Det är trevligt att se att NEJsidan fortfarande har majoritet, låt oss fortsätta på detta spår...
Ni som röstar JA kan ju glädja er åt att om NEJsidan vinner så blir det en ny omröstning om tre veckor, där vi får fler alternativ. Om många på NEJsidan tycker att det finns en massa onödiga smileys, men att de grundläggande 15 är ok så är ju chanserna stora att en möjlig JAsida kan vinna...
Själv så vill jag se de gamla återvända (som nog ett antal av er vet vid detta lag), mest för att de nya är äckligt "gulliga", något förstora och de animerade stör textläsningen. De gamla var mycket mer diskreta...
Kan man inte kompromissa? Ändra bakgrundsfärgen till lite färggladare och behåll de gamla smileysarna.. Undantaget denna som jag spar tills en viss person gör nästa inlägg :shoot2:
Kan man inte kompromissa? Ändra bakgrundsfärgen till lite färggladare och behåll de gamla smileysarna.. Undantaget denna som jag spar tills en viss person gör nästa inlägg :shoot2:
varför? det är bra som det är, vill ni ha färgglatt gå till lunar, de är puttinuttiga och mer därtill.