Resultat: Bör vi behålla de nya smiliesarna?
Jaa, de nya är mycket bättre!
38,90%
240 röster
Nej, trams, tillbaka med de gamla smiliesarna
43,11%
266 röster
Ingen åsikt, mig spelar det ingen roll
17,99%
111 röster
2004-10-23, 15:57
Bannlyst
Kul att kolla staplarna däruppe, Flashback håller fortfarande färgen...
Men den röda stapeln är oroande nära, när den når över den blåa kan vi packa ihop gubbar... då blir även vårt gamla goa Flashback ett lunar... ett idiotiskt fora i mängden... Det är lite röstning mellan den gamle räven och den lille knodden... Men, men... tider förändras... såklart... personligen tycker man det ser löjligt ut... Flashback är Flashback, det är inte i behov av uppdateringar... här skriver folk som verkligen har något på hjärtat att säga... Nej, IdiAdmin <-- kul bild Tänk om, gör om gör rätt, som någon härinne brukar säga...
2004-10-23, 16:04
Medlem
Lorelais avatar
Om det skulle bli så illa att tråkmånsarna på urtrista nej-sidan vinner så tycker jag att omröstningen bör ses som endast rådgivande. Vinner den betydligt roligare ja-sidan så bör förstås omröstningen betraktas som beslutande.
2004-10-23, 16:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lorelai
Om det skulle bli så illa att tråkmånsarna på urtrista nej-sidan vinner så tycker jag att omröstningen bör ses som endast rådgivande. Vinner den betydligt roligare ja-sidan så bör förstås omröstningen vara beslutande.

Varför vill du se allt enhetligt? Alla likadana, flashback är en gammal tradition, en frisk fläkt i vardagen... med åsikter... den verkliga tråkmånsen är den som köper en massa nya prylar och förlorar själen på kuppen... Vi behöver inte en massa smilande animerande ting för att uttrycka vad man kan uttrycka i text... stoppa denna fördumning av det skrivna språket... det är min åsikt!
2004-10-23, 16:39
Bannlyst
Nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej
2004-10-23, 16:46
Medlem
Asterixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PuzzelGirl
MEn jag saknar en liten rodnande sak även här.
Jag saknar också en rodnande smily. För övrigt så vill jag ha det enligt följande redovisning.
http://hem.bredband.net/asterixxx/emoticons.htm
2004-10-23, 16:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av drpsyk
Nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej

va? den kommentaren gav inte mycket att gå på...
2004-10-23, 16:50
Medlem
Lorelais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ordbehandlarn
va?

Jag gissar att han röstar nej. Fast jag kan ju ha fel.
2004-10-23, 16:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ordbehandlarn
va?

Jag vill ha tillbaka dom gamla.. " "
2004-10-23, 16:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lorelai
Jag gissar att han röstar nej. Fast jag kan ju ha fel.

röstade på kalle anka, cool snubbe! <- facit Kul att du titulerar mig som "han" vännen, kan det vara så att du diskutterar min existens med någon annan? Kul ordval... puss på dig själv...
2004-10-23, 16:59
Avslutad
Fan vad jobbiga dom är dom NYA...
Rösta Nej för fan...
2004-10-23, 17:02
Medlem
styriskas avatar
äh man kommer ju att vänja sig..det gör man ju med allt..är det inte viktigast att man får framföra det man vill? Sen så spelar det väl eg ingen roll hur smiliesarna ser ut..det kommer väl nya om ett tag igen och då kommer man att sakna dessa som är nya nu*s*
2004-10-23, 17:02
Bannlyst
Nej gubbar, ni måste luta er tillbaka, i sina egna ögon är det det coolt med imbecille rappin... som man hör på radion varje dag...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in