Resultat: Bör vi behålla de nya smiliesarna?
Jaa, de nya är mycket bättre!
38,90%
240 röster
Nej, trams, tillbaka med de gamla smiliesarna
43,11%
266 röster
Ingen åsikt, mig spelar det ingen roll
17,99%
111 röster
2004-10-24, 01:18
Medlem
flowss avatar
Jag tycker ni ska sno dessa:
http://bale.mine.nu/forum/posting.php?mode=smilies

Förhoppningsvis behöver man inte vara inloggad. Sen är det väl copyrights hit och dit - men de är ta mig fan de bästa smilies:arna
2004-10-24, 01:23
Moderator
Ruskigbusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flows

Förhoppningsvis behöver man inte vara inloggad. Sen är det väl copyrights hit och dit - men de är ta mig fan de bästa smilies:arna

De här var betydligt bättre. Även om deppisen inte var med, och den coole var mindre cool. Samt ??? - den förvirrade.
2004-10-24, 02:25
Medlem
Klickens avatar
Diggar verkligen dom nya
Tyckte dom förra inte riktigt passade ihop med varandra.
Behåll dom!
2004-10-24, 09:03
Medlem
Technicals avatar
Gillar dom här nya!

HA KVAR
2004-10-24, 10:42
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:

Bra storlek på dessa, men kanske lite för få att välja bland? Versionerna av att vara "shocked" och "embarrassed" ser särskilt bra ut.

Finns det någon här som kan framställa egna "måttbeställda" smileys för FB-bruk? Jag skulle kunna tänka mig att forumet vill ha en delirisk gul gubbe, en råkåt jävel, en som skjuter sig själv i huvudet, en som är så uttråkad att han somnar , en som ler i upphöjd salig Buddhavisdom med slutna ögon etc.

Och, för sjuttielfte gången, en som ska till att kräkas och en som verkligen ser riktigt sorgsen ut och skrynklar ihop ansiktet som Knutbybarnflickan på rättegången.

Animeringen , och fungerar bra, tycker jag.
2004-10-24, 11:29
Medlem
icys avatar
Några av de nya är ju riktigt balla. Lite överraskande att så många är så snabba att döma ut dem, jag trodde flashbackare såg sig själva som öppna för nya saker.
2004-10-24, 11:38
Medlem
Citat:

Betydligt bättre!

Edit: De här är ifrån "iron maiden bulletin board" och de ser rätt ok ut tycker jag,okej, lite småanimerade det är inte så farligt.

www.ironmaiden.org/misc.php?do=showsmilies

men de gamla FB är såklart mina favoriter
2004-10-24, 15:13
Medlem
Mr Radarkontakts avatar
Tillbaka med de gamla eller andra.

Jag saknar den gamla jätteledsna.. Det var så synd om den på något vis. Den motsvarande nu, är usel.

Den nya "vanliga" smileyn är också dålig. Det är inget normalt leende.

Däremot gillar jag de här två snubbarna. De utstrålar en sån gemenskap. Undrar just vad de sjunger för någonting..

//Mr Radarkontakt
2004-10-24, 16:10
Medlem
derangeds avatar
Ta bort dessa vidriga mainstream lunarstorm smiley´s.
Stilrent som de förra ska det vara, dessa smilies ger bara ett oseriöst intryck.
2004-10-24, 16:14
Medlem
De nya kommer starkt!
2004-10-24, 16:27
Medlem
Lisa Regerar!s avatar
Bort med de nya och in med de gamla!
De nya är på tok för stora, det ser jätteskumt ut att ha dem till det man skriver.
2004-10-24, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Radarkontakt

Däremot gillar jag de här två snubbarna. De utstrålar en sån gemenskap. Undrar just vad de sjunger för någonting..

//Mr Radarkontakt

Haha! Håller med!

Jag tycker att vi ska antingen göra dem lite mindre, eller plocka fram de gamla igen...(kanske med undantag från dessa två---> )

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in