt snygga.

det borde vara veteranerna som bestämmer. vi har VETO
2004-11-09, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alter ego
Tack.
Min förvanskning av Perris inlägg var ett sätt att tydliggöra skillnaden.

Tråden har väl utvecklats till två olika frågor.
1. Nya eller gamla smilisar
2. Stora eller små smilisar

Ett konkret förslag till admin:
Behåll de nya smilisarna men gör dom mindre.
2004-11-09, 12:23
insomnias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
det borde vara veteranerna som bestämmer. vi har VETO

Typiskt svenskt system, sist in först ut. Dom som varit längst bestämmer. Lite orättvist.
2004-11-09, 12:25
insomnias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .LA.
Tack.
Min förvanskning av Perris inlägg var ett sätt att tydliggöra skillnaden.

Tråden har väl utvecklats till två olika frågor.
1. Nya eller gamla smilisar
2. Stora eller små smilisar

Ett konkret förslag till admin:
Behåll de nya smilisarna men gör dom mindre.

Tyvärr så hade smileysarna sett för jävliga ut om man hade förminskat dom, ska man ha dom nya så ska dom ha den storleken dom har nu. Det är så dom var menade att vara.

2004-11-09, 12:28
Medlem
Citat:
Tyvärr så hade smileysarna sett för jävliga ut om man hade förminskat dom, ska man ha dom nya så ska dom ha den storleken dom har nu. Det är så dom var menade att vara.

Varför skulle dom se förjävliga ut om dom förminskades?
(om det nu ens är tekniskt möjligt)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in