Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2011-06-11, 23:26
Medlem
Det där är så sant ! Men kan ändå inte tänka så just nu , försöker tänka på annat hela tiden men hela tiden kommer hon upp i mina tankar. Lycka för mig har varit prestera på fotbollsplanen, tog det före allt men nu har jag insett att hon är min lycka. Men första kärleken kanske är en läxa som vissa säger och man ska utvecklas ifrån det. Men älskar henne så sjukt mycket hon har jämt ställt upp för mig med resor och fixat och trixar så jag ska ha det bra,men jag har knappt sagt tack , eller haft tid o lyssna när hon varit ledsen eftersom jag aldrig varit det så har jag jämt sagt , älskling släpp det det blir bättre och inget blir bättre av att älta, men nu sitter jag här , ältandes i vad jag gjort fel och kan inte släppa alls. Alla mins ord jag stått för all min styrka har suddats ut och nu känner jag inte mig själv längre . Men om vi är menade för varandra blir man ju tillsammans igen ?
Citera
2011-06-11, 23:42
Medlem
Grus-Kalles avatar
Det är riktigt TS, är man menade för varandra och har träffats så blir det så. Fast det kan ju förstås komma någon ännu mer menad för dig, det vet du inte än.

Se det som ett sätt att lära sig, du kommer inte att göra om samma misstag med nästa tjej och då har du vuxit som man oavsett hur det går.
Citera
2011-06-11, 23:57
Medlem
Jag hoppas verkligen det blir en lärdom, men att hon går tillbaka till exet redan är helt sjukt irreterande , annars hade det gått bättre tror jag , men det vet man aldrig. Men att världens underbaraste tjej kunde göra så mot mig , har aldrig varit elak emot henne, och tror inte hennes pshyke kommer klara av allt det här, tror hon kommer förstå om ett tag vad hon gjort.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in