2011-09-08, 00:27
Medlem
Gobbledigooks avatar
Du ska inte vara rädd för att vara den enda som dansar fördjävligt. I princip alla gör det nu för tiden. Antingen är det otroligt stela fist-pumpen eller så är det detta satans juckande. Tycker det är otroligt pinsamt.
Själv kör jag alltid på liknande moves (http://www.youtube.com/watch?v=5nCJXow_H8Q) , det må se töntigt ut för många men man har garanterat kul och av vad jag har märkt verkar damerna tycka det detsamma.
Citera
2011-09-24, 02:27
Medlem
White man cant dance, vad är det ni inte fattat
Citera
2011-09-24, 06:15
Medlem
Vad fan, är väl bara att röra på kroppen! Du behöver inte kunna dansa alls. Gäller bara att kunna skita i vad andra tycker och släppa loss. Se till att få i dig lite alkohol innan, sen är det bara att ge järnet!
Citat:
Ursprungligen postat av BadManPlace
White man cant dance, vad är det ni inte fattat
Sant, här i Uppsala är det somalierna som dominerar dansgolven. Oggidiboggidi!
Citera
2011-09-24, 06:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fickpluntan
Ta en kurs. Finns gott om sånt skit, salsakurser är rätt populärt har jag för mig. Oavsett vad så borde det åtminstone lära dig att röra dig mjukt och trevligt.

Annars kan du göra som andra normala människor; sätt dig i baren och drick bärs och snacka skit och lämna danstramset till tjejerna, bögarna och tjejbögarna.
Ska han börja dansa salsa på klubben lr?
Citera
2011-09-24, 15:19
Medlem
Fickpluntans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
Ska han börja dansa salsa på klubben lr?

Hehe, njä, jag tänkte väl mer för att öva på att röra sig mjukt och dans-aktigt så att säga.. Salsa var mer ett exempel, skulle nog vara svårt att köra just det på klubbar.
Citera
2011-10-25, 20:11
Medlem
Dansgolvet är till för dem som inte har råd att stå i baren.
Citera
2011-10-25, 20:23
Medlem
Krafses avatar
Alla som inte dansar är span!
Citera
2011-10-25, 20:53
Medlem
Jag har aldrig insett att det är så kompliserat att dansa på krogen som ni får det att verka. När jag ser mig runt omkring står de flesta där och rör sig lite diskret eller juckar mot någon tjej. Hur svårt kan det vara? Ni som säger att man ska röra på benen en väldans mycket, hur fan kan någon se det? det är ju oftast knökat med folk. Jag letar upp första bästa tjej och ger det ett försök. Blir man sedan dissad så är det bara att hitta någon ny eller göra något annat.
Citera
2011-10-25, 21:27
Medlem
Disco-Mannens avatar
Drick några Carlsberg Hof så släpper du loss, nej men allvarligt talat här har du några enkla danssteg. Något fåniga kanske

http://www.youtube.com/watch?v=X9FILy3J-Y8
Citera
2011-10-25, 21:32
Medlem
GundeSs avatar
Jag kan rekommendera Fräscha Kungliga Bratakademins Danskurs

http://www.youtube.com/watch?v=reLb586WvXQ
Citera
2011-10-26, 01:51
Medlem
Du lever efter märkliga normer. Det är fånigt att känna ett behov av att röra på kroppen efter ett visst konstruerat och accepterat mönster. Tips: Stå still, drick öl, prata med folk.

Låt idioterna dansa om de tror att det är rätt sak att göra. Varför härma dem?
Citera
2011-10-26, 04:37
Medlem
Min form av att dansa är att försöka hålla balansen, eftersom det alltid är så jävla trångt Och nästan alla jag ser är likadana, står o hoppar lite samtidigt som man försöker att inte ramla in i varandra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in