2011-06-13, 00:39
Medlem
Lindkviists avatar
Nu r jag en man (pojke?) p 19 bast och jag lskar l men nn gng ibland dricker man cider, inget fel med det va?

I alla fall s den nya smaken Xide Urban har varit vldigt kontroversiell bland min vnskapskrets... Vissa tycker den r asvidrig medan jag och ngra till tycker den r hur god som helst! r det samma sak bland er? Synd bara att den r s jkla dyr
Citera
2011-06-13, 00:41
Medlem
kalkys avatar
har aldrig riktigt ftt in smaken fr Cider och drav x-cider s bst blir det med en kall brs
Citera
2011-06-13, 00:43
Medlem
Dricker i princip alla former av alkoholhaltiga drycker, och har verkligen ingenting emot sta alkolskar som Xide, men den nya Urban tycker jag verkligen r vidrig. Den har en unken eftersmak som gr att i varje fall jag ville sluta dricka den efter frsta klunken...
Citera
2011-06-13, 00:48
Medlem
Lindkviists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GuranBanane
Dricker i princip alla former av alkoholhaltiga drycker, och har verkligen ingenting emot sta alkolskar som Xide, men den nya Urban tycker jag verkligen r vidrig. Den har en unken eftersmak som gr att i varje fall jag ville sluta dricka den efter frsta klunken...

Jag tror faktiskt det r den dr eftersmaken som skiljer oss t! Jag gillar den medan du tycker den r unken
Citera
2011-06-13, 00:49
Medlem
Lindkviists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalky
har aldrig riktigt ftt in smaken fr Cider och drav x-cider s bst blir det med en kall brs

Inget slr en kall brs men ibland r det faktiskt jkligt gott med sta alkoholdrycker
Citera
2011-06-13, 00:50
Medlem
Gillar den inte alls, gillar i och fr sig inte ngra av de dr typerna. l r l och det r jvligt gott.
Citera
2011-06-13, 01:38
Bannlyst
Cider
.
Syntetisk alkolsk som inte har ngonting med riktig cider att gra.
Citera
2011-09-03, 04:47
Medlem
Arbetarbroders avatar
Viktigt att komma ihg r att Xide Urban inte r en cider - utan en alkolsk.
Jag tycker viss Xide r okej att dricka, kanske inte i mngder men att varva med en nr man dricker l r gott, tex. Xide Wasabi Lemon som ju va en av de frsta p marknaden r helt okej.

Xide kommer med nya varianter d och d. Jag har testat Urban och flaskan r ju ganska snygg men jag minns att jag inte tyckte om den. Var ganska full nr jag drack den men smakar den inte utspdd juice p ngot stt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in