2011-06-16, 19:24
Medlem
Simelols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fietulli
BLABLABLABLA

Till alla er som använder droger för att ni tror att det ger er ett bättre liv råder jag till att istället ta livet och ge er in i döden.

Du... sug av mej, du fattar inte hur många smällar jag skulle ge dej om du sa den till mej i ansiktet (även om du är kvinna).
Du mår så himla jävla dåligt över att ditt fula jävla barn fick i sig en knappt skadlig dos, och ber alla som rör droger att ta självmord
Jo men smart att be runt halva jorden ta självmord, fittslyna!

Du blir sur över att vi inte orkar bry oss om en fisk i havet?!
Då hoppas jag du förstår hur jävla arg jag blir när du ber mina föräldrar att dö!
Du vet själv om du drycker alkohol så flyr du med vardagen och är mycket farligare och starkare drog än vad många av dem som skrivit i denna tråden tar.
Och dra fan inte alla över en kant gör mej riktigt jävla arg de med!
Dem som testar droger och brukar de gör väl de antagligen för att den passar dem bättre?
Vem fan säger alkohol är den bästa drogen för personen ifråga?
Orkar inte dumförklara dej mer faktiskt, men jag önskar att du börjar tänka ur andra synvinklar
för detta är rent utav pinsamt!!!!!!

Hoppas dej en plågsam död, behandla andra som du vill bli behandlad själv !
(antagligen tänkte knarkarn så med , skämt åsido)
Senast redigerad av Simelol 2011-06-16 kl. 19:44.
Citera
2011-06-16, 19:25
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Jag är den jag är och white är jag definitivt inte och trash nej det är sånna som du :P
Du har sån fruktansvärt kass koll på droger och dundrar in här och säger att vi borde ta våra liv för att vi knarkar. Du skriver ":P" och är vuxen. Resonerar som en idiot. Inte konstigt att folk misstänker att du är lite wt.

Kasta i dig ett par xanor-heroin och lugna ned dig
Senast redigerad av CoopCola 2011-06-16 kl. 19:27.
Citera
2011-06-16, 19:25
Medlem
Citat:
Var fick du 1+2= 3 ifrån?? Halucinationer om matte kanske?
1+1=3 inte 1+2=3. flumtjackare.
Citera
2011-06-16, 19:59
Medlem
Xamples avatar
Det enda du gör är ju att nedvärdera andra människor, vi talar bara om vad som faktiskt är sant för dig och du svarar med kränkande kommentarer och förutfattade meningar om knarkare, pundare, "medicinsk knark" etc. Sluta försvara dig, sluta gör bort dig, sluta besök denna forumsdel och till sist sluta skicka pm till mig ok?
Citera
2011-06-16, 20:14
Medlem
doyoutakeitinthetwos avatar
Citat:
Jag behöver inte försvara mig för folks patetiska antydande om att jag skulle vara en misslyckad mamma. Jag vet vem jag är och jag står för det och det man inte vet är sant behöver man inte försvara enligt mig! Jag pratar om drogerna mitt barn fick i sig och om vad analytikerna kommit fram till genom tester och jag liter 100ggr mer på dem än på någon som käkar piller eller tar andra droger för jag tror inte det minsta på att pillerna dem/ni köper på gatan kommer med en innehållsförteckning

Det sa jag inte heller. Du får gärna göra det. Det är det enda du skulle kunna göra i den här tråden utan att verka efterbliven tills analysen kommer. Då får du gärna bekräfta hur pantad du är
Citera
2011-06-16, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simelol
Du... sug av mej, du fattar inte hur många smällar jag skulle ge dej om du sa den till mej i ansiktet (även om du är kvinna).
Du mår så himla jävla dåligt över att ditt fula jävla barn fick i sig en knappt skadlig dos, och ber alla som rör droger att ta självmord
Jo men smart att be runt halva jorden ta självmord, fittslyna!

Du blir sur över att vi inte orkar bry oss om en fisk i havet?!
Då hoppas jag du förstår hur jävla arg jag blir när du ber mina föräldrar att dö!
Du vet själv om du drycker alkohol så flyr du med vardagen och är mycket farligare och starkare drog än vad många av dem som skrivit i denna tråden tar.
Och dra fan inte alla över en kant gör mej riktigt jävla arg de med!
Dem som testar droger och brukar de gör väl de antagligen för att den passar dem bättre?
Vem fan säger alkohol är den bästa drogen för personen ifråga?
Orkar inte dumförklara dej mer faktiskt, men jag önskar att du börjar tänka ur andra synvinklar
för detta är rent utav pinsamt!!!!!!

Hoppas dej en plågsam död, behandla andra som du vill bli behandlad själv !
(antagligen tänkte knarkarn så med , skämt åsido)

Nååå vid brist på intelligens använder man händerna så jag har inte mer att säga om den saken Jag mår fruktansvärt dåligt över att min dotter fick i sig knark ifrån lekplatsen för att pundare inte kan hålla sitt skit där det ska vara JAA och min dotter är den vackraste lilla flickan som finns så din äckliga pundar kommentar rör inte mig i ryggen :P Jag har däremot inte bett alla som rör droger att ta sitt liv...Det är stor skillnad på droger som finns på recept och knark som ni pundare mixtrar ihopa och lever i en dimma där ni inte ens vet vad ni heter för att komma bort ifrån verkligheten så varför inte då bara göra världen en tjänst när ni ändå lever i en dimma för att slippa känna känslor? Pundare är de skabbigaste folket som finns och det är såååå synd om er för att ni anser att ni måste knappra piller för att överleva för ni är så jäkla rädda för att möta verkligheten.

Orkar bry er om en fisk i havet ? Det märks verkligen på alla ämne som startats kring detta ämnet och alla kommentarer om det!!!

Narkomaner har ingen sjukdom som gör att dem måste sitta å trycka i sig e, sniffa kokain och spruta in heroin för att överleva. Alkoholister har ingen sjukdom som gör att dem måste dricka sig berusade för att överleva heller så ditt crap snack om att det är sååå synd om dem är patetiskt. Vi har ett eget ansvar här i livet och att gå runt å vara omedvetande om verkligheten är ju ett bra liv eller hur. :S Jag har ingen medkänsla för missbrukare över huvudtaget, tycker dem alla är fega som inte tar tag i sitt liv ist.

Du skrev...Hoppas dej en plågsam död, behandla andra som du vill bli behandlad själv å right back at ya som man önskar andra händer oftast en själv.
Citera
2011-06-16, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xample
Det enda du gör är ju att nedvärdera andra människor, vi talar bara om vad som faktiskt är sant för dig och du svarar med kränkande kommentarer och förutfattade meningar om knarkare, pundare, "medicinsk knark" etc. Sluta försvara dig, sluta gör bort dig, sluta besök denna forumsdel och till sist sluta skicka pm till mig ok?

Det första du skrev din korkade jävel var att du brytt dig om något av barnen dött. Jag har inga förutfattade meningar om någonting alls. jag har sett vänner gå ner i punderiet och tagit sig ur så jag vet att det är möjligt och tycker inte ett dugg synd om er som tar till knark ist för att ta ansvar för ert liv.
Citera
2011-06-16, 22:43
Medlem
Xamples avatar
Citat:
Det första du skrev din korkade jävel var att du brytt dig om något av barnen dött. Jag har inga förutfattade meningar om någonting alls. jag har sett vänner gå ner i punderiet och tagit sig ur så jag vet att det är möjligt och tycker inte ett dugg synd om er som tar till knark ist för att ta ansvar för ert liv.
Återigen så påstår du att jag knarkar, vilket är fel. Nej jag bryr mig inte om ditt barn hade dött, jag möter döden i stortsett varje dag så ett fall som detta, som för övrigt inte ens är i närheten av dödlig dos rör mig inte det minsta.

Dina förutfattade meningar om knarkade är så underhållande, "flyr vardagen, vågar inte möta verkligheten etc" det är ju endast rent skitsnack, visst finns det ett par få som utmärker sig på det viset men långt ifrån alla.
Skandia cheferna ägnar sig åt att dra koks och knapra benso varje kväll, hur vet jag det jo för att vissa är mina patienter... De sköter både jobb, barn och relationer utan problem. Du måste trycka ner folk för att kanske må bra, men du gör ju inte det. Då hade du slutat med denna diskussion för länge sedan då du blir motbevisad gång på gång. Men saknar man intelligens så finns det folk som Simelol som kanske skulle kunna banka in lite vett i huvudet på dig.
Citera
2011-06-16, 22:49
Medlem
langaocbs avatar
Citat:

Jag tycker du verkar behöva en xanor (lugna ner dig). Kan du inte bara inse att det inte finns några piller med xanor och heroin i?
Heroin har väldigt låg biotillgänglighet oralt så det skulle bara vara korkat slöseri att tillsätta det i piller.
Vem än "proffset" du har pratat med är som påstår att det var heroin i pillrena så är denne ute och cyklar.
Ska du vara förbannad på någon, förutom pantskallen med pillerpåsen, så borde det vara läkaren som har skrämt upp dig i onödan. Det är jävligt svårt att dö av xanor om man inte blandar med alkohol och/eller opiater.
Citat:
Ursprungligen postat av fass
Som för andra bensodiazepiner utgör inte överdos risk för livet, om man inte kombinerar det med andra CNS-dämpande läkemedel (inklusive alkohol). .
http://www.fass.se/LIF/produktfakta/...3&UserTypeID=0
Hade din dotter svalt ett piller hade hon sovit gott en stund-hennes hjärta hade inte stannat.
Men du får väl mer sympatipoäng och uppmärksamhet om din dotter var nära att dödas av en knarkare ,
Citera
2011-06-16, 22:56
Medlem
Xamples avatar
Att blanda xanor och heroin vore som att blanda ut curry med saffran för att få det att väga mer, det kanske är en jämförelse som är på din nivå för att du ska förstå att så är inte läget. Vem skulle göra en sån förlust affär? jaaa vi slänger pengar i skön OCH får missnöjda kunder vilken underbar ide.
Citera
2011-06-17, 00:45
Medlem
Simelols avatar
Citat:
Nååå vid brist på intelligens använder man händerna så jag har inte mer att säga om den saken Jag mår fruktansvärt dåligt över att min dotter fick i sig knark ifrån lekplatsen för att pundare inte kan hålla sitt skit där det ska vara JAA och min dotter är den vackraste lilla flickan som finns så din äckliga pundar kommentar rör inte mig i ryggen :P Jag har däremot inte bett alla som rör droger att ta sitt liv...Det är stor skillnad på droger som finns på recept och knark som ni pundare mixtrar ihopa och lever i en dimma där ni inte ens vet vad ni heter för att komma bort ifrån verkligheten så varför inte då bara göra världen en tjänst när ni ändå lever i en dimma för att slippa känna känslor? Pundare är de skabbigaste folket som finns och det är såååå synd om er för att ni anser att ni måste knappra piller för att överleva för ni är så jäkla rädda för att möta verkligheten.

Blablabla.

Så mina kommentarer kommer från en pundare, de var nått nytt :O!
Tar inga droger förutom alkohol.
Vadå som inte tänker på verkligheten?
Är inte droger en del av verkligheten?
Snälla, du får mej inte att må dåligt, de ända du uttrycker är ditt hat mot folk som har hamnat i fel sällskap.

Detta verkar inte leda nån vart så detta blir mitt sista inlägg för att inte skräpa ner tråden. Pm om du vill fortsätta argumentera varför dem är sämre blir jag glad om du svar i PM)
antar också du är den ljusa tjejen på bilden, jävligt ful är du

om jag uttryckt mej skumt så har jag tagit droger, alkohol mumsmums
Senast redigerad av Simelol 2011-06-17 kl. 00:48.
Citera
2011-06-17, 01:10
Medlem
Asiktens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xample
Återigen så påstår du att jag knarkar, vilket är fel. Nej jag bryr mig inte om ditt barn hade dött, jag möter döden i stortsett varje dag så ett fall som detta, som för övrigt inte ens är i närheten av dödlig dos rör mig inte det minsta.

Dina förutfattade meningar om knarkade är så underhållande, "flyr vardagen, vågar inte möta verkligheten etc" det är ju endast rent skitsnack, visst finns det ett par få som utmärker sig på det viset men långt ifrån alla.
Skandia cheferna ägnar sig åt att dra koks och knapra benso varje kväll, hur vet jag det jo för att vissa är mina patienter... De sköter både jobb, barn och relationer utan problem. Du måste trycka ner folk för att kanske må bra, men du gör ju inte det. Då hade du slutat med denna diskussion för länge sedan då du blir motbevisad gång på gång. Men saknar man intelligens så finns det folk som Simelol som kanske skulle kunna banka in lite vett i huvudet på dig.

Inte för att vara den som är den men... Om vissa av Skandia cheferna är dina patienter så bör du lära dig stava, och lära dig att inte snacka om dina patienter. Snacka om att bryta tystnadsplikten inför dina patienter, genom att gola ner att det är Skandia chefer,,,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in