Citat:
Ursprungligen postat av Shineondude
hm, man ska inte dra alla över en kam, men du har lite rätt faktiskt.
Jag känner tre killar från Uppsala, och alla tre är riktiga no balls-killar. Jag kan be dom om VAD SOM HELST, och dom gör det (men det gör jag inte, lågt att utnyttja toffelkillar så). Alla tre är otroligt blyga, fjolliga och allmänt tramsiga. En av dem blir nervös så fort jag snackar med honom, och han ber konstant om ursäkt för allt han gör.
Erotik för mig det här. Jag antar att du är tjej, och uppsalare kryper för tjejer om det så är jorden runt. Tack för din insats med att bara komma med sanningen. Faktum är att jag sagt att "uppsalare är säkert sådana som är nervösa och kryper för tjejer", men inte varit riktigt säker på om det verkligen är så. Nu hör vi att det är så, och du har troligen ingen anledning att ljuga. Den här tönten som du pratar om har helt enkelt inte förlorat oskulden, och det är riktigt synd om honom.
Vad har hänt i den där jävla töntstaden? Är det kanske världens töntigaste plats på jorden? Hur känner nu stackars oskulder från Uppsala när fröken här talar om att hon aldrig skådat något ens i närheten? Ska ni säga nu att ni är från Stockholm istället och skylla osäkerheten på att ni är med i pojkkören och att farsan var en manlig dagisfröken? Hur känns det oskulder att behöva ta den här sanningen?
Frågorna är många.