2011-06-14, 16:02
Medlem
jenspederhansens avatar
som rubriken lyder tycker jag att många killar har "fördomar" mot tjejer som snusar.
syftar då på kommentarer som man ofta hör eller jag hör iaf tex: "tjejer ska inte snusa, det är för män och ni snusar ju bara white portion iallafall... "

jag är tjej och jag har snusat i flera år, dock grov portion/grov lös och ständigt fått kommentarer om detta, aldrig ens provat att snusa white då det inte tilltalar mig lika mycket som "redigt snus"
får ofta konstiga blickar när jag bakar mig en kramsnus ute i offentligheten, men egentligen skiter jag i det, har bara några få tjejkompisar som snusar, dock aldrig lös som jag...

så mina funderingar är dessa-
varför skulle vi bara snusa white?
och är det osexigt om jag som tjej snusar löst?

vad tycker ni?
/yohanna
Citera
2011-06-14, 16:07
Medlem
bert-unos avatar
Jag tycker själv det är väldigt osexigt med snusande tjejer! Åh andra sidan är det detsamma för män! Det är väl doften och att det ser lustigt ut som gör att upphetsningen sjunker. Sen blir ju inte tänderna alltför fräscha.
Citera
2011-06-14, 16:08
Medlem
swebarbs avatar
Ja det ser bara äckligt och vidrigt ut när en tjej stoppar en snus i läppen jag vet inte varför men har alltid ogillat det bara.
Citera
2011-06-14, 16:14
Medlem
HolyCraps avatar
Lös-snus tycker jag är lite för mycket, det är ok om bruden snusar mini-snus eller liknande.

Helst så ska hon inte snusa alls.

http://www.youtube.com/watch?v=A8NFaeP_LKA
Citera
2011-06-14, 16:17
Medlem
Fiolitos avatar
Snus ser fult och sluskigt ut oavsett kön, men män förväntas vara lite sluskiga, av någon anledning. Kör på med snuset om du gillar det, det behövs fler människor som går emot könsrollerna.
Citera
2011-06-14, 18:06
Medlem
Nu snusar jag inte, har ju testat o kan ta en prilla då och då om nån bjuder. Men på nått konstigt sätt tycker ja det är ganska charmigt, (obs att jag nu inte syftar på en 40 årig gris med händer lika stora som en brottare slänger upp en ettan lös.)

Har en tjej i min klass som är lite sådär halv söt o viker av lite från de andra söta tjejerna och tar sig en en Gbg Rape under lektionerna och de resterande tjejerna bara tittar o hon fullständigt skiter i det. Då skrattar jag tyst för mig själv
Citera
2011-06-14, 19:07
Medlem
morsan, moster och morsans kompisar snusar. Ser inget fel i det. Allihopa gick över från rökning och fann nikotinet på det sättet.
Citera
2011-06-14, 23:16
Medlem
Ko.i.kukens avatar
antagligen så är det för att de flesta kvinnor snusar white.
att det anses vara osexigt med lös tror jag dels beror på att det anses vara männens heliga produkt och endast männens.
det kan också bero på att de är rädda för att få ditt snus i käften, jag snusar aldrig lös när jag har kvinnligt sällskap.

jag tycker att det är sexigt med tjejer som snusar portion!
Citera
2011-06-14, 23:18
Medlem
BThomass avatar
Inget fel när tjejer snusar. Tycker faktiskt det är lite småtufft. Speciellt när det gäller lös
Tycker däremot det ser förjävligt ut när vi gubbar skyfflar in halva dosan i käften
Senast redigerad av BThomas 2011-06-14 kl. 23:20.
Citera
2011-06-15, 00:48
Medlem
Benke.Johanssons avatar
Om jag inte var gift hade jag frågat dig om du ville bli min fru.
Citera
2011-06-15, 00:56
Medlem
erikkkkks avatar
Jag gissar att:

Du gick/går en praktisk linje på gymnasiet. Mest gissar jag på fordonsprogrammet.
Många av dina manliga vänner har Volvo, och tjänar inte särskilt mycket pengar. Det gör inte du heller, och du har inte vidareutbildat dig efter gymnasiet.

Stämmer något av det?
Citera
2011-06-15, 01:09
Medlem
TheBITs avatar
Jag känner många olika typer av tjejer som snusar, däremot hade jag inte velat kyssa en tjej som jag vet snusar eftersom jag tycker att snus är rätt äckligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in