Citat:
Ursprungligen postat av fietulli
För de här pillerna min flicka fick i sig analyseras av kemister/proffesorer som jag är helt säker på kan ta fram exakt vilka ämne som finns i just de pillerna och ni som stoppar i er "gatans" piller är jag helt säker på inte vet till 100% vad det är för någonting.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH.. sen när anstället SKL proffesorer??? och kemister??? Kemister är dem som framställde dessa piller som ditt barn åt, och proffesorerna föreläser på universitet om dem.
På SKL, statens kriminaltekniska labratorie, i linköping jobbar kriminaltekniker och labratorieassistenter. Dessa analyserer vilka tabletter det är som ni hittade. Men att dem är experter tvivlar jag på... Ett exempel. SKL analyserar mitt blodprov och fastställer att det innehåller benso, nämligen alprazolam (ooops..). Eftersom jag körde bil blir det rättegång. På rättegången uppvisar jag ett recept på benso, Stesolid, som jag har utskrivet för Epilepsi. Och jag argumenterar och förklarar att jag därför inte är kriminell, när jag kör bil med benso i kroppen. Alltså ska jag frias. och detta köper domstolen. Jag hade benso i kroppen, men jag har ju recept på benso, så jag frias!! Även SKL tillfrågas och även därifrån friar man. Öhhh, jo man tackar. Inte klagar jag! Slipper böter och får behålla körkort. Men ja ifrågasätter starkt SKL:s trovärdighet och hur mycket proffs dem egentligen är!????! Skl som analyserar din dotters piller...
Om du inte fattade det uppenbara, så kan du ingenting om droger och ska inte uttala dig. Om du fattade varför det var helt skevt att jag kunde bli friad så kan du grundläggande fakta om piller.
Citat:
Ursprungligen postat av fietulli
Jag pratar om drogerna mitt barn fick i sig och om vad analytikerna kommit fram till genom tester och jag liter 100ggr mer på dem än på någon som käkar piller eller tar andra droger för jag tror inte det minsta på att pillerna dem/ni köper på gatan kommer med en innehållsförteckning
Sen så är "gatans piller" inga andra piller än dem som används på sjukhusen och som folk får utskrivna... det är samma piller. bara att de säljs svart. Så JA, mina piller från gatan kommer med en INNEHÅLLSFÖRTECKNING, din okunniga människa. Men jag har aldrig påpekat att dina ungar förtjänade att äta benso, det var kanske sorgligt det som hände. Men det jag vänder mig emot är att du skriver att du, citat; RÅDER ALLA SOM TAR DROGER ATT TA SINA LIV..... det är äckligt gjort av dig...