2011-06-17, 01:13
Medlem
Xamples avatar
Om du har läst tidningarna för ett par år sedan så har de redan varit på tapeten, sen nämner jag varken namn eller något så det är igenfara. Om det nu vore det värsta brott jag har begått så är det helt ok.
edit: angående stavning så är det natt, jag har käkat massa benso så om min stavning inte är perfekt skiter jag fullständigt i. För bara att jag slarvar och inte korrekturläser mina inlägg här betyder inte ett skit.
Citera
2011-06-17, 01:32
Medlem
Asiktens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xample
Om du har läst tidningarna för ett par år sedan så har de redan varit på tapeten, sen nämner jag varken namn eller något så det är igenfara. Om det nu vore det värsta brott jag har begått så är det helt ok.
edit: angående stavning så är det natt, jag har käkat massa benso så om min stavning inte är perfekt skiter jag fullständigt i. För bara att jag slarvar och inte korrekturläser mina inlägg här betyder inte ett skit.

Får jag bara fråga? Läs; Återigen så påstår du att jag knarkar, vilket är fel.

Läs sedan kursiv i ditt inlägg. Ser du någonting?
Citera
2011-06-17, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vredny
Tänkte precis starta en tråd om liknande. Hittade idag tabletter liggandes i vår trappuppgång där det bor barn. Inte första gången och de kommer fån en white trash familj med pitbullhund, massa tatueringar, kedjerökare etc.

Så du menar att bara för man har en pitbull, tatueringar och röker så är man white trash och pundare? Du anar inte hur många som knarkar. Så många svenssons som man aldrig skulle tro något sånt om. De flesta som knarkar har vanliga jobb och sliter som alla andra men håller det på en god nivå. Pitbull hundar är faktiskt snälla. Bara att det står bara skit om dem i medier.

Känns som att det är någon som gömt sin benso påse i sanden och kanske till och med glömt bort var han/hon gömde den. Och du föräldern fietulli eller vad du nu hette, jag måste bara fråga, Är du blondinen på bilden i artikeln? Känns som att du är det.
Citera
2011-06-17, 02:07
Medlem
Xamples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asikten
Får jag bara fråga? Läs; Återigen så påstår du att jag knarkar, vilket är fel.

Läs sedan kursiv i ditt inlägg. Ser du någonting?

Jag har det på recept - inte knark i den bemärkelsen!
Citera
2011-06-17, 02:44
Medlem
Asiktens avatar
Citat:
Jag har det på recept - inte knark i den bemärkelsen!

Jag har också saker på recept. Men det är värre än saker jag inte har på recept. Älskar att svenskar ska rättfärdiga det dom käkar i sig med att det är på recept. Och att resten (som i många fall är bättre) är knark.

Du kan ju inte kalla en annan person pundare för att han tar olagliga opiater då du tar lagliga.. Samma skit, annat namt (bemärkelse)!
Citera
2011-06-17, 08:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fietulli
För de här pillerna min flicka fick i sig analyseras av kemister/proffesorer som jag är helt säker på kan ta fram exakt vilka ämne som finns i just de pillerna och ni som stoppar i er "gatans" piller är jag helt säker på inte vet till 100% vad det är för någonting.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH.. sen när anstället SKL proffesorer??? och kemister??? Kemister är dem som framställde dessa piller som ditt barn åt, och proffesorerna föreläser på universitet om dem.

På SKL, statens kriminaltekniska labratorie, i linköping jobbar kriminaltekniker och labratorieassistenter. Dessa analyserer vilka tabletter det är som ni hittade. Men att dem är experter tvivlar jag på... Ett exempel. SKL analyserar mitt blodprov och fastställer att det innehåller benso, nämligen alprazolam (ooops..). Eftersom jag körde bil blir det rättegång. På rättegången uppvisar jag ett recept på benso, Stesolid, som jag har utskrivet för Epilepsi. Och jag argumenterar och förklarar att jag därför inte är kriminell, när jag kör bil med benso i kroppen. Alltså ska jag frias. och detta köper domstolen. Jag hade benso i kroppen, men jag har ju recept på benso, så jag frias!! Även SKL tillfrågas och även därifrån friar man. Öhhh, jo man tackar. Inte klagar jag! Slipper böter och får behålla körkort. Men ja ifrågasätter starkt SKL:s trovärdighet och hur mycket proffs dem egentligen är!????! Skl som analyserar din dotters piller...

Om du inte fattade det uppenbara, så kan du ingenting om droger och ska inte uttala dig. Om du fattade varför det var helt skevt att jag kunde bli friad så kan du grundläggande fakta om piller.

Citat:
Jag pratar om drogerna mitt barn fick i sig och om vad analytikerna kommit fram till genom tester och jag liter 100ggr mer på dem än på någon som käkar piller eller tar andra droger för jag tror inte det minsta på att pillerna dem/ni köper på gatan kommer med en innehållsförteckning
Sen så är "gatans piller" inga andra piller än dem som används på sjukhusen och som folk får utskrivna... det är samma piller. bara att de säljs svart. Så JA, mina piller från gatan kommer med en INNEHÅLLSFÖRTECKNING, din okunniga människa. Men jag har aldrig påpekat att dina ungar förtjänade att äta benso, det var kanske sorgligt det som hände. Men det jag vänder mig emot är att du skriver att du, citat; RÅDER ALLA SOM TAR DROGER ATT TA SINA LIV..... det är äckligt gjort av dig...
Senast redigerad av rockdoll 2011-06-17 kl. 08:41.
Citera
2011-06-17, 10:32
Medlem
Xamples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asikten
Jag har också saker på recept. Men det är värre än saker jag inte har på recept. Älskar att svenskar ska rättfärdiga det dom käkar i sig med att det är på recept. Och att resten (som i många fall är bättre) är knark.

Du kan ju inte kalla en annan person pundare för att han tar olagliga opiater då du tar lagliga.. Samma skit, annat namt (bemärkelse)!

Jag kallar ingen pundare, jag skiter i hur folk får tag på sina droger. Visst händer det att jag också använder droger, ljuger och jävlas med idioter.

Läkare håller ryggen på varandra, ger jag ut recept får jag tillbaka recept.
Men ok visst, jag knarkar ansvarsfullt! haha
Senast redigerad av Xample 2011-06-17 kl. 10:45.
Citera
2011-06-17, 12:14
Avstängd
sherms avatar
Citat:
Till alla er som använder droger för att ni tror att det ger er ett bättre liv råder jag till att istället ta livet och ge er in i döden.

Som jag har letat efter en riktigt jävla hjärndöd kommentar att klistra på min signatur.. We have a winner!
Citera
2011-06-17, 13:08
Medlem
holymountains avatar
Fråga om du kan få en xanor av din dotter så kanske du lugnar ner dig.
Citera
2011-06-17, 13:08
Medlem
Har inte läst hela tråden men läste att det var xanor tror jag. Korkad jvla snut säger till tidningen att det var ett konstgjort heroin.....
Citera
2011-06-20, 21:16
Medlem
Citat:
Återigen så påstår du att jag knarkar, vilket är fel. Nej jag bryr mig inte om ditt barn hade dött, jag möter döden i stortsett varje dag så ett fall som detta, som för övrigt inte ens är i närheten av dödlig dos rör mig inte det minsta.

Dina förutfattade meningar om knarkade är så underhållande, "flyr vardagen, vågar inte möta verkligheten etc" det är ju endast rent skitsnack, visst finns det ett par få som utmärker sig på det viset men långt ifrån alla.
Skandia cheferna ägnar sig åt att dra koks och knapra benso varje kväll, hur vet jag det jo för att vissa är mina patienter... De sköter både jobb, barn och relationer utan problem. Du måste trycka ner folk för att kanske må bra, men du gör ju inte det. Då hade du slutat med denna diskussion för länge sedan då du blir motbevisad gång på gång. Men saknar man intelligens så finns det folk som Simelol som kanske skulle kunna banka in lite vett i huvudet på dig.

Du dina patienter som du inbillar dig att du har på psyket din störde jävel. jaaa jag har läst ett par av dina ämnen här och du borde låsas in 4 life
Citera
2011-06-21, 00:03
Medlem
hesthests avatar
Citat:
Var fick du 1+2= 3 ifrån?? Halucinationer om matte kanske?

Och där någonstans var jag tvungen att skratta. Dricker du alkohol? Då är du också en äcklig knarkare som borde ta livet av sig, som dricker för att komma bort från verkligheten och struntar i allt annat. Sen kommer du bli beroende av alkoholen också, bara så du vet! Alkohol är en inkörsport också - det börjar med ett glas vin och en dag sitter du där med sprutan i armen fast i ett heroinmissbruk!

Hör du hur dumt det låter? Hör du hur dum du låter? Du lyssnar på aftonbladet eller poliserna som säger att LSD är fysiskt skadligt och hasch ger fruktansvärda psykoser. Allt knark är inte bajs min vän, för allt knark är olika och skadar dig på olika sätt om det ens skadar dig alls. Jag kör svamp, röker på ibland och det är jag jäkligt nöjd med. Och jag är ingen "äcklig pundare som borde ta livet av mig" för det. Tyst med dig nu, du skämmer ut dig och den där propagandan du kommer med har vi redan hört fruktansvärt många gånger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in