2015-05-08, 21:45
Medlem
Glantons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drakenbakom
Podden var bra, men jag gillar inte när de har gäster. Mathie blir så bögig, Johan så artig. Woolke vet jag inte vad han blir, både bögig och artig kanske.

Exakt så är det. Pallade inte ens att lyssna färdigt på "jycken" avsnittet.
Men "Dhalsim" var ju askul. Hette inte Streetfighter-killen Ken? Det var ju någon lirare de inte hittade namnet på.....
Livsfarligt att lyssna på när man handlar på ICA. Folk tror väl att man rymt från något jävla gruppboende när man går och fånflinar.
Citera
2015-05-09, 03:00
Medlem
Tycker podden har blivit tråkig, för det verkar inte som de anstänger sig alls för att göra en bra podd.. .den där podkassan måste gå dåligt
Citera
2015-05-16, 15:36
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glanton
Men "Dhalsim" var ju askul. Hette inte Streetfighter-killen Ken? Det var ju någon lirare de inte hittade namnet på.....

Tror det var Guile dom letade efter.
Citera
2015-05-20, 10:04
Medlem
habilgerbils avatar
Halvdant avsnitt idag. Lite långsamt.
Citera
2015-05-20, 17:14
Medlem
Tyckte det var kul idag jag! "Aaokej... har du nånsin sett en bittermandel som är ute och går?"
Citera
2015-05-21, 22:43
Medlem
Gillar när de sågar och driver med lyssnare som mejlat in till dem.

Favoriten hittills är nog #190: en tjej mejlar in och frågar om tips till 30-års-present åt hennes tv-spelsälskande sambo. Hon skriver att hon är mammaledig o.s.v. och därför inte har råd med ett PS4. Grabbarna börjar snacka om hur helvetes mycket tv-spel sambon spelar och om han överhuvudtaget jobbar. Sen kommer de in på att tjejen borde bjuda ut sambon på en fin middag och därefter gå hem och knulla.

Johan: "Hon har precis blivit mamma. Det kanske är sprucket och skit"
Mathie: "Hon går runt med blöja hemma"
Johan: "Det finns ju andra hål att stoppa in snoppen i"
Mathie: "Men det är också trasigt"
Citera
2015-05-22, 23:08
Medlem
Joliet-Jakes avatar
Nee nu tycker jag de bör göra något annorlunda, podden börjar bli lite trött. Lite mer live poddar, alltså inte inför publik men som sänds live med chatt vid nåt spektakel likt oscar galan vore kul. Vill ha mer videomaterial också!
Citera
2015-05-25, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av untribium
Tycker podden har blivit tråkig, för det verkar inte som de anstänger sig alls för att göra en bra podd.. .den där podkassan måste gå dåligt

Citat:
Ursprungligen postat av Joliet-Jake
Nee nu tycker jag de bör göra något annorlunda, podden börjar bli lite trött. Lite mer live poddar, alltså inte inför publik men som sänds live med chatt vid nåt spektakel likt oscar galan vore kul. Vill ha mer videomaterial också!
Håller med. Känns som de har börjat tröttna (inb4 de lägger ned om några veckor!).

Tror också att podkassan floppade sönder - de var så jävla hypade när de införde det och trodde säkert de skulle tjäna flera tusen i månaden hehe.

Podkassan hade jag kunnat donera till, om det inte var subscription. Det gör bara att jag inte orkar trixa med det. Är förmodligen bara att avsubba men orkar som sagt inte bry mig.
Citera
2015-05-25, 16:56
Medlem
En spelkväll på Twitch kanske vore något? De borde ju kunna sätta upp något där. Blir ju ett helt annat tjôt när du kan interagera live med chatten/lyssnarna. Folk tycker också det är roligare att donera när det blir hype och du får lite reaktioner på att dega iväg en donation.
Senast redigerad av narcissist_ 2015-05-25 kl. 17:01.
Citera
2015-05-25, 22:48
Medlem
TrumanBurbanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vixo
Håller med. Känns som de har börjat tröttna (inb4 de lägger ned om några veckor!).

Tror också att podkassan floppade sönder - de var så jävla hypade när de införde det och trodde säkert de skulle tjäna flera tusen i månaden hehe.

Podkassan hade jag kunnat donera till, om det inte var subscription. Det gör bara att jag inte orkar trixa med det. Är förmodligen bara att avsubba men orkar som sagt inte bry mig.

Om man går in på deras hemsida och klickar sig in för att anmäla sig till podkassan kan man just nu se "Betalningsreferens: 561".
Det betyder att 560 personer redan anmält sig och betalar/betalat minst 20kr i månaden.
Visst, vissa kanske avslutat sin prenumeration osv. Men att ens över 500st från början anmält sig är bra.

Facebookgruppen har över 400 medlemmar. Det betyder minst 8000kr/månaden.
Tycker inte det är illa pinkat.
Citera
2015-05-25, 23:11
Medlem
KavliBaconosts avatar
Om folks beräkningar stämmer här och de får X antal tusen i månaden, då kan ju inte pengar vara några problem väl? Efter de betalat av den utrustning de har (och de lär de ju ha gjort), lär ju allt efter det gå typ rätt i fickan på dem. Rätt bra "lön" på de 4-5(?) timmar de lägger ner på podden/vecka.

Men de finns ju liksom inte så mkt historier att dra längre som hänt innan podden, "bara" de saker som hänt under veckan och saker som hänt i omvärlden. Förstår om de börjar tröttna, inte många poddar som överlever över 200 avsnitt, de är fan över 4 år sen de startade podden nu. Hade iaf varit tråkigt om de la av, har varit en av höjdpunkterna i veckan en lång tid. Sveriges helt klart bästa podcast.
Citera
2015-05-26, 06:24
Medlem
frantiks avatar
Jag förstår vad ni menar. Dom känns lite trötta faktiskt. Eller man har den inställningen innan man lyssnar på ett nytt avsnitt. Men sen när man sätter på tycker jag det låter rätt bra när man lyssnar på ett nytt avsnitt.
Jag tycker det vore kul med nya programpunkter. Även om dom inte alltid flyger, det är ju nästan det som blir roligast.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in