För oss som fortfarande vill ha tillbaka våra gamla smileys har jag en dålig nyhet. Jag tror att många av dom som röstade nej i början nu har vant sig vid dom nya och börjar gilla dom mer och mer.
Så dessvärre tror jag att JA-sidan kommer vinna i nästa omröstning.
För oss som fortfarande vill ha tillbaka våra nya smileys har jag en dålig nyhet. Jag tror att många av dom som röstade nej i början nu har vant sig vid dom nya och börjar gilla dom mer och mer.
det är inte hela världen, jag börjar faktiskt också vänja mig
För oss som fortfarande vill ha tillbaka våra gamla smileys har jag en dålig nyhet. Jag tror att många av dom som röstade nej i början nu har vant sig vid dom nya och börjar gilla dom mer och mer.
Jag röstade nej. Kommer att rösta ja nästa gång. De nya är mysiga, men jag skulle gärna se en del förändringar. Jag har sagt det förut och jag säger det igen, den nya flirtisen ser ut som den gamla gråtisen...
NEJ! We shall prevail! Fast det blir väl ingen ny omröstning... Admin tänker väl dra ut på det ända tills alla har glömt denna tråd...
Med bakgrund till diskussionen om nya smilies så har jag redan nu en omröstning. Visar det sig att majoriteten av er vill ha tillbaka de gamla så tar vi en ny om tre veckor där vi underbygger alternativen och där vi då tar en slutlig diskussion.
Anser majoriteten av er att de nya är bättre redan nu, så blir det ingen omröstning om tre veckor.
Orsaken att jag väntar ett par veckor är att det alltid blir liv i luckan så fort man ändrar något, och att många av gammal vana vill ha tillbaka det som man är van vid.
Anser majoriteten av er om tre veckor att det fortfarande är åt helvete med de nya smiliesarna, så får vi se över detta och givetvis ta åt oss av er kritik.