2012-09-17, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aleexi
Sen så hade inte alls mitt gripande något med utredningen att göra, utan det är skitsnack för att rättfärdiga det hela. KUT har tillgång till breven som skickades till och från kåkarna, på utsidan visste de flesta i orten, och då även poliser, att jag hade lämnat gänget, precis som många andra gjorde.

"Vapnen" var luftgevär, AK replika, soft airguns och luftpistol bra svenska polismyndigheten!

Men hur som helst, fick man skadestånd för gripandet och pappren som rentvår mig kan läggas upp om det efterfrågas.

Hej!

Du som verkar ha koll - varför blev Daniel Rosengren mördad - och av vem? Finns det nåt samband? Du får förövrigt kalla folk vad du vill UTOM fitta. För att citera: "Det värsta en man kan kalla en annan man är: Din djävla fitta. Man besudlar kvinnans könsorgan som jag ser det. Använd männens organ för såna saker tycker jag.
För att återgå - har mordet på Daniel något med detta att göra?

Tack på förhand!
Citera
2012-10-31, 05:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenSomViskar
Hej!

Du som verkar ha koll - varför blev Daniel Rosengren mördad - och av vem? Finns det nåt samband? Du får förövrigt kalla folk vad du vill UTOM fitta. För att citera: "Det värsta en man kan kalla en annan man är: Din djävla fitta. Man besudlar kvinnans könsorgan som jag ser det. Använd männens organ för såna saker tycker jag.
För att återgå - har mordet på Daniel något med detta att göra?

Tack på förhand!

Folk har försökt få mig att framstå som bland annat en mördare, det är ingenting att ta illa upp.
Älskar kvinnor
Citera
2012-11-22, 21:39
Medlem
Zilvios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cracram
Det utvecklas!
Knarkhärvor och skit men vad blåsta dom är

27-åringen sitter nu 6 år.

http://epaper.mitti.se/edoris?tem=epaper_misr#

Händer det något ö.h.t i den här utredningen eller är den nedlagd?

Har f.ö hört från ett par olika håll att 27-åringen som smugglade magnecyl eller vad det nu var är ute så några 6 år blev det inte även om det säkert var världens dyraste huvudvärkstabletter.
Citera
2013-08-16, 21:36
Medlem
jatfdvjps avatar
några månader sen tråden var aktiv.. men jag undrar, vem är lambi ?? :O
alla uttrycker sig som om det är en kändis
Citera
2013-09-12, 07:48
Medlem
Doraemon-FTWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zilvio
Händer det något ö.h.t i den här utredningen eller är den nedlagd?

Har f.ö hört från ett par olika håll att 27-åringen som smugglade magnecyl eller vad det nu var är ute så några 6 år blev det inte även om det säkert var världens dyraste huvudvärkstabletter.

Ryktet säger att en av Sveriges främsta advokater anlitades och lyckades få ner strafftiden till ett år.
Citera
2013-09-13, 10:54
Medlem
LiquidSwordss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zilvio
Verkar inte hända något men det kanske inte är så förvånande när man innom polisen ansåg det vara "polisiärt uppklarat" när de tidigare anhållna släpptes. Man kan ju anta att de inte lägger någon energi på att söka alternativa GM's och fick de inte ihop bevis som räckte för åtal tidigare är det väl osanolikt att de skulle kunna få det nu, efter så lång tid.

Gissningsvis så är det inte polisen som GM oroar sig mest för
Så ingen sitter för mordet? Trodde det var några Åkersberga snubbar typ RN och CP som sitter/satt för mord?
Citera
2013-09-18, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LiquidSwords
Så ingen sitter för mordet? Trodde det var några Åkersberga snubbar typ RN och CP som sitter/satt för mord?

Det är jävligt fel, ingen sitter för mordet och verkligen inte dom.
Citera
2013-10-11, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jatfdvjp
några månader sen tråden var aktiv.. men jag undrar, vem är lambi ?? :O
alla uttrycker sig som om det är en kändis

Rob*n Fröd*eberg. Inte helt 100 på stavningen men men.
Citera
2013-10-23, 10:46
Medlem
Den där springpojken ECBY - E*er C*as*r Br*to Y*n*z som springer omkring och leker så jävla tuff och kallar alla för golare osv.
Han kan ju inte ha allt för många hjärnceller med tanke på att han själv är den största fegaste golaren som golade ner sin döda kompis EFTER att han dött.
Om inte det är den värsta golningen man kan göra så vet jag inte vad som är, men han umgås ju bara med golare så det är inte så konstigt, det smittar väll det är ju han som lärt dom allt han kan.

http://bayimg.com/NABiIaAfd

Läs mittenstycket där och sen kan alla kalla honom för gangster igen hahahhaha grinar o skyller på sin döda kompis.
Ena dagen så skjuter han in i lägenheter andra kallar han alla golare, men oftast ere han som golar, förmodligen polisinformatör om ryktet stämmer.
Förut tillsammans med A*t*n B*rg som sköt mot hägernäs donken, dock är det inte så konstigt för han va ju ECBY's "chef" och hans morsa är ju polischef så dom sammarbetade nog bra där.

Kan dessutom säga att minst hälften av dom han umgås med finns det papper på att dom golar, kan väll lägga upp dom också om det är nån som är intresserad.

-Citat
-------------------------------------------------
ECBY har först i hovrätten uppgett att den okände person som bett honom hämta väskan var hans vän M*ts Z*an*li, som avled i juni 2011 efter att han blivit skjuten. Han har vidare berättat att anledningen till att han inte har namngivit personen tidigare har varit rädsla för sin egen säkerhet.
---------------------------------------------------

Tack för mig!
Citera
2013-10-23, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pontu1234
Den där springpojken ECBY - E*er C*as*r Br*to Y*n*z som springer omkring och leker så jävla tuff och kallar alla för golare osv.
Han kan ju inte ha allt för många hjärnceller med tanke på att han själv är den största fegaste golaren som golade ner sin döda kompis EFTER att han dött.
Om inte det är den värsta golningen man kan göra så vet jag inte vad som är, men han umgås ju bara med golare så det är inte så konstigt, det smittar väll det är ju han som lärt dom allt han kan.

http://bayimg.com/NABiIaAfd

Läs mittenstycket där och sen kan alla kalla honom för gangster igen hahahhaha grinar o skyller på sin döda kompis.
Ena dagen så skjuter han in i lägenheter andra kallar han alla golare, men oftast ere han som golar, förmodligen polisinformatör om ryktet stämmer.
Förut tillsammans med A*t*n B*rg som sköt mot hägernäs donken, dock är det inte så konstigt för han va ju ECBY's "chef" och hans morsa är ju polischef så dom sammarbetade nog bra där.

Kan dessutom säga att minst hälften av dom han umgås med finns det papper på att dom golar, kan väll lägga upp dom också om det är nån som är intresserad.

-Citat
-------------------------------------------------
ECBY har först i hovrätten uppgett att den okände person som bett honom hämta väskan var hans vän M*ts Z*an*li, som avled i juni 2011 efter att han blivit skjuten. Han har vidare berättat att anledningen till att han inte har namngivit personen tidigare har varit rädsla för sin egen säkerhet.
---------------------------------------------------

Tack för mig!
Sen när är/var A*t*n B*rg 'chef' över ECBY? Missförstå mig rätt, hatar hela gänget & hoppas dom dör.
Citera
2013-10-23, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dropp
Sen när är/var A*t*n B*rg 'chef' över ECBY? Missförstå mig rätt, hatar hela gänget & hoppas dom dör.

Det var en smulta ironi, mer att dom är samma skrot o korn , dvs. pissluffare
Citera
2016-08-25, 21:57
Medlem
Prawitzs avatar
Varför lyckades inte polisen få ordning på det här fallet? Det verkar ju inte vara några raketforskare inblandade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in