Resultat: Bör vi behålla de nya smiliesarna?
Jaa, de nya är mycket bättre!
38,90%
240 röster
Nej, trams, tillbaka med de gamla smiliesarna
43,11%
266 röster
Ingen åsikt, mig spelar det ingen roll
17,99%
111 röster
2004-11-07, 00:48
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwedishMilk
Jag är inte så familjär med vBulletin, har mest använt phpBB och IPB men där finns det ingen gräns på hur många smilies man kan använda. Om samma sak gäller för vBulletin varför inte använda både dom gamla och nya? Alla får som dom vill, alla använder de smiles som passar dom bäst, alla är nöjda. :smart:
Jo, fast då är väl frågan om vilken smilie som skall representera de vanliga ASCII-figurerna... Hur som helst så är flera av de nya smilisarna väldigt fula i min mening:

:tease: :smart:

Att sedan det gamla flinet är borta gör inte saken bättre!
2004-11-07, 00:54
Bannlyst
Vi behöver fler flinos: En som rockar lös med en pislner i näven, En som hånglar, En som do the sign of the devil och slutligen en som dansar Macarena
2004-11-07, 02:14
Medlem
alter egos avatar
Jag gillar dem fortfarande inte...

Jag kan hålla med om att de inte har förekommit mycket överanvändning av dem, de flesta man ser är dessutom de grundläggande 15...

Men är jag ensam om att tycka att det är irriterande med animerade smileys, och det faktum att textraderna skjuts efter för att lämna plats åt dem också är mycket irriterande?
2004-11-07, 03:07
Moderator
MondoBizarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alter ego
Jag gillar dem fortfarande inte...

Jag kan hålla med om att de inte har förekommit mycket överanvändning av dem, de flesta man ser är dessutom de grundläggande 15...

Men är jag ensam om att tycka att det är irriterande med animerade smileys, och det faktum att textraderna skjuts efter för att lämna plats åt dem också är mycket irriterande?

Nej, du är inte ensam och ja, jag tycker att det är irriterande att behöva öppna en extra ruta för att komma åt alla smileys.
Vilket gör att man inte gör det.
Och de animerade är verkligen störande! Tar bara fokus från det viktiga, texten!
2004-11-07, 03:38
Medlem
TuXIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hagge3
Jag vill också ha en egen smiley!
Det är bara sätta glasögon på den här:
Så ser den ut som min avatar.

Ja, faktiskt.

men du ser inte riiktigt lika sur ut på din avatar...
2004-11-07, 10:51
Medlem
hagge3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TuXI
Ja, faktiskt.

men du ser inte riiktigt lika sur ut på din avatar...

Hehe, vi får reducera ut lite bara.
2004-11-07, 18:00
Medlem
ReNus avatar
Dom fula gula små gubbarna blir inte skönare med tiden, tvärtom!

Bort med dom.
2004-11-07, 21:11
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PolarenPär
Vi behöver fler flinos: En som rockar lös med en pislner i näven, En som hånglar, En som do the sign of the devil och slutligen en som dansar Macarena
Ja, absolut... Målet är att totalt befria forumet från ord och bara utrycka sig med smilies...
2004-11-08, 02:00
Medlem
TuXIs avatar
Jag vill tillochmed kunna posta fleeera smileysar i ett inlägg.. WIIIEHOOO

2004-11-08, 08:15
Medlem
Jaså

Kanske är kul, måste prova...

Jooo...Det var ju jättekul!
2004-11-08, 11:04
Medlem
P3RK3L3s avatar
Ha kvar boxsmileyn. Den är grym.

Resten kan dra.
2004-11-08, 11:27
Medlem
Perriss avatar
Liksom allt ont som drabbar mänskligheten så har också vi drabbats av nya smileys. Men människan är en förunderlig varelse, vi anpassar oss och glömmer så lätt våra referenser. Därav tycker inte jag längre att de nya är så farliga, eftersom jag är anpassad. Men jag skola icke låta mig bedras av denna oäckta lycka, ty jag minns en tid då jag slogs för de gamla i främsta ledet på de blodiga barrikaderna och någonstans inne i min späda manskropp finns fortfarande ett hopp som spirar, en liten önskan om tillbakagång till de gamla mysiga. Så, hur tusan blir det!?

/perris

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in