Resultat: Bör vi behålla de nya smiliesarna?
Jaa, de nya är mycket bättre!
38,90%
240 röster
Nej, trams, tillbaka med de gamla smiliesarna
43,11%
266 röster
Ingen åsikt, mig spelar det ingen roll
17,99%
111 röster
2004-10-30, 20:22
Bannlyst
Jag röstade Nej nu..
2004-10-30, 20:34
Medlem
GlittrigaGullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss
Inte fan vet jag.

Men, det betyder ju samma sak. Egentligen.

De som har flest vinner.

Typ.
Om nej får flest röster nu blir det en ny omröstning. Om den nya omröstningen också ger ett nej gäller nedanstående citat. Dvs admin bestämmer om de gamla återkommer eller om de nya stannar. Ett ja är beslutande och ett nej är rådgivande.

Så tolkar iaf jag inlägg 1.

Citat:
Ursprungligen postat av admin
Visar det sig att majoriteten av er vill ha tillbaka de gamla så tar vi en ny om tre veckor där vi underbygger alternativen och där vi då tar en slutlig diskussion./ ... /Anser majoriteten av er om tre veckor att det fortfarande är åt helvete med de nya smiliesarna, så får vi se över detta och givetvis ta åt oss av er kritik.
2004-10-30, 20:44
Medlem
Btw.. jag börjar tröttnar på de nya avatarerna..
kan man inte ha de gamla bredvid text-rutan, som det var förut och sen ha de nya under "fler"-länken?
2004-10-30, 21:44
Medlem
jag säger det igen, ge tillbaka våra gamla smileysar! men några av de nya är faktisk ganska ok:
2004-10-30, 22:05
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burken666
jag säger det igen, ge tillbaka våra gamla smileysar! men några av de nya är faktisk ganska ok:

För satan, jag borde väl i rimlighetens namn vara den ultimate bakåtsträvaren, som förespråkar en grå tät massiv krävande text utan andningsmöjligheter, men de flesta av de nya babyclementinerna fyller faktiskt en funktion...kanske lite mindre till formatet, om det går att fixa, så de inte fuckar upp raderna?

Råkade se en smiley på AlltomTV som var jävligt käck, till höger en gul elak fuling i profil som drämmer en hammare i huvudet på en likaledes bister clementin till vänster som liksom fjädrar elastiskt för de energiskt upprepade slagen. Har ni fler tänkbara nyförvärv så lägg in dem i denna tråd! endera genom beskrivningar eller också mer direkt...
2004-11-02, 09:48
Medlem
Sigrids avatar
Saknar den gröna grinande smiliesen, annars är de nya ok.
Snälla admin sätt tillbaka den gröna så blir jag lycklig.
2004-11-02, 10:16
Medlem
Shallows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sigrid
Saknar den gröna grinande smiliesen, annars är de nya ok.
Snälla admin sätt tillbaka den gröna så blir jag lycklig.

Håller med! Den gröna hånflinande godingen vill vi ha!!
2004-11-03, 03:18
Medlem
Nemesis1s avatar
När skall vi få tillbaka de gamla nu då?? Eller den där nya omröstningen det var tal om?? Det här skall inte få rinna ut i sanden i alla fall!
2004-11-03, 11:55
Medlem
hagge3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
När skall vi få tillbaka de gamla nu då?? Eller den där nya omröstningen det var tal om?? Det här skall inte få rinna ut i sanden i alla fall!

Ja, eller hur?
Har det inte gått tre veckor snart?

Dessutom är det föga troligt att JA-sidan kommer ikapp och går om. Det har varit nästan samma procentantal som i början av omröstningen. Vi kan väl lika gärna ha den nya omröstningen på en gång så att vi får tillbaka våra gamla, fina smileys fortare.
2004-11-03, 12:19
Medlem
Asterixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hagge3
Har det inte gått tre veckor snart?

Dessutom är det föga troligt att JA-sidan kommer ikapp och går om. Det har varit nästan samma procentantal som i början av omröstningen. Vi kan väl lika gärna ha den nya omröstningen på en gång så att vi får tillbaka våra gamla, fina smileys fortare.
Det väl bara gått knappa två veckor? * Som jag ser det ska vi inte ha nån andra omröstning för nej-sidan har bara 44.53%. :evil: * Det är ingen majoritet! *

*Jag tyckte det passade med onödigt många smilies i detta inlägget. :tease:
2004-11-03, 12:21
Medlem
Makehastes avatar
Det är ganska diaboliskt planerat detta... Folk har ju använt de nya smileysarna under röstningstiden - går vi tillbaka nu kommer det finnas en massa ful smileykod överallt i de gamla inläggen. Hmm...
2004-11-03, 12:27
Medlem
hagge3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Makehaste
Det är ganska diaboliskt planerat detta... Folk har ju använt de nya smileysarna under röstningstiden - går vi tillbaka nu kommer det finnas en massa ful smileykod överallt i de gamla inläggen. Hmm...

Äsch det gör inget.
Det skrivs ju nya inlägg hela tiden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in