2014-12-16, 22:53
Medlem
Kasabianss avatar
Här var det dött! Vad tyckte ni om 200? Fyra solar!
Citera
2014-12-17, 03:43
Medlem
Joliet-Jakes avatar
Inte lyssnat än, någon son var där live?
Citera
2014-12-18, 08:05
Medlem
frantiks avatar
Jag tyckte det var förvånansvärt bra för att vara live. Dom kändes avslappnade och erfarna med hela livegrejen. Tredje gången förvisso.
Men det var ju något helt annat nu.
Kul att Woolke var den som styrde skutan.
Älskar att allt inte är 100%igt. Att det är lite slarv och missar och inte så genomtänkt. Det är en härlig charm i det.
För att vara ett liveavsnitt var det riktigt bra. Dom fångade in publiken kanon.
Men som ett vanligt avsnitt var det ju inte lika bra. Framförallt inte som ett julavsnitt. Men dom har man lite högre krav på.

Äsch. Som liveavsnitt var det det bästa liveavsnittet jag hört av alla poddar.
Citera
2014-12-18, 21:05
Medlem
Tyckte det var lite rörigt ibland, men annars var det riktigt bra, speciellt för att vara live! Skrattade till och med mer än vad jag brukar, så det är väl ett bra tecken! Jag tycker också att dom involverade publiken på ett jättebra sätt.
Citera
2014-12-23, 23:43
Medlem
Joliet-Jakes avatar
Tyckte det var bra, dem har hittat sin publik nu.
Citera
2014-12-27, 21:52
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joliet-Jake
Inte lyssnat än, någon son var där live?
För få biljetter!

Citat:
Ursprungligen postat av frantik
Jag tyckte det var förvånansvärt bra för att vara live. Dom kändes avslappnade och erfarna med hela livegrejen. Tredje gången förvisso.
Men det var ju något helt annat nu.
Kul att Woolke var den som styrde skutan.
Älskar att allt inte är 100%igt. Att det är lite slarv och missar och inte så genomtänkt. Det är en härlig charm i det.
För att vara ett liveavsnitt var det riktigt bra. Dom fångade in publiken kanon.
Men som ett vanligt avsnitt var det ju inte lika bra. Framförallt inte som ett julavsnitt. Men dom har man lite högre krav på.

Äsch. Som liveavsnitt var det det bästa liveavsnittet jag hört av alla poddar.
Håller med om att det gick riktigt bra. Jag är faktiskt imponerad av deras prestation och hur naturligt det flöt, speciellt av Johan som imo inte känns som scentypen. När det inte gick som tänkt slätade de över det bra och fick det att flyta.
Citera
2015-01-08, 16:20
Medlem
CO2s avatar
Hur många äkta Likes har TFK? Det står 6830 stycken nu men det var ju ett gäng falska. Vi borde ragga äkta likes så vi får se Johan bli tatuerad.
Citera
2015-01-09, 10:37
Medlem
Kasabianss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CO2
Hur många äkta Likes har TFK? Det står 6830 stycken nu men det var ju ett gäng falska. Vi borde ragga äkta likes så vi får se Johan bli tatuerad.
Har för mig att det var kring 2500 likes. Kan vara helt ute och cykla dock.
Citera
2015-01-10, 20:09
Medlem
Tjena! Någon som vet vilket avsnitt det är Mathie och Johan imiterar Fritzl och Schürrer samtidigt? Johan säger något i stil med " jag har hela källarn full med grejer"? Har letat ett tag men har inte hittat på de! Tack på förhand
Citera
2015-01-14, 02:32
Medlem
CO2s avatar
Nån som vet om extrapodden finns ute för tankning nånstans. Alltså materialet som dom som stödjer poddkassan.
Citera
2015-01-14, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kasabians
Har för mig att det var kring 2500 likes. Kan vara helt ute och cykla dock.

"Absolut! Vid 5000 likes. Just nu har vi 4359." Skrivet igår.
Citera
2015-01-15, 01:35
Medlem
Joliet-Jakes avatar
Alltså woolkes ljuva monotona sångröst

Tycker de gör det rätt bra ändå när kung jöjje är borta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in