Citat:
Ursprungligen postat av .LA.
Knutby! Oseriös??? App, app, app.
Har du exempel på
"-seriösa diskussioner som bara kanske får ett par sidor"?
Knutbytråden är givetvis seriös som fan

när den ska vara det, och med största sannolikhet även den muntraste tråden på Flashback, som tar sig tid och ger skribeneterna frihet att arbeta in ett material av religiöst relaterade skämt som är större än livet och mer komiska än Alf Svenssons skenheliga runkteknik. Men nog finns det intressanta ämnen som snabbt sjunker ner genom listorna utan att generera någon respons, förmodligen därför att de upplevs som för krävande eller tråkiga. Flera trådar på Litteratur-, Filosofi-, Historia- och Anarkismforumen har dalat raskt ner i tystnaden fast de haft potential att kunna alstra givande diskussioner. På Litteraturforat är det dock numer tillräckligt många vakna och välinformerade vildhjärnor för att alla nystartade trådar som är värda uppmärksamhet också ska få det.
OnTopic: De nya smileysarna har nog kommit för att stanna ett tag, fortfarande tycker jag att de kanske är lite väl stora och att ett par tillskott vore lämpligt, men de är rätt coola. Jag röstar dock varken för eller emot, jag röstar aldrig på någonting varken IRL eller på nätet.