Jag är för övrigt rätt peppad på de smileys flows tipsade om. De är ju identiska de smileys jag tipsade om förut... Det bästa är att de är små, det är mest storleken som stör mig med de nya eftersom radavstånden blir helt wack.
Först fick jag en chock när jag loggade in. "Va har msn och lunarstorm gått samman och köpt upp FB" var min tanke. Förstod snart att så inte var fallet. Sedan letade jag som en tok efter en smily som passade mitt syfte i en tråd. Följden av detta blev naturligtvis att jag tappade tråden ( ) och sket i att skicka mitt inlägg.
Därför ett klart och tydligt NEJ till de nya, lunadizerade smilyzarna. *kjamiz*
Varför en till omröstning? Räknas inte dessa röster?
För att citera admin i det aboslut första inlägget:
Citat:
Ursprungligen postat av admin
Med bakgrund till diskussionen om nya smilies så har jag redan nu en omröstning. Visar det sig att majoriteten av er vill ha tillbaka de gamla så tar vi en ny om tre veckor där vi underbygger alternativen och där vi då tar en slutlig diskussion.
Anser majoriteten av er att de nya är bättre redan nu, så blir det ingen omröstning om tre veckor.
Orsaken att jag väntar ett par veckor är att det alltid blir liv i luckan så fort man ändrar något, och att många av gammal vana vill ha tillbaka det som man är van vid.
Anser majoriteten av er om tre veckor att det fortfarande är åt helvete med de nya smiliesarna, så får vi se över detta och givetvis ta åt oss av er kritik.
Jag läste fel och trodde den här smileyn hette Ohly först, men sen såg jag att det stod Ohmy vad nu det betyder. Tss....
Jag tyckte färgerna på de förra smileysarna var allmänt konstiga, så de här är nog bättre. Egentligen skulle jag vilja jämföra med de som fanns före de förra, har för mig att jag tyckte att de var ännu bättre, men det kanske bara är nostalgins deliriösa skimmer som lagt sig över min hjärna.
Jag läste fel och trodde den här smileyn hette Ohly först, men sen såg jag att det stod Ohmy vad nu det betyder. Tss....
Jag tyckte färgerna på de förra smileysarna var allmänt konstiga, så de här är nog bättre. Egentligen skulle jag vilja jämföra med de som fanns före de förra, har för mig att jag tyckte att de var ännu bättre, men det kanske bara är nostalgins deliriösa skimmer som lagt sig över min hjärna.
Ohmy = "Oh, my!"?
Jag börjar för övrigt bli mer och mer positiv till de nya filurerna och jag har inte sett någon "smileyinflation" att tala om. Nästa omröstning röstar jag nog Ja.
Jag börjar för övrigt bli mer och mer positiv till de nya filurerna och jag har inte sett någon "smileyinflation" att tala om. Nästa omröstning röstar jag nog Ja.
Härligt! Jag hoppas att det är fler än du som har råg i ryggen nog att erkänna att de missbedömde smiliesarna i första läget.
En :-* till dig (hoppas det går att fixa en sån smilie)