Resultat: Bör vi behålla de nya smiliesarna?
Jaa, de nya är mycket bättre!
38,90%
240 röster
Nej, trams, tillbaka med de gamla smiliesarna
43,11%
266 röster
Ingen åsikt, mig spelar det ingen roll
17,99%
111 röster
2004-10-22, 22:31
Medlem
Gammal Hårdrockares avatar
Dom nya smilisarna är ju skitcoola! De måste få vara kvar!

Detta kommer från en man som annars brukar hata förändringar så ta min uppmaning på största allvar.
2004-10-22, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gammal Hårdrockare

Detta kommer från en man som annars brukar hata förändringar så ta min uppmaning på största allvar.

lyssna inte på GH gott folk, han yrar i groggmössan!
2004-10-22, 22:43
Medlem
vgers avatar
Jag har animering avstängd, men är de också animerade? I vilket fall som helst är de för stora. Dra ner dem till hälften på längden och tvären så är de OK. Det är trots allt för den skrivna texten man läser flashback. Så jag röstade nej. Däremot helt OK med många smileys. Visste ni att den genomsnittlige kinesen måste lära sig 2146 smileys innan elva års ålder?
2004-10-22, 22:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gammal Hårdrockare

Även jag brukar vara oerhört restriktiv gentemot nymodigheter, men jag gillar faktiskt dom här gubbarna...

Förresten Hårdrockare,

// Roger P.
2004-10-22, 22:59
Medlem
Boddies avatar
Ja för fasen ME dom nya smileysarna. Så jag hänger på Roger P å hårdrockaren om man är välkommen!
2004-10-22, 23:08
Medlem
M2ks avatar
Två typer, 'goa gôbbar' som är kul att läsa, Roger Persson + Gammal Hårdrockare, har trots sin reserverade hållning till mycket av modernt förhållningssätt [#'det-var-bättre-förr', 'nästan-född-i-fel-tidsepok' etc] här återigen 'fallit varann i famnen'. Nu förenade kring de nya avatarerna!

Liknar inte det gamla, trygga och välkända. Vad är det som sker? I *vissa* situationer kan känslor förvandla människan i oväntad riktning...

Ser vi uppseglingen till nå'nting 'större', mellan RP och GH?
2004-10-22, 23:08
Medlem
Wiseguys avatar
Når FB ändrade utseende för något år sedan gnälldes det friskt vill jag minnas.
Vem vill ändra på utseendet nu? Troligtvis ingen.

Så här lät det när nya utseendet kom:

Citat:
Men för helvete...

Vad är det här för ett jävla forum? Vad pysslar Ni med på Flashback egentligen? Vad skulle det här vara bra för?

Citat:
Jag blir faktiskt ledsen nu när flashback inte längre är vad det har varit...

Citat:
Nu verkar allt rörigt och det är omöjligt att hitta nya inlägg.?

Jag tycker att denna vecka har varit helt underbar!
Först flyttades Knutby-tråden och sedan nya smilies.
2004-10-22, 23:17
Medlem
Skandhas avatar
Jag saknar iofs den gamla barf-smileyn men dom här nya är trevliga dom med, därför röstar jag:

2004-10-22, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M2k
Två typer, 'goa gôbbar' som är kul att läsa, Roger Persson + Gammal Hårdrockare, har trots sin reserverade hållning till mycket av modernt förhållningssätt [#'det-var-bättre-förr', 'nästan-född-i-fel-tidsepok' etc] här återigen 'fallit varann i famnen'. Nu förenade kring de nya avatarerna!

Liknar inte det gamla, trygga och välkända. Vad är det som sker? I *vissa* situationer kan känslor förvandla människan i oväntad riktning...

Ser vi uppseglingen till nå'nting 'större', mellan RP och GH?

jag trodde det var allmänt känt att GH och RP är samma person? jag menar, kom igen, de skriver på exakt samma sätt. GH är RP's lilla hemliga projekt
2004-10-22, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
jag trodde det var allmänt känt att GH och RP är samma person? jag menar, kom igen, de skriver på exakt samma sätt. GH är RP's lilla hemliga projekt

Ha ha, har tänkt på det med. Skulle ABSOLUT inte förvåna mej.
2004-10-22, 23:41
Medlem
....dubbelpost....
2004-10-22, 23:55
Medlem
M2ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
Om du rätt Henkko, så är Roger Perssons tid utmätt på FB. Larsson Börje höll på att polemisera mot sig själv via två ID's, men han blev bannad när det upptäcktes (fick syndernas förlåtelse av admin till slut, efter avbön och stöd från andra, och är kvar).

Låt oss hoppas att du har fel. Det kanske är RP's kärring - som enligt han själv finns registrerad - som har klivit fram som 'Gammal Hårdrockare'. Osvuret är bäst...

PS. å andra sidan tror jag inte att GP har nå'n livspartner. Skulle vilja se den madam som lever tillsammans med den gode Roger. Att han är djurvän (se tråden om ankan) länder dock honom till heders.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in